Originally posted by Rey
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Petsku333 View PostLaatikon toiminnallisuuden muuttamiseen on tällä hetkellä ainoastaan yksi toimiva työkalu mikä on tämä http://www.xhpflashtool.com/ jos auto on LCI niin harkitsisin vahvasti flashia.
Comment
-
-
Originally posted by Rey View PostMainitaan nyt sitten yrityksenkin nimi, eli lisäätehoa.fi, joka mainostaa facebookissa melkein jokaisen auton kohalla vähentäneensä turbiinin luistoa, eikä kyseessä voi olla pelkästään xhp:lla tehty ohjelmointi, koska muitakin kuin bemareita tehnyt. Niin jollakin on nyt pakko olla väärää tietoaSeat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Originally posted by skubbe View PostJoo, vaihtmoottorilla korjaantui, nyt päästelly 8tkm eikä ole öljyä vaatinut..
Jotain sakemannifoorumia opiskelin niin siellä meinas Grûber että ei se tuo N52b25 moottorin ongelma on huolto-ohjelman (ylipitkä öljynvaihtoväli) ja sitten noiden männänrenkaiden yhteisvaikutus mikä tuon öljynsyönti ongelman laukaisee.
Miltä vuodelta tuo vaihtomoottorisi on? Jotain lienee muuttunut alkuperäisen N52B25:n jälkeen, jos jossain vaiheessa lakkasivat syömästä öljyä? Vai oliko tuo yksittäinen yksilö, jonka ei tiedetty syövän öljyä?
Laitoinkin ne Petskun mainitsemat Castrolin Edget sisään jo nyt, ennen kuin toinen auto alkaa viettämään pidempää laatuaikaa tallissa. En luonnollisesti osaa sanoa öljynkulutuksesta vielä mitään, mutta tossa ajeltiin jokunen satku motaria 110 km/h vauhtia, niin kulutus meni alle kasin. Olisko ollu 7.8 parhaimmillaan. Ei oo ikinä menny noin alas, lähempänä ysiä ollu aina noilla nopeuksilla (ja yli ysin 130 km/h). Liekö öljyillä noin paljon vaikutusta?
Comment
-
-
autoon tuli hellan alkuperäiset lci halogenit retrofit johtosarjalla missä on AE johdot lyöty yhteen, kun vanhemmassa on 2x5W polttimot ja lcissä vain 1x10W. Muuten pelaa hyvin, mutta valittaa välillä jompaa kumpaa puolta palaneesta parkkipolttimosta.
LMA moduulista jo koodattu kaikki parkkivalojen seurannat pois niin miksi valittaa vieläkin?
FEHLERMELDUNG_CC_SL_V_L -> nicht_aktiv
FEHLERMELDUNG_CC_SL_V_R -> nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_SL_V_L -> nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_SL_V_R -> nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_SL_V_L -> nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_SL_V_R -> nicht_aktivIte kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostLMA moduulista jo koodattu kaikki parkkivalojen seurannat pois niin miksi valittaa vieläkin?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostOletko kokeillut muuttaa PWM-signaalin arvoja parkeille, josko olisi mitään vaikutusta? Oletettavasti ei, mutta sittenpä kokeiltu sekin.
Tässä nyt tuntuu olevan muutenkin jotain hämärää sillä ilmoitus palaneesta polttimosta näyttää tulevan vasta liikkeessä, parkissa kun starttaa ja laittaa valot päälle ei ilmoitusta tule ennenkuin lähtee ajamaan. Ilmoitus myös kuittaantuu itsestään pois eikä tule ennen uudelleenkäynnistystä.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Oletteko seuranneet akun jännitteen käyttäytymistä moottorin sammuttamisen jälkeen?
Omassa sigussa mainitussa autossa ei nouse akun jännite edes pitkän matkan jälkeen yli 12.7 Voltin.
Auto on nyt seissyt 48 tuntia ja jännite on laskenut 12.3 Volttiin. Nyt kun avasin ovet niin näytti enää 12.1 V.
Auto ei ole herjannut battey dischargea (olen omistanut noin 1kk) ja lähtenyt hyvin käyntiin (mitenkähän käy talvella).
Onko normaalia vai eikö akku jaksa pitää varausta? Se on noin 3-4 vuotta vanha agm.BMW 328 Ci -00
Comment
-
-
Originally posted by -BMW- View PostOletteko seuranneet akun jännitteen käyttäytymistä moottorin sammuttamisen jälkeen?
Omassa sigussa mainitussa autossa ei nouse akun jännite edes pitkän matkan jälkeen yli 12.7 Voltin.
Auto on nyt seissyt 48 tuntia ja jännite on laskenut 12.3 Volttiin. Nyt kun avasin ovet niin näytti enää 12.1 V.
Auto ei ole herjannut battey dischargea (olen omistanut noin 1kk) ja lähtenyt hyvin käyntiin (mitenkähän käy talvella).
Onko normaalia vai eikö akku jaksa pitää varausta? Se on noin 3-4 vuotta vanha agm.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by -BMW- View PostOletteko seuranneet akun jännitteen käyttäytymistä moottorin sammuttamisen jälkeen?
Omassa sigussa mainitussa autossa ei nouse akun jännite edes pitkän matkan jälkeen yli 12.7 Voltin.
Auto on nyt seissyt 48 tuntia ja jännite on laskenut 12.3 Volttiin. Nyt kun avasin ovet niin näytti enää 12.1 V.
Auto ei ole herjannut battey dischargea (olen omistanut noin 1kk) ja lähtenyt hyvin käyntiin (mitenkähän käy talvella).
Onko normaalia vai eikö akku jaksa pitää varausta? Se on noin 3-4 vuotta vanha agm.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Pyyhkijät.
Tuulilasinpyyhkijöissä on jotain ongelmaa..
Sateella pyyhkijät pysähtyy ala-asentoon ilman mitään varoitusta ja pyyhkijän kytkimestä ei tapahdu pyyhkijöille mitään.
Samasta kytkimestä kuitenkin takalasin toimii, sekä pesunesteen ruikkaus.
Pyyhkijät joko lähtee tai ei lähde n 10-15min jälkeen toimimaan. Ei jätä vikakoodeja, ei polta sulaketta.
Mitään ideaa missä vika?
Comment
-
-
Käytin auton ohjelmistopäivityksessä Wetterillä, onkohan tuossa nyt mennyt ihan kaikki putkeen sillä i-level on kyllä uusin mahdollinen, mutta ainut päivitetty moduuli UEFin mukaan on EGS, kaikki muut edelleen vuodelta 2006/2012 kuten ennen viimeisintä reissua :thinkIte kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
Comment