Originally posted by Rohova
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E61 LCI -08, autossa Bi-Xenonit niin mikä olis oikeanvärinen johto kuskinpuolella josta sais herätevirran lisäpitkälle? En löytänyt haulla mitään sopivaa postausta, varmaan en keksinyt oikeita hakusanoja...
Leave a comment:
-
M57d30 2005
Kokeiltu oem nokka anturila sama kun kuvassa mutta 02 loppu
Kokeiltu myös tarvike anturilla
Onko näitä 5v ja 12 mallisia antureita vai missä vika
Koska virtaa tulee 12v ja signaalia myös
Maa myös kunnossa
Liittimestä mitattuna
Ja kone on kunnossa koska käy pilotilla
Leave a comment:
-
Eipä tuo Berun ohjainlaite kestänyt kuin reilu 5 vuotta. Että varmaan se on kokeiltava tuota hucoa. Pitääpä Viron pojilta kattoa löytyiskö kaikki tarvittava remonttiin..Originally posted by nevari View Post
Mä oon laittanu hucon ohjainlaitteen joskus 4 vuotta sitten. Ei ainakaan vielä vikakoodeja. Berun hehkut samalla kertaa
Kiitän
Leave a comment:
-
Mä oon laittanu hucon ohjainlaitteen joskus 4 vuotta sitten. Ei ainakaan vielä vikakoodeja. Berun hehkut samalla kertaaOriginally posted by HC-Tuning View PostMistä halvimmalla berun hehkut + ohjainlaite nykypäivänä -08 m57? Kannattaako miettiäkkään muuta ohjainlaitetta kuin Beru?
Leave a comment:
-
Mistä halvimmalla berun hehkut + ohjainlaite nykypäivänä -08 m57? Kannattaako miettiäkkään muuta ohjainlaitetta kuin Beru?
Leave a comment:
-
Onkohan vika ccc:ssä vai jossain muualla kun pdc/ilmoitus äänet ei kuulu? Auto ollu mulla kohta 3 vuotta eikä koko aikana oo äänet kuulunu nyt kun parkkitutkatkin toimii nii olis mukava saada nuo ilmoitusäänet kuuluviin. Auto vm.04 525i
Leave a comment:
-
Kiitos, juuri tämä ketju oli hukassa.Originally posted by Rattiukko View PostTuossa joku viestiketju aiheesta:
https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...sy-paikoillaan
Leave a comment:
-
Tuossa joku viestiketju aiheesta:
https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...sy-paikoillaan
Leave a comment:
-
Foorumilla oli joskus juttua E61automaattisen takaluukun korjaamisesta tilanteessa jossa sylinteri pomppaa pallosta irti. En onnistu tätä viestiketjua enää löytämään joten pystyykö kukaan auttamaan?
Vaihdoin siis joku aika sitten luukun puolen pallot uusiin, mutta kuluneen sylinterin pään vuoksi sylinteri pomppaa edelleen irti. Muistelen että näitä oli korjattu jollain pulttipatetilla, mutta olisi kiva nähdä jos joku on jo toimivan ratkaisun keksinyt että ei tarvitse itse alkaa kokeilemaan pyörän keksimistä uudelleen.
Leave a comment:
-
Palaan tähän. Liimaahan sieltä löytyi. Jotain harmaata sikamassan tapaista, joka ei ollut lämmittämisestä moksiskaan. Ja sitä oli laitettu ihan huolella. Aine on niin toimivaa, että jos roomalaisilla olisi ollut moista käytössä, olisi jesse vieläkin ristillä.Originally posted by Heguli 31 View PostNo jos nuppia ei tarvi sääliä, niin kokeilee vaikka isoilla pihdeillä heiluttaa /kierrättää nuppia sen verran, että näkee onko se liimattu. Tarvittaessa sen voi vaikka halkaista, jos ahdistaa kovasti.
Koko nuppi piti vetää halki. Uloinna nahan alla oli kovaa, mutta sitkaan joustavaa muovia. Sen alla oli alumiininen nuppi, jonka alla muoviholkki. Työkalut joita piti käyttää eivät olleet ne tyypillisimmät: puukkosaha, taltta, puukko ja vesipumppupihdit. Aikaa meni kaksi tuntia!
😂 2Leave a comment:
-
AKKU asiaa. Alkuperäinen 18 vuotta vanha 90Ah AGM ei oikein ota enää latausta vastaan ja jännite 12,2V. Nyt kun näyttäisi olevan tilanne se, että myynnissä ei olekaan enää 90Ah, vaan tarjotaan 80,85,95 ja 96Ah. Mikä minun pitäisi ottaa puhtaasti teknisesti ajatellen? Auto tallissa ja talvi ajoa vähän. NCSExpertillä saan itse koodattua uuden numeron 90 tilalle. Ajoneuvo 523 LCI. Kiitos.
Leave a comment:
-
Vararengaskotelossa vaalean vihreä on tasonsäädön kompressorille, lohenpunaiset (1-2 kpl) takalasin pyyhkijälle ja sähköiselle takakontin luukulle. Kattoikkunan ja parkkitutkien ohjainlaitteet sijaitsevat samassa tilassa. Ellei kuivattelu auta, ohjainlaitteita ja releitä uusimaan.Originally posted by JesseV View PostTuli vedet konttiin.
Leave a comment:
Leave a comment: