Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • revote
    replied
    Originally posted by kimi84 View Post
    Itellä korkeussäädettävät tolpat nii sahattiin iskarin yläpäästä kohdistustappi pois niin tulee muutamia millejä säätövaraa camberille niin saatiin vihreällä kaikki vianorilla...ja arvot otettiin sportti alustalle niiden vehkeissä...
    Ai saakeli! Että siis joutuu tekemään tällaista viilausta... Mites tuo caster-kulma, miksihän se on päin prinkkalaa?

    Leave a comment:


  • kimi84
    replied
    Originally posted by revote View Post
    E61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:

    1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
    2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
    3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
    4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???

    Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
    Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)

    Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?

    Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
    Itellä korkeussäädettävät tolpat nii sahattiin iskarin yläpäästä kohdistustappi pois niin tulee muutamia millejä säätövaraa camberille niin saatiin vihreällä kaikki vianorilla...ja arvot otettiin sportti alustalle niiden vehkeissä...

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    E61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:

    1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
    2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
    3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
    4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???

    Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
    Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)

    Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?

    Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.

    Leave a comment:


  • BimmerFanatikko
    replied
    Nyt ois ystävät hyvät neuvot kalliit. Löytyy perc alta tollanen e61 -05 525d höystettynä isommalla jäähyllä ja 2260 ahtimella. Ajtechin softa 280hp/600nm.
    Auto toiminut tähän päivään asti kuin junan vessa mutta tänäään kuin salaman isku turbo rupesi sakkaamaan ( ennen vain suhissut ja huokaillut ) ja vedot on vähän missä kierroksilla tahtoo. Normaalisti auto lähti kiskomaan siinä vähän yli 2000rpm , nyt joskus yrittää sillä kierroksilla lähteä mutta "jurraa" ja "nykii" ja sitten 3000rpm niin lähtee kyllä hienosti vetämään ja vetää loppuun asti. Ja tuo sakkaus ei ole mitään aivan pientä vaan turbo pitää todella sakkaavaa ääntä.
    Last edited by BimmerFanatikko; 11-12-2015, 00:18.

    Leave a comment:


  • jjanii
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Väärät numerot.
    Oliko niin että viisi viimeistä lasketaan yhteen ja summa syötetään sinne code kohtaan.
    Kyllä juuri näin teen mutta ei.. On onnistunut edellisessä ja muiden e6x autoissa mutta nykyisessä ei

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by jjanii View Post
    Kun laittaa viimeset numerot että pitäis näyttää lämmöt niin hyppää kokonaan pois salavalikosta
    Väärät numerot.
    Oliko niin että viisi viimeistä lasketaan yhteen ja summa syötetään sinne code kohtaan.

    Leave a comment:


  • jjanii
    replied
    Kun laittaa viimeset numerot että pitäis näyttää lämmöt niin hyppää kokonaan pois salavalikosta

    Leave a comment:


  • protoni
    replied
    Mitäs se tarkalleen ottaen tekee tai ei tee?

    Leave a comment:


  • jjanii
    replied
    Miks sigun autossa ei pääse salavalikkoon katsomaan lämpöjä yms?

    Leave a comment:


  • Petsku333
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Tilasin sisävaloiksi ledit LCI E61. Lähteekö siinä katossa olevat muovikuvut ihan vääntämällä irti vai onko jotain kikkaa miten saa nätisti pois ja lamput vaihdeltua?
    Tässä on kiva tutoriaali. https://www.youtube.com/watch?v=nk84N_gfQZ8

    Leave a comment:


  • heifetz
    replied
    Originally posted by GuGi_ View Post
    Ei oo ihan täysin onnistunu asennus kyllä. Siellä ei pitäis olla ilmaa tollalailla.
    Sensorigeeli oli kuulemma irronnut. Pistetään uudet geelit.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Tilasin sisävaloiksi ledit LCI E61. Lähteekö siinä katossa olevat muovikuvut ihan vääntämällä irti vai onko jotain kikkaa miten saa nätisti pois ja lamput vaihdeltua?

    Leave a comment:


  • Sprii
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Jos on aftermarket ledit, niin kuuluu asiaan.
    Ei ole ledejä.

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Oletko varmasti painanu sen jälkimmäisen numeron (kuukauden) kohdalleen rullauksen jälkeen säätörullaa pohjaan, ennen kuin olet poistunu asetuksista?
    Kyllä.

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by revote View Post
    Ideaa kellään?
    Oletko varmasti painanu sen jälkimmäisen numeron (kuukauden) kohdalleen rullauksen jälkeen säätörullaa pohjaan, ennen kuin olet poistunu asetuksista?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎