Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jarsse
    replied
    Molemmat lambdat ennen katteja näytti 0.7v ,tarkoittaako se että ne on rikki? Aiemmin anto vikakoodin o2 happiarvo? alhainen paikka 1 ja 2. N52b25 kone ja ajettu 190100km

    Leave a comment:


  • gud84
    replied
    Autos on vakio puol sähkö säädöt + perslämmitys penkit ja haluasin vaihaa m-sport samoilla spekseillä nii onko ihan bolt on vai onko kiskot tai liittimet jotenki erilaiset ? ja anteeks jos tätä on jo kysytty en vaa löytäny :( auto on e60 04

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Paljonko jäähdytysjärjestelmän kokonaistilavuus on ja paljonko nestettä meni termarin vaihdon jälkeen?
    Voi olla, että muistan ihan väärin mut muistaakseni noin 10l sinne ois menny :think Vaihdoin egr- ja päätermarin ja laskin kaikki nesteet pihalle.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    +1, samaa laitoin itekki termarijumpan jälkee.
    Paljonko jäähdytysjärjestelmän kokonaistilavuus on ja paljonko nestettä meni termarin vaihdon jälkeen?

    Leave a comment:


  • Jomppa
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    +1, samaa laitoin itekki termarijumpan jälkee.
    Tuota minunkin autolle juotettiin blandiksen kanssa.

    Leave a comment:


  • jjanii
    replied
    Mistä saa edullisimmin e61seen ibs kaapelin?

    Edit. Laakkosella 228e kaapeli ja 2adapteria



    Miten vaikka tuommoinen?
    Last edited by jjanii; 24-11-2015, 15:00.

    Leave a comment:


  • 523i
    replied
    Onko tuossa sitten joku lisäaine mikä pelaa paremmin tuon magnesiumlohkon kanssa vai mikähän siinä on ideana?

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Originally posted by bmw77 View Post
    Sinistähän se on. Tätä oon käyttänyt KLIK!
    +1, samaa laitoin itekki termarijumpan jälkee.

    Leave a comment:


  • bmw77
    replied
    Originally posted by 523i View Post
    Mitä jäähdytinnestettä olette käyttänyt e60:ssä? Ohjekirjahan sanoo että käytä vain bmw omaa nestettä, mutta niin ne taitaa aina kehottaa?? Minkä väristä tuo bmw oma neste sitten on?
    Sinistähän se on. Tätä oon käyttänyt KLIK!

    Leave a comment:


  • 523i
    replied
    Mitä jäähdytinnestettä olette käyttänyt e60:ssä? Ohjekirjahan sanoo että käytä vain bmw omaa nestettä, mutta niin ne taitaa aina kehottaa?? Minkä väristä tuo bmw oma neste sitten on?

    Leave a comment:


  • mpkalle
    replied
    Inpa antaa e60 530dhen vikakoodin "engine roughness regulator"? Mitäs osaa tuo meinaa?

    Leave a comment:


  • Coupe*
    replied
    Originally posted by jaki View Post
    Nyt, kun on päästy yhteisymmärrykseen, että E60:ssa on vakiona PUOLIautomaattinen ilmastointi, voitaneen siirtyä vastaukseen:

    Helppo homma:
    1. keskikonsoli irti
    2. kojetaulu irti ja sitä ennen kaikki mahdolliset härpäkkeet radiota myöten
    3. konetilan puolelta lämmitysletkut irti ja sitä ennen kaikki muovit rintapellsitä
    4. ilmastointi tyhjäksi ja putket irti rintapellistä
    5. lämmityslaitehässäkkä ohjaamosta pois, toki sitä ennen tukiputkihässäkkä ja pari muuta juttua
    6. täysautomaattilmastoinnin koko laitteista paikalleen ja nuo muutamat verhoilu- jne osat paikalleen.
    7. konehuoneeseen vielä tuplavesiventtiili ja siihen putket
    8. Vielä ilmastoinnin ja jäähdytysjärjestelmän täyttö ja uusi ilmastoinnin ohjausyksikkö paikalleen.

    Tokihan noihin on hommattu oikeat johtosarjat myös.
    Helppo homma, tuskin vie kahtakaan päivää näppärältä
    Noniin, kiitos. Ehkä oli väärä termi mutta juuri tuota puoliautomaattisesti toimivaa tarkoitin

    Leave a comment:


  • jaki
    replied
    Originally posted by Coupe* View Post
    Osaako joku sanoa minkälainen operaatio on vaihtaa manuaali-ilmastointi automaattiseksi. Auto olisi -05 vuosimallia jos jotain merkitystä?!
    Nyt, kun on päästy yhteisymmärrykseen, että E60:ssa on vakiona PUOLIautomaattinen ilmastointi, voitaneen siirtyä vastaukseen:

    Helppo homma:
    1. keskikonsoli irti
    2. kojetaulu irti ja sitä ennen kaikki mahdolliset härpäkkeet radiota myöten
    3. konetilan puolelta lämmitysletkut irti ja sitä ennen kaikki muovit rintapellsitä
    4. ilmastointi tyhjäksi ja putket irti rintapellistä
    5. lämmityslaitehässäkkä ohjaamosta pois, toki sitä ennen tukiputkihässäkkä ja pari muuta juttua
    6. täysautomaattilmastoinnin koko laitteista paikalleen ja nuo muutamat verhoilu- jne osat paikalleen.
    7. konehuoneeseen vielä tuplavesiventtiili ja siihen putket
    8. Vielä ilmastoinnin ja jäähdytysjärjestelmän täyttö ja uusi ilmastoinnin ohjausyksikkö paikalleen.

    Tokihan noihin on hommattu oikeat johtosarjat myös.
    Helppo homma, tuskin vie kahtakaan päivää näppärältä

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    On siinä näköjään automatiikka lämpötilalle, läpille ja puhallukselle. Toisaalta esimerkiksi aurinko- ja huurutunnistimet puuttuvat eli täysiveriseksi automaatti-ilmastoinniksi en kutsuisi.

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Eikö tämä ole manuaali-ilmastointi:

    Eikös tuokin ole automaattinen, näkyy olevan AUTO-nappikin ja oikeasta nupikasta säädetään haluttu lämpötila. Tuo on yksi-alueinen, eikä kaksi-alueinen kuten lähes kaikissa on.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎