Mihin se virta pittee vetää?
12v lähtö (tupakansytytin) vois olla hyvä paikka ryöstää
1din soittimelle eteen.. asensin siis orkkiksen rinnalle tuollasen vakion säilytyslokeron reikään. Heräte on enää kysymysmerkki että mistä sen otan. Ilmeisesti noita on joista virta katkeaa minuutin kuluttua kun auto on sammunut mut haluisin sellasen josta virta katkeaa heti kun avain 0-asennossa, samoin virta saisi tulla kun avain on 1-asennossa.
Päivitin tuossa puhelimen. Huawei Honor 7 tuli hankittua ja paritus sigun autoon bluetooth:illa onnistui helposti. Puhelin sinällään on ihan hyvä "mutta"...
Eli nyt kysymys kuuluukin,että miksi kaikki "osoitekirjan" nimet näkyy auton listalla eri päin,kuin ennen. Eli esim. "Meikäläinen Antti" on nyt auton näytöllä "Antti Meikäläinen". Näin siis kaikki nimet,joissa on etunimi ja sukunimi. Kuten itse puhelimessakin. Puhelimen nimiluettelossa näkyy sukunimi ensin. Eli aakkosjärjestys meni nyt tietyllä tavalla uusiksi ja aiheutti ensin pientä päänvaivaa nimiä hakiessa. Yksiosaiset nimet (esim.firmat) löytyy tietysti aakkosien oikeilta paikoitaan,kuten ennenkin.
Saako tuota jotenkin fiksattua,kuten se oli ennenkin vanhalla puheliella? Vai kääntääkö tuo Kinkki-puhelin kaikki takaperoiseksi,kuten heidän omassa maassaan nimet(kin)? Onko muilla ollut vastaavaa?
Useille vastaneille vielä että jo 440tkm veivattu, tyhjää käy tasasesti ja vetää niinku kuuluu, kierrokset heittelee just sen 200-300, "nollasin" niin autto kyllä paljon mutta vieläkin tekee. Täytynee koodit lukea.
Mitenkäs se tuo laatikon "nollauskikka" tehdään? Voisko joku heittää vaikka youtube videon linkkiä tänne listoille, kiits!?
Peileissä olevat "lätäkkövalot" eivät toimi. Näyttäisi olevan ledit, onko alkuperäisestikin? Vinkkejä miten saisi toimimaan, vai voiko olla jostain asetuksestakin kiinni?
Peilit ovat lämpeävät ja tilttaavat jos sillä merkitystä.
Ajatuksia kellään, edes google ei tunnu tietävän?
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Eikö I-Drivessa ollut asetuksissa myös noista lätäkkövaloista jotain?
En löytänyt.
Toinen kysymys, tuli herja kohonneesta akkujännitteestä. Auto oli akun kautta (miinus rungossa) älylaturilla latauksessa noin vuorokauden 14,4 jännitteellä ovet lukossa. Onko normaalia että herja tulee tällöin? Seuraavalla starttauksella hävisi.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Toinen kysymys, tuli herja kohonneesta akkujännitteestä. Auto oli akun kautta (miinus rungossa) älylaturilla latauksessa noin vuorokauden 14,4 jännitteellä ovet lukossa. Onko normaalia että herja tulee tällöin? Seuraavalla starttauksella hävisi.
Eikö näitä juuri siksi pidä ladata konehuoneen kautta että ibs pysyy tietoisena tapahtumista?
Eikö näitä juuri siksi pidä ladata konehuoneen kautta että ibs pysyy tietoisena tapahtumista?
Pitää .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tästä asiasta on ollut paljon keskustelua ja näinhän asia on ohjeistettu kuten tässä käy ilmi. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että on ihan sama onko laturin + kenkä kiinni akun + navassa vai kaapelin toisessa päässä konehuoneessa. Tuossa + kaapelissa ei ole mitään älyä. Laturin - kengälle taas on sama onko kenkä kiinni konehuoneessa auton rungossa vai akun vieressä auton rungossa KUNHAN - kenkä on rungossa. IBS:n äly on akun - kaapelissa ja akkuun laturia ei saa suoraan kytkeä. En tiedä mikä kysyjän autossa oli pielessä, mutta omassa autossa Ctek laturi on kiinteästi asennettuna akun vieressä eli akkua ladataan aina kun auto on lämmityksessä, eikä koskaan ole mitään ilmotuksia näytölle tullut ja aina on akku ollut täynnä.
Comment