Kattellut tälläistä Android- soitinta https://www.mr12volt.com/collections...ts/p2000-cccmd autoon.
Löytyy perus business navi (6.5" idrive) jossa käsittääkseni soitin on mallia M-ASK II. Löytyykö soittimesta MOST- väylä, johon voisi tuon android laitteen kytkeä ja sitä kautta saada äänet toimimaan ? Tai miten muuten tuo sitten voisi toimia ?
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Laikkanen View PostE61 vm2005. täyssähköiset comfort penkit.
Ongelmana, että kuskin penkki ei liiku niin taakse kuin pitäis. Senverran zoomailin, että mitään mekaanista estettä ei näy, kiskot on kunnossa ja mitään tähän viittaavia vikakoodeja ei myöskään löydy. Mitähän tälle osais tehä, että pystyis vähän pidempikin kuski ajamaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laikkanen View PostE61 vm2005. täyssähköiset comfort penkit.
Ongelmana, että kuskin penkki ei liiku niin taakse kuin pitäis. Senverran zoomailin, että mitään mekaanista estettä ei näy, kiskot on kunnossa ja mitään tähän viittaavia vikakoodeja ei myöskään löydy. Mitähän tälle osais tehä, että pystyis vähän pidempikin kuski ajamaan.
E: tuli ilmoitus jostain virheestä ja vaikutti että postaus ei mennyt läpi mutta tuossahan tuo kuitenkin on ?Last edited by jr66; 23-04-2025, 08:44.
Leave a comment:
-
-
E61 vm2005. täyssähköiset comfort penkit.
Ongelmana, että kuskin penkki ei liiku niin taakse kuin pitäis. Senverran zoomailin, että mitään mekaanista estettä ei näy, kiskot on kunnossa ja mitään tähän viittaavia vikakoodeja ei myöskään löydy. Mitähän tälle osais tehä, että pystyis vähän pidempikin kuski ajamaan.
Leave a comment:
-
-
Millä porukka on tukkinut ylimääräiset reiät noista "uncoded" liittimistä? Elikkä kun kaikki paikat liittimestä ei tule käyttöön, niin ne tyhjäksi jäävät pitäisi varmaan jollain tukkia, ettei kosteus pääse aiheuttamaan ongelmia. Kun noita "grommetteja" johtojen reikiin löytyy vain johdon reiällä olevia, mutta en itse ainakaan ole huomannut kuvista sokeita "grommetteja"
Johdon reikään tiivistemassaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View Post
Vesiventtiili.
Ongelmana tosiaan tuulilasille tuleva kuuma ilma vaikka kaikki säädettynä kylmälle. Ilmeisesti tuo huurtumisen esto anturi ainakin aiheuttaa kompuralle jonkinlaisen override tilan jossa kompuraa pyöräytellään vaikka ilmastointi olisi pois päältä niin pääseekö sama toiminto myös ohjaamaan lämpöjä lasille?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW View PostVoiko viallinen huurtumisenesto sensori tuulilasissa aiheuttaa sen että tuulilasille tulee jatkuvana lämmintä ilmaa vaikka kaikki nupit climatea myöten käännetty kylmälle? Näistä muista venttiileistä (vasen, oikea ja kaksi keskellä) tulee ihan säätöjen mukaan kylmää/kuumaa mutta tuulilasille aina kuumaa
Leave a comment:
-
-
Voiko viallinen huurtumisenesto sensori tuulilasissa aiheuttaa sen että tuulilasille tulee jatkuvana lämmintä ilmaa vaikka kaikki nupit climatea myöten käännetty kylmälle? Näistä muista venttiileistä (vasen, oikea ja kaksi keskellä) tulee ihan säätöjen mukaan kylmää/kuumaa mutta tuulilasille aina kuumaa
Leave a comment:
-
-
Morjesta, Onkohan kukaan koittanut saisiko tuon e61 takavetosen Jomi:n alusta sarjan käymään x-Drive malliin lievällä muokkauksella? Eroja ainakin tulee vakaajan tankon suhteen, Mutta kai sen saisi rakennettua muuallekkin kiinni. Eihän kellään olisi takavetosen tolppia irti ja saisi mitattuu iskarin alapän paksuuden? Leimalle tietenkin joutuu aina vakio tolpat pyöräyttää paikalleen. Huonosti on nimittäin saatavilla noita X-Driven coili sarjoja. Nopeasti ei vaikuttaisi kun BC:llä olevan ja nekin pyörii jo 800e.
Leave a comment:
-
-
Kaverin E61 530xiA prefacelift jätti tielle yli kuukausi sitten. Normaalisti risteykseen, pysähdys valoihin. Valot vaihtui ja ei sitten enää liikahtanut, oli sammunut itsestään valoihin. Pyörittää iloisesti konetta mutta ei käynnistynyt.
Haettiin auto trailerilla tallille, johon unohtu hetkeksi.
Kävin lukemassa koodit. Ne laitan tänne alle viimeiseksi.
Mahdollisesti ajonesto vittuilee? Ainakin ecun purkkitiedoissa lukee ENG_LOCK ja jonkun vikakoodin takaa tuli ajoneston herjaa.
Ecun laatikossa oli liittimiä hapettuman vihreitä, kävin kaikki läpi, putsasin ja kasaan. Ei näyttänyt auttavan yhtään.
Eculta luettuna valvetronicin jokin astelukema vaihteli startin aikana, eli siellä jotain tietoa kulkee.
Mystinen ongelma käsillä.
Loppui mun osaaminen kesken.
Osaakos joku viisaampi sanoa asiaan jotain?
Vai löytyisikö parhaimmillaan osaava kaveri käymään paikanpäällä tekemässä vikadiagnoosia tai ehkä jopa korjaamassa ikävää sähköhäikkää? Rahaa vastaan tietty.
Auto sijaitsee humppilassa 9- ja 2-tien risteyksen välittömässä läheisyydessä.
Leave a comment:
-
-
Laite ei reagoi ejectiin mitenkään. Ihan sama vaikka pitäisi kymmenen sekuntia pohjassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hietase View Post-08 e61 karvalakkihifien cd-soittimeen jumittunut levy sisälle. Ei reagoi ejectin paineluun mitenkään. Levy soi normaalisti. Vinkkejä miten levyn saisi ulos, vai kuuntelenko auton mukana tullutta Suomi rokkia kakkosta ikuisesti?
Leave a comment:
-
-
Carlyllä ei sitten kyllä ilmajousitukselle saa tehtyä yhtikäs mitään. Ei saa säädettyä eikä saa edes tyhjennettyä huoltohommia varten. Vikakoodilukuun ja ajon aikana datan seuraamiseen ihan ok, kunhan sattuu olemaan Carlyn "tukema" parametri seurannassa. Koodauksia sillä ei ihmeemmin myöskään saa tehtyä. Eli kannattaa harkita jo noita jo mainittuja inpa/ista.
E
Leave a comment:
-
Leave a comment: