Originally posted by revote
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mistäköhän johtuu kun autossa vääntää virrat päälle valojen ollessa 0 asennossa alkaa enkelit vilkkumaan epämääräisesti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by heifetz View PostTuulilasinvaihdon jälkeen huomasin että sensori näyttää melko epäsiistiltä:
https://onedrive.live.com/redir?resi...nt=photo%2cjpg
En lainkaan muista miltä se on aiemmin näyttänyt mutta asennus ei kaiketi ole mennyt ihan strömson sääntöjen mukaisesti? Sadetunnistin mielestäni on melko laiska aktivoitumaan, voiko johtua tästä?
Leave a comment:
-
-
Tuulilasinvaihdon jälkeen huomasin että sensori näyttää melko epäsiistiltä:
https://onedrive.live.com/redir?resi...nt=photo%2cjpg
En lainkaan muista miltä se on aiemmin näyttänyt mutta asennus ei kaiketi ole mennyt ihan strömson sääntöjen mukaisesti? Sadetunnistin mielestäni on melko laiska aktivoitumaan, voiko johtua tästä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by heifetzItse myös mietin LED:ejä mutta funtsin että onko ne hölmön näköisiä jos on keltaiset halogeenit mutta valkoiset enkelit? Pitäisi melkein nähdä livenä ensin ennen kuin itse asentaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madfexx View PostKiitos selvennyksestä, tämä selittää asian. Oikeanlaisia polttimoita olen siis katsellut - noista LED:ien laadusta ei vaan oikein ota etänä selkoa :think Ehkä pitää vaan tilata orkkispolttimo.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Woke View PostJos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Benighted View PostNo en tiedä eroista, kuten sanoin, mutta tän ketjun pari viimeistä sivua mut ohjasti tuonne laittamani linkin sivuille:
Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimii
Taisi olla juttua että noihin vanhoihin mötiköihin saa kyllä sen pelkän polttimonkin vaihdettua, kun lampun kantaan tekee pienet reiät joilla saa polttimon kannan täpätkin mahtumaan ulos. Itse meni kalliimman mukaan ja ostin uudet polttimot kantoineen kuorineen jne.
LCIssä on sitten varmaan tehty asia edullisemmin, ja saa pelkän polttimon vaihdettua ilman temppuja, olettaisin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: