Originally posted by deeque
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOn saastetunnistin, eli kaupunkiruuhkassa esim kääntää automaattisesti sisäkierrolle kun haistaa pakokaasua.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Vaihdoin pari vuotta sitten tuohon käyttis pulkkaan ledit sisävaloihin, viime kuukausina on alkaneet välkkymään hetken päällä oltuaan. IBS? Vai mikä ois homman nimi? Vai onko vain hapettuneet kosketuspinnat:think?
Kellään omakohtaista kokemusta?
Valopaketilla oleva kesäkuussa 2008 tehtaalta ulospukattu LCI E61 kyseessä.
Akun vaihdoin uuteen 95Ah AGM:ään viime talvena, vaikkei orkkis 90Ah vielä lopussa ollutkaan. Ylläpitolaturikin löytyy koska pätkäajoa+Webasto. Jännite pitäs olla kohillaan siis.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by zanta View PostVaihdoin pari vuotta sitten tuohon käyttis pulkkaan ledit sisävaloihin, viime kuukausina on alkaneet välkkymään hetken päällä oltuaan. IBS? Vai mikä ois homman nimi? Vai onko vain hapettuneet kosketuspinnat:think?
Kellään omakohtaista kokemusta?
Valopaketilla oleva kesäkuussa 2008 tehtaalta ulospukattu LCI E61 kyseessä.
Akun vaihdoin uuteen 95Ah AGM:ään viime talvena, vaikkei orkkis 90Ah vielä lopussa ollutkaan. Ylläpitolaturikin löytyy koska pätkäajoa+Webasto. Jännite pitäs olla kohillaan siis.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View Poste39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostDPF, eli hiukkassuodatin. Onko termarit kunnossa, moottorinlämmöt? Vikakoodinluku & nollaus, sitten pakkopolttoa.
Missähän pystyisi vikakoodit lukemaan? Nivala/lähiseudut...
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View PostAuto tuli vähän aikaa sitten porukoille. Kävi Oulussa Wetterillä huollossa jossa olivat tarkastaneet termareiden kunnon ja pitäisi olla ok :think Ajettu reilu 100tkm.
Missähän pystyisi vikakoodit lukemaan? Nivala/lähiseudut...e39 540iA E85
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View PostVoi olla ettei oo vähään aikaan nähnyt kovin korkeita lämpötiloja. Autolla ajetaan yleensä 15km suuntaansa työmatkaa. Pitäisikö käydä hehkuttamassa autoa maantiellä? Auttaako asiaane39 540iA E85
Comment
-
-
E61 530d -08 toukka.
Hukkaa jäähdytinnestettä. Mistä lähdetään etsimään vikaa?
Auto seisoo päivät parkkihallissa eikä ainakaan sinne valita nestettä silminnähden, myöskään kotona pihalla yöt kun seisoo niin mitään isompia lammikoita ei näy.
Kuitenkin muutamassa viikossa nestepinta tippuu ylärajalta niin alas, että auto rupeaa ehdottelemaan että jospa lisäisit hieman.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostE61 530d -08 toukka.
Hukkaa jäähdytinnestettä. Mistä lähdetään etsimään vikaa?
Auto seisoo päivät parkkihallissa eikä ainakaan sinne valita nestettä silminnähden, myöskään kotona pihalla yöt kun seisoo niin mitään isompia lammikoita ei näy.
Kuitenkin muutamassa viikossa nestepinta tippuu ylärajalta niin alas, että auto rupeaa ehdottelemaan että jospa lisäisit hieman.
Näitä nestehaasteita kun on ainakin itsellä ollut riittämiin niin olen itse ollut tyytyväinen seuraavaan komboon:
Mitä itse olen kahdesta m57-koneesta ruuvaillut niin klassikko tuntuu olevan termarin ylemmän liitoksen tiiviste, tulee termarin mukana. Vuoto hankala nähdä, tiputtelee sieltä vesipumpun yläpuolelta lohkoa pitkin. Toinen on ylävesiletkun yhde lohkoon siellä imusarjan alla, joko itse se muovinen tötterö tai jommankumman siihen liittyvän letkun tiiviste. Enemmän ajetuissa alkaa vuotaa se moottoriöljyn lauhdutin kun polttoaineletku järsii siihen kylkeen reiän.e61 530d 2004
ex e39 530d sedan 2001, e46 318i touring
Comment
-
-
Originally posted by Käyttäjä View PostEi se joo välttämättä parkissa maahan asti tule kun siellä on se pohjapanssari, tyhjenee sitten ajossa.
Näitä nestehaasteita kun on ainakin itsellä ollut riittämiin niin olen itse ollut tyytyväinen seuraavaan komboon:
Mitä itse olen kahdesta m57-koneesta ruuvaillut niin klassikko tuntuu olevan termarin ylemmän liitoksen tiiviste, tulee termarin mukana. Vuoto hankala nähdä, tiputtelee sieltä vesipumpun yläpuolelta lohkoa pitkin. Toinen on ylävesiletkun yhde lohkoon siellä imusarjan alla, joko itse se muovinen tötterö tai jommankumman siihen liittyvän letkun tiiviste. Enemmän ajetuissa alkaa vuotaa se moottoriöljyn lauhdutin kun polttoaineletku järsii siihen kylkeen reiän.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostVikaa paikallistettu termostaattiin, ei meinaan pukkaa lämmintä ohjaamoon juurikaan.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
Comment