Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • heifetz
    replied
    Originally posted by Muppe View Post
    Joku paikallinen harrastaja jolla inpa tai vastaava säätämään, niin onnistuu helposti. Tai sitten tosiaan itse hommaamaan laitteet ja softat, jos tuntuu että ylimääräistä virtaa löytyy. Ebay ja netti nuota on pullollaan, mutta kannattaa täältä lukea noista, niin tietää mihin on ryhtymässä, kun voipi esimerkiksi pelkät asentamiset aiheuttaa harmaita hiuksia.
    Selvä, hyvä tietää jos hommaan ryhdyn. Tattista.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    Muillekin arvaajille tiedoksi, että osa oli nro 11.

    Mulla menee vaihtoo siis nämä reaktiotangot ja raidetangon sisäpäät. Ajattelin samaan konkurssiin vaihdattaa myös koiranluut. Kannattaako muuta uusia samalla, kun auto ylhäällä?
    Jos kerran raidetangon sisäpäät joudut vaihtamaan niin itse kyllä vaihtaisin myös ulomman pään samalla ellei ole ihan vasta uusittu. Ei maksa hirveän paljoa ja samalla vaivalla vaihtuu.

    Leave a comment:


  • Benighted
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta mitähän osaa mahtaa tarkoittaa asentaja kun käskee uusimaan alaETUtukivarret eteen.

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0655

    16? 11?

    Lisäksi jos noita nyt alkaa sohlaamaan niin onko järkeä vaihdella enemmänkin vai pelkästään tuo tukivarsi? Mites koiranluut, ei ainakaan paljoa maksaisi?

    :think:think
    Muillekin arvaajille tiedoksi, että osa oli nro 11.

    Mulla menee vaihtoo siis nämä reaktiotangot ja raidetangon sisäpäät. Ajattelin samaan konkurssiin vaihdattaa myös koiranluut. Kannattaako muuta uusia samalla, kun auto ylhäällä?

    Leave a comment:


  • Muppe
    replied
    Originally posted by heifetz View Post
    Eli ihan koodaamallakin onnistuisi? Mistä tuollaista softaa kannattaisi etsiä?
    Joku paikallinen harrastaja jolla inpa tai vastaava säätämään, niin onnistuu helposti. Tai sitten tosiaan itse hommaamaan laitteet ja softat, jos tuntuu että ylimääräistä virtaa löytyy. Ebay ja netti nuota on pullollaan, mutta kannattaa täältä lukea noista, niin tietää mihin on ryhtymässä, kun voipi esimerkiksi pelkät asentamiset aiheuttaa harmaita hiuksia.

    Leave a comment:


  • heifetz
    replied
    Originally posted by Muppe View Post
    Säätötangoilla tai sitten sopivalla softalla laitetaan peppu alemmas.
    Eli ihan koodaamallakin onnistuisi? Mistä tuollaista softaa kannattaisi etsiä?

    Leave a comment:


  • Muppe
    replied
    Originally posted by heifetz View Post
    Tyhmä kysymys, mutta jos joskus haluan madaltaa E61:sen, niin miten ilmajousitteisen takapään kanssa tulisi toimia?
    Säätötangoilla tai sitten sopivalla softalla laitetaan peppu alemmas.

    Leave a comment:


  • heifetz
    replied
    Tyhmä kysymys, mutta jos joskus haluan madaltaa E61:sen, niin miten ilmajousitteisen takapään kanssa tulisi toimia?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Mitä tarkoittaa vaihdekepin varoitusvalo kojetaulussa? Tuli sellainen hetkeksi ja idrive kehotti jatkamaan ajoa, mutta toistuessa otettava yhteys BMW-huoltoon.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta mitähän osaa mahtaa tarkoittaa asentaja kun käskee uusimaan alaETUtukivarret eteen.

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0655
    Printtaa tuo kuva ja käske näyttää kuvasta mitä osaa tarkoitti.Itse veikkaan tuota pitkittäis tukivartta,eli reaktiotankoa (osa 11),

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Kannattaa kysyä asentajalta, "virallinen" nimi noille etummaisille on reaktiotangot tjsp. Kysy että edestä etummainen vai taaempi tukivarsi...

    Leave a comment:


  • Benighted
    replied
    Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta mitähän osaa mahtaa tarkoittaa asentaja kun käskee uusimaan alaETUtukivarret eteen.

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0655

    16? 11?

    Lisäksi jos noita nyt alkaa sohlaamaan niin onko järkeä vaihdella enemmänkin vai pelkästään tuo tukivarsi? Mites koiranluut, ei ainakaan paljoa maksaisi?

    :think:think

    Leave a comment:


  • Kems
    replied
    Näkeekö inpalla M54-moottorista suuttimien arvoja mistään? Olen koittanut useasti tuloksetta niitä etsiä. Syöttöjen katkaiseminen löytyi, mutta sen lisäksi ei oikein mitään.
    Last edited by Kems; 09-11-2015, 02:18.

    Leave a comment:


  • jjanii
    replied
    Originally posted by Hakkapeliitta View Post
    Täysin mahdoton sanoa ruudun takaa, missä vika mutta se akun kuva tarkoittaa matalaa akun jännitettä. Sulla voi olla esim. latausvikaa tai sitten auto ei mene lepotilaan, joku moduli ei nukahda ja syö virtaa, joka tyhjentää akun.

    Mitähän vikakoodeja tuli?
    Tuo akun kuva tuli siis eilen ensimmäistä kertaa. Abs, vaihdelaatikon ainakin, en muista äkkiseltään muita.

    Latausjännite on kyllä hyvä. Olikos tuosta jossain jo juttua, miten selvittää tuota lepotilaan menemistä..?

    Leave a comment:


  • jjanii
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Ilmoititko autolle uudesta akusta?
    En

    Leave a comment:


  • Mikiis
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    No avasin sen luukun, josta polttimokin vaihdetaan, mutta eihän se aukea kun puoli senttiä umpion ollessa kiinni ja kuvittelin sen perusteella siellä olevan D1S:n.
    Niin juu, tarkoitin umpion päällä olevaa tirkistysläppää. Siitä suora näköyhteys ajovalopolttimoon

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎