Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -challenger-
    replied
    Originally posted by Konu View Post
    Kävi niin, että 06 mallin E61:en kaukosäädin/avain, ei comfort access, pyörähti pesukoneessa käsinpesuohjelman läpi.

    Avain yllätyksekseni toimii kun aikaisemminkin, mutta kuinkakohan kauan?

    Onko muilla kokemuksia avaimen kastelemisesta? Uskaltaako avaimeen edelleen luottaa, vai kannattaako käyttää pelkästään toista avainta ja laittaa uusi tilaukseen?
    Aukase se ja anna kuivua. Jos pelittää kuivattamisenki jälkee ni mikäs siinä
    Eihä se ny isopaha oo käyttää vara-avainta sen sijaa jos epäilyttää.

    Leave a comment:


  • Konu
    replied
    Avaimen uittaminen

    Kävi niin, että 06 mallin E61:en kaukosäädin/avain, ei comfort access, pyörähti pesukoneessa käsinpesuohjelman läpi.

    Avain yllätyksekseni toimii kun aikaisemminkin, mutta kuinkakohan kauan?

    Onko muilla kokemuksia avaimen kastelemisesta? Uskaltaako avaimeen edelleen luottaa, vai kannattaako käyttää pelkästään toista avainta ja laittaa uusi tilaukseen?

    Leave a comment:


  • RS_
    replied
    Apuja kaipailisin myös... e60 520d -09 antaa vikakoodia P0651, viittaa johonkin johdinsarja vikaan ilmeisesti? En mistään löydä hyvää selitystä tälle koodille.
    Vika on päällä jatkuvsti.

    Leave a comment:


  • Kems
    replied
    Originally posted by Kems View Post
    Näkeekö inpalla M54-moottorista suuttimien arvoja mistään? Olen koittanut useasti tuloksetta niitä etsiä. Syöttöjen katkaiseminen löytyi, mutta sen lisäksi ei oikein mitään.
    Tähän kaipailisin edelleen epätoivoisesti vastausta. Nyt kun kelit kylmenneet, niin tuntuu kylmänä pätkivän vielä enemmän. Tulee yleensä sen ensimmäisen kiihdytyksen aikana jossain kahden tonnin tienoilla.
    Tosiaan tyhjäkäynti lämpöisenä joskus laskee aavistuksen liian alas ja tasakaasulla ajettaessa kulutusmittari seilaa parin millin liikettä edestakaisin.

    Leave a comment:


  • 174000
    replied
    Ok kiitos vastauksista. Ensi viikolla tulee ehkä haetua tollanen pikkudiesel, jos ei ilmene mitään ihmeitä.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by 174000 View Post
    Koska vaihtuu ccc cic:ksi? Tunnistatko navirinkulan vieressä olevista napista jos cic?

    Onko n47 automaateista ollut vikaa? Miten oireilee?
    11/2008. Uudempi ohjain tuli jo 9/2008.

    N47:n automaatti rupeaa luistamaan ja vaihteet pomppii pois päältä,
    yksi laatikko loppui 400 tkm kohdalla ja öljyjä siihen ei ollut vaihdettu kertaakaan.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by 174000 View Post
    Koska vaihtuu ccc cic:ksi? Tunnistatko navirinkulan vieressä olevista napista jos cic?
    CIC:ssä ulkoasu on täysin erilainen mitä CCC. Sen verran osaan minäkin sanoa päivän oppitunnin jälkeen Tuntuu kyllä tuo CCC aivan museokamalta kun tuota on vähän aikaa näprännyt.

    Leave a comment:


  • 174000
    replied
    Koska vaihtuu ccc cic:ksi? Tunnistatko navirinkulan vieressä olevista napista jos cic?

    Onko n47 automaateista ollut vikaa? Miten oireilee?

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    E61 LCI 2009 ja CIC, mites tuohon saa päivitettyä uusimmat kartat pro naviin (kovalevyllinen)? Käsittääkseni joutuu maksamaan jostakin koodista jolla päivitys onnistuu? Auto 04/2009 ja premium -kartat.

    Leave a comment:


  • Muppe
    replied
    Originally posted by geeteevee View Post
    Täällä uudella bemari miehellä vähän kysymyksiä. Ostin tosiaan elämäni ensimmäisen bemarin (530D e61 -04) ja nyt koittanut selvitellä mitä diagnostiikka ohjelmaa kannattaa käyttää? Ilmeisesti jonku INPA? onko se maksullinen sovellus vai meneekö piraatin etsinnäksi vai miten?

    http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vik...a-ediabas.html

    Onko tuo kaapeli hyvä?

    Entä toimiiko bemarissa joku langaton elm327 mokkula jotta voi kännykällä katsella jotakin tietoja?

    Kaikesta näistä löytyi haulla jotakin tietoa mutta oli vähän sekavaa että mikä nyt toimii missäkin..
    Inpa erittäin näppärä värkki kuten muutama muukin softa. Noiden ohjelmien kanssa kannattaa varautua pieneen taistoon, että saa toimimaan, kun niiden asentaminen ei mene aina kuten strömsöössä. Kuten mainitsit, niin täältä noista löytyy haulla lisää tietoa. Nuo kun lukee kaikki läpi ja jos vielä homma kiinnostaa, niin hyvä

    Tuon ikäiseen tuolla langattomalla(elm327) ei hirmuisia tee ja toimivuus, niin ja näin. Parhaimmillaan saat paljonkin autosta irti tuolla, mutta siihen sitten jääkin. Esimerkiksi Carly mikä on helppokäyttönen ja toimii puhelimella sekä tabletilla, niin toimii tuolla langattomalla lukemisessa, mutta ei nollauksissa eikä koodauksissa. Tosin kaapilla saa nuokin toimimaan.

    Leave a comment:


  • geeteevee
    replied
    Täällä uudella bemari miehellä vähän kysymyksiä. Ostin tosiaan elämäni ensimmäisen bemarin (530D e61 -04) ja nyt koittanut selvitellä mitä diagnostiikka ohjelmaa kannattaa käyttää? Ilmeisesti jonku INPA? onko se maksullinen sovellus vai meneekö piraatin etsinnäksi vai miten?

    http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vik...a-ediabas.html

    Onko tuo kaapeli hyvä?

    Entä toimiiko bemarissa joku langaton elm327 mokkula jotta voi kännykällä katsella jotakin tietoja?

    Kaikesta näistä löytyi haulla jotakin tietoa mutta oli vähän sekavaa että mikä nyt toimii missäkin..

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    e61 523:ssa sytty moottorinvika valo ja testeri anto koodiksi 02 happi jotain paikka 1 ja sama paikka 2...nollasin vikakoodit ja sen jälkeen oli enää paikka 2...nollasin uudestaan ja vikavalo sammui ja tänään aamulla syttyi samoilla kohilla kun eilen aamulla eli saman matkan ajettua

    onko tuo nyt lamdaan viittaava?toisen lamdan liike sanoi vaihtaneensa ennen kun tuli meille..

    kulutus on minusta älytön hetkellinen viisari menee pienelläkin kaasun painalluksella heti täysille 20L..kylmänä minusta ei mene ja vetää paljon paremmin auto.

    Leave a comment:


  • Madfexx
    replied
    e61 M47 ilmastoinnin kompura

    M47-koneellisesta e61 520d:stä on ilmastoinnin kompura paskana ja olen tässä koittanut katsoa uutta Ebaysta, mutta heikosti tuntuu löytyvän ja käytetyistäkin pyydetään 400-500 euroa N47 ja M57 koneiden kompuroita saa käytettynä alle satasella ja uutena/tehdaskunnostettuina 200-300 euroon.

    Mitä eroa tuon M47:n kompurassa on esimerkiksi N47 tai M57 koneen kompuroihin ja sopivatko ne ristiin? Entä mitenkäs on asian laita vaikkapa e90:n M47-koneiden kompuroiden? Ainakin oma erillinen varaosanumero näyttäisi olevan tuossa e60/61 M47-koneen kompuralla, mutta sehän ei vielä tarkoita yhtään mitään.

    Apua kaivataan.

    Leave a comment:


  • Benighted
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Jos kerran raidetangon sisäpäät joudut vaihtamaan niin itse kyllä vaihtaisin myös ulomman pään samalla ellei ole ihan vasta uusittu. Ei maksa hirveän paljoa ja samalla vaivalla vaihtuu.
    Joo ne vaihdettiin just vähän aikaa sitten. Sopii kysyä, miksi en vaihtanut sisäpäitä silloin...

    Leave a comment:


  • korsto
    replied
    Mikä on vaihteistoöljyn normaali lämpötila? Tuli ajattua pitempi lenkki ja seurattua että tuo ei noussut missään vaiheessa yli 68 asteen. onko normaali? :think Sigun auto kyseessä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎