Muistatteko tuon laakerin hintaa suunnilleen? Ei taida vielä tarvikkeena löytyä?
E60 madallus?
Collapse
X
-
ei minullakaan tietoa hinnasta. sain laakerit silloin takuuseen.Originally posted by joko View PostMuistatteko tuon laakerin hintaa suunnilleen? Ei taida vielä tarvikkeena löytyä?Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Ei ainakaan e39:iin kovin mahdottoman hintaiset ollu. Vajaa 40e/kpl muistaakseni. Tietysti e60:iin voi olla ihan eri..? RealOEM:in mukaan on saman hintaiset sekä e39 että e60 mutta osanumero on eri.Originally posted by joko View PostMuistatteko tuon laakerin hintaa suunnilleen? Ei taida vielä tarvikkeena löytyä?
Comment
-
juuri niin. Paketissa on kyllä siihen ohjeet. eikä kannata laittaa jäykkyyttä sitten ihan tappiinOriginally posted by joko View PostMitenkä nuo takaiskarit säädetään, painetaan irrallaan ollessa pohjaan ja vartta kiertämällä vai kuinka?
paitsi jos haluat kivireen.
Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Eli normaaliin ajoon voisi olla ihan paikallaan säätää nuo löysimmilleen? Pitäiskö tuolla tuntua jonkinsortin pykälät, kun nyt tuo iskunvaimentimen varsi pyörii ehkäpä reilun kierroksen ja sitten tulee "seinä vastaan". Vai onko tuo jäykkyyssäätö portaaton eli säädetään vain molemmat ensin löysimpään asentoon ja sitten tiukataa esim.1/4 kierrosta tai jotain?Originally posted by poke View Postjuuri niin. Paketissa on kyllä siihen ohjeet. eikä kannata laittaa jäykkyyttä sitten ihan tappiin
paitsi jos haluat kivireen.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Motonetti kauppaa samalla tuotenumerolla e60/e61 ja sitten e39 ja e46 eli taitanee olla ihan samanlaiset. Täytyypä huomenissa kysellä hintoja ja jos tuntuvat kalliilta niin otan sitten vanhat ensin irti ja katotaan missä kunnossa ovat ja pystyykö vaihtamaan pelkkää laakeria. Jos ei niin motonettiin tekemään vertailua...Originally posted by Thuppu View PostEi ainakaan e39:iin kovin mahdottoman hintaiset ollu. Vajaa 40e/kpl muistaakseni. Tietysti e60:iin voi olla ihan eri..? RealOEM:in mukaan on saman hintaiset sekä e39 että e60 mutta osanumero on eri.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Nyt on konit ollut pariviikkoa alla, ihan tyytyväinen olen. Ei liian pintakova mutta mutkatiellä autoa ei saa kyllä kallistelemaan ja tuntuu että auto on liimattu tiehen. Niin kovaa saa mutkaan päästää kyllä että pää loppuu ennemmin kun alusta. Odotellaan kun saadaan vielä kesäpyörät alle että mihin suuntaan muuttuu. Niin ja autossa on tietysti myös dynamic-drive, luulin että täydellistä ei voi parantaa mutta kyllä sitäkin vielä hieman sai parannettua.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Vaihdoitko nuo ylälaakerit? Varmaan huomasitkin ettei tosiaan pelkkää laakeria pysty vaihtaan koska on vulganoitu kumilimppuun kiinni.
Comment
-
En vaihtanut, ne oli ehjät joskin hieman likaiset. Valutin niistä öljyä läpi ja puhaltelin paineilmalla ne puhtaaksi ja sitten uudet vaseliinit perään. Auto-kaarella ne oli jotain 49e kpl enkä jaksanut lähteä motonetistä hakemaan niin laitoin nuo vanhat kun ne vielä käyttökelpoiset oli. Niin helppo tuo vaihtotyökin että vaihtaa ne sitten jos nuo hajoaa. Tosiaan vissinkin ne samat on e46,e39 ja e60 kesken. Ja myös x-sarjalaisissa on samat.Originally posted by Thuppu View PostVaihdoitko nuo ylälaakerit? Varmaan huomasitkin ettei tosiaan pelkkiä laakereita pysty vaihtaan koska on vulganoitu kumilimppuun kiinni.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Itsellä tekis kans mieli madaltaa...
Auto on 530xdta (e61) se on kylläkin m-sportti eli optionit 2NP, 337 ja 715, mutta kun nelivetoinen niin korkeahan se on. Haluaisin autosta takavetosen e61 m-sportin näkösen. Onko se niin helppoa, että ko auton etuvieterit ja takapään korkeus säädetään ohjelmallisesti?
Ja, kärsiikö mukavuus? Kivirekeä en halua vaan mukavan hyvät kyydit...
Luinko jostain, että e60/61 m-sportit pintakovia, mukavuus vähempänä.
Onkohan jousitus parantunut mallin elinkaaren aikana...
-Jussi-645 ci cabriolet m-performance 2004
Comment
-
Voisko joku, jolla on H&R:n -35/-35 jouset e60:ssä, mitata etäisyydet navasta kaareen ja laittaa mitat tänne (tai sitten tonne auton madallus threadiin).
Lisäksi, jos jollain on Eibach Sportline (-50/-30) jouset, niin sama pyynti kuin edellä...
Plussaa olis, jos jouset olis vaikka laitettu muuten vakioon M-sport alustaan."Meidän isä tekee teidän äitien lapset
"
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
Mun autossa noi Eibachin Sportline:it alla...Originally posted by Aksa P View PostVoisko joku, jolla on H&R:n -35/-35 jouset e60:ssä, mitata etäisyydet navasta kaareen ja laittaa mitat tänne (tai sitten tonne auton madallus threadiin).
Lisäksi, jos jollain on Eibach Sportline (-50/-30) jouset, niin sama pyynti kuin edellä...
Plussaa olis, jos jouset olis vaikka laitettu muuten vakioon M-sport alustaan.
Etupää 365mm > 340mm
Takapää 380mm > 345mm
Autossa vakioiskaritMercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
Kiitos paljon!Originally posted by tuomkiti81 View PostMun autossa noi Eibachin Sportline:it alla...
Etupää 365mm > 340mm
Takapää 380mm > 345mm
Autossa vakioiskarit
Aika lähellä niitä mittoja mitä haen. Mulle kelpais 350mm korkeus joka kulmaan. Nyt 365mm joka kulmassa, 90tkm ajetuilla M-sport iskareilla.
Ei löytyis jollain mittoja vielä tosta H&R:n setistä?Last edited by Aksa P; 22-08-2010, 21:44."Meidän isä tekee teidän äitien lapset
"
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
Comment