E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• JiiVee92
    replied
    Tosin se takakontin aukaisun namiskuukkeli ei ole pyöreä. Kuulostaa siis jälkiasennusnapilta.

Leave a comment:

• vekkuli
    replied
    Originally posted by hietase View Post
    Mikä kytkin on LCI:n kuskin puolen kick panelissa? Minulla on siinä suorakaiteen muotoisessa pienessä levyssä pyöreä painokytkin, mutta realoemissa on vain levy, "blind panel" osanumerolla 51457068754.
    Takakontin aukaisu.

Leave a comment:

• hietase
    replied
    Mikä kytkin on LCI:n kuskin puolen kick panelissa? Minulla on siinä suorakaiteen muotoisessa pienessä levyssä pyöreä painokytkin, mutta realoemissa on vain levy, "blind panel" osanumerolla 51457068754.

Leave a comment:

• hietase
    replied
    Ei vuoda vaihteistosta. Vaihdoin sinne öljyt vuosi sitten ja laitoin uudet proput. Laatikon pinnat ovat kuivat

Otin nyt myös jakolaatikosta sinne vuosi sitten vaihtamani nesteet ulos. Sieltä tuli noin neljä desiä, vaikka seitsemän pitäisi. Eli on vuotanut vajaan puolet pois vuoden ja 20 tkm aikana.

Leave a comment:

• edva
    replied
    Ettei laatikon plugin tiiviste vuotais? Mulla oli kans märkää vähän siellä täällä Tilasin hyllyyn jo kaikki lootan tiivistetkin, mutta selkeä vuoto löyty tuosta plugista.

Leave a comment:

• hietase
    replied
    E61 -08 xdriven jakolaatikko vuotaa vähän jostakin. Kosteutta on ulkopinnalla vähän joka puolella, joten vuotopaikka jäi paikallistamatta. Mistä muualta se voisi vuotaa, kuin kardaanien tiivisteistä tai propuista?

Onko kokemusta korjaamisesta? Pitääkö mötikkä ottaa alas, vai saako kardaanien tiivisteet vaihdettua paikoillaan? Vaatiiko jotain erikoistyökaluja? Mistä osat?

Ajossa ei ole muita oireita kuin lievä jollotus noin 1450 rpm.

Leave a comment:

• Rohova
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post

Sininen 0,75 mm2.
    Kiitoksia, toimii
    Last edited by Rohova; 11-09-2025, 11:57.

Leave a comment:

• JaniLap
    replied
    Originally posted by Rohova View Post
    E61 LCI -08, autossa Bi-Xenonit niin mikä olis oikeanvärinen johto kuskinpuolella josta sais herätevirran lisäpitkälle?
    Sininen 0,75 mm2.

Leave a comment:

• Rohova
    replied
    E61 LCI -08, autossa Bi-Xenonit niin mikä olis oikeanvärinen johto kuskinpuolella josta sais herätevirran lisäpitkälle? En löytänyt haulla mitään sopivaa postausta, varmaan en keksinyt oikeita hakusanoja...

Leave a comment:

• Jere66363
    replied
    M57d30 2005
    Kokeiltu oem nokka anturila sama kun kuvassa mutta 02 loppu
    Kokeiltu myös tarvike anturilla
    Onko näitä 5v ja 12 mallisia antureita vai missä vika
    Koska virtaa tulee 12v ja signaalia myös
    Maa myös kunnossa
    Liittimestä mitattuna

Ja kone on kunnossa koska käy pilotilla

Leave a comment:

• HC-Tuning
    replied
    Originally posted by nevari View Post

Mä oon laittanu hucon ohjainlaitteen joskus 4 vuotta sitten. Ei ainakaan vielä vikakoodeja. Berun hehkut samalla kertaa
    Eipä tuo Berun ohjainlaite kestänyt kuin reilu 5 vuotta. Että varmaan se on kokeiltava tuota hucoa. Pitääpä Viron pojilta kattoa löytyiskö kaikki tarvittava remonttiin..

Kiitän

Leave a comment:

• nevari
    replied
    Originally posted by HC-Tuning View Post
    Mistä halvimmalla berun hehkut + ohjainlaite nykypäivänä -08 m57? Kannattaako miettiäkkään muuta ohjainlaitetta kuin Beru?
    Mä oon laittanu hucon ohjainlaitteen joskus 4 vuotta sitten. Ei ainakaan vielä vikakoodeja. Berun hehkut samalla kertaa

Leave a comment:

• HC-Tuning
    replied
    Mistä halvimmalla berun hehkut + ohjainlaite nykypäivänä -08 m57? Kannattaako miettiäkkään muuta ohjainlaitetta kuin Beru?

Leave a comment:

• aaape
    replied
    Onkohan vika ccc:ssä vai jossain muualla kun pdc/ilmoitus äänet ei kuulu? Auto ollu mulla kohta 3 vuotta eikä koko aikana oo äänet kuulunu nyt kun parkkitutkatkin toimii nii olis mukava saada nuo ilmoitusäänet kuuluviin. Auto vm.04 525i

Leave a comment:

• Fubar
    replied
    Originally posted by Rattiukko View Post
    Kiitos, juuri tämä ketju oli hukassa.

Leave a comment:

Working...
X