E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rattiukko
    replied
    Kuulostaa anturiongelmalta. Kurkkaa jollain pikku peilillä miltä ne etuvetarin kehät näyttää. Pyörän laakerikin voi olla niin väljä ettei toimi. Kokeile varsinkin eturenkaita pyöritellä ilmassa.

Leave a comment:

• hietase
    replied
    Lci 525xd on nyt neljä kertaa kuukauden aikana laittanut ruutuun 4x4 poissa käytöstä, samaten dsc. Carlyn mokkulalla löytyy joka kerta samat koodit, jakolaatikkoon liittyen 55C3 ja se dsc.

Joka kerta resetoinnin jälkeen ilmoitukset tulevat uudelleen satunnaisen ajan jälkeen, satunnaisessa ajotilanteessa. Onko tämä viite hajoavasta abs-anturista? Näkeekö Inpalla mikä antureista on vikaantumassa?

Vaihdoin jakolaatikon öljyt. Ilmoituksia ei tullut ennen sitä. Onko sattumaa, vai voivatko nämä liittyä toisiinsa?

Leave a comment:

• Tuonela11
    replied
    Originally posted by Havis View Post

Jos se on tuo osa #5 Cover lid, ni 24mm

Kiitos! On se hieno tämä yhteisö

Leave a comment:

• Havis
    replied
    Originally posted by Tuonela11 View Post
    Autona 530d M57TUD30. Mistä saan tietoon minkä kokoinen pakkaslommi on kannen päädyssä? Pitäs alkaa hommaan uusi, koska entinen halki ja paikkaukset ei taho pitää..
    Jos se on tuo osa #5 Cover lid, ni 24mm

Leave a comment:

• Tuonela11
    replied
    Autona 530d M57TUD30. Mistä saan tietoon minkä kokoinen pakkaslommi on kannen päädyssä? Pitäs alkaa hommaan uusi, koska entinen halki ja paikkaukset ei taho pitää..

Leave a comment:

• Asejaska
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post

RealOEM:n mukaan tuossa vm. -05 autossa on tuo mainitsemasi 6hp26z laatikko. Taitaa kuitenkin jotain eri versioita tuosta (eri vuosimallien mukaan?) olla? Viisaammat kertoo.

Tai katso VIN koodilla tuolta sivuilta mitä se tarkemmin tarjoaa.

kiitos tästä, näyttäisi sitten tuo 6hp26z olla, sattuuko joku tietämään että menisikö tuo perus 6hp26 sinne ongelmitta vai pitääkö se ohjelmoida jos sen siihen pistää?

Leave a comment:

• Heguli 31
    replied
    Originally posted by Asejaska View Post
    Morjesta, mulla on 05vm 535d e61 ja siihen oon uutta lootaa hankkimassa, yksi yritys keltä lootaa kyseli niin sanoi että mulla olisi 6hp26z, mutta nopeella googlettelulla näyttäisi että tuota olisi vain lci mallissa ollut käytössä, mistä saisin varmistettua että mikäs loota onkaan ilman että alan jo lootaa repimään irti?
    RealOEM:n mukaan tuossa vm. -05 autossa on tuo mainitsemasi 6hp26z laatikko. Taitaa kuitenkin jotain eri versioita tuosta (eri vuosimallien mukaan?) olla? Viisaammat kertoo.

Tai katso VIN koodilla tuolta sivuilta mitä se tarkemmin tarjoaa.

Leave a comment:

• Asejaska
    replied
    Morjesta, mulla on 05vm 535d e61 ja siihen oon uutta lootaa hankkimassa, yksi yritys keltä lootaa kyseli niin sanoi että mulla olisi 6hp26z, mutta nopeella googlettelulla näyttäisi että tuota olisi vain lci mallissa ollut käytössä, mistä saisin varmistettua että mikäs loota onkaan ilman että alan jo lootaa repimään irti?

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by JonttuPeke View Post
    Pystyykö tuota hehkujen relettä jotenkin mittaamaan että onko se pimeä, kun aina tullut vaihdettua samalla kun oon hehkut vaihtanut?
    Diodi-mittauksella näkee, onko linja poikki, mutta voi ne vikaantua muutenkin. Aina suositeltava vaihtaa ja mieluumin orkkis Beru, kuin tarvike Hüco/Hitachi, joissa ongelmia BSD-väyläohjauksen kanssa. Ja modulin syöttöjohto laturilta myös uusintaan. Niissä on ollut paljon kontaktiongelmia.​

Leave a comment:

• JonttuPeke
    replied
    Pystyykö tuota hehkujen relettä jotenkin mittaamaan että onko se pimeä, kun aina tullut vaihdettua samalla kun oon hehkut vaihtanut?

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Käsijarrukaan ei saa olla päällä nollatessa...

Leave a comment:

• Chapter4
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Ethän paina jarrua kun nollaat jarruhuiltoa? Jos muut huollot näyttää viivaa, ne on nollaantunut. Alkavat näyttää kilometrejä tovin ajon jälkeen.
    En painanut jarrua ja kokeilin ovi auki yms. Kaikki huollot näyttää siis ---- eikä anna resettiä mihinkään. Siksi meinasin että onko toi huoltojärjestelmä tai mittaristo sekaisin? Ja varmuutta mulla ei ole onko esim mittaristo alkuperäinen? Ja saisko jollain NCSexpert koodattua tai nollattua. Jossain ulkomaan foorumilla neuvo jotenkin resetoimaan jotain? ilmeisesti mittaristosta.

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Ethän paina jarrua kun nollaat jarruhuiltoa? Jos muut huollot näyttää viivaa, ne on nollaantunut. Alkavat näyttää kilometrejä tovin ajon jälkeen.

Leave a comment:

• Chapter4
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post

Uusitko anturin tai vähintään käytit liittimen irti?
    Anturit joo uudet ja kokeiltu myös johdot yhdistämällä. Ei anna myöskään nollata muita huoltoja. Huoltovälit näyttää ---- vaikka niissä pitäisi olla jäljellä olevat kilometrit.

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by Chapter4 View Post
    Tuore hankinta E60 ei anna nollata "brake pad" jarrupalojen huoltovaloa. Kokeiltu siis mittaristosta trippillä nollata huoltoja mutta antaa vaan OK vaikka resettiä pitäis tarjota. Kaikista huoltoväleistä puuttuu kilometrit. Ja palaa on siis jäljellä ja anturit pitäis olla ok mutta ilmeisesti järjestelmässä vika? Inpa ja perus koodaaus softa löytyy.
    Uusitko anturin tai vähintään käytit liittimen irti?

Leave a comment:

Working...
X