Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jake2710
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 828

    #46
    Mikä on M-sport jousien osanumerot?

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5438
      • S:t Karins

      #47
      Originally posted by jake2710 View Post
      Mikä on M-sport jousien osanumerot?
      EI neliveto etujouset 31336769006 ??
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • joko
        Bimmer Enthusiast
        • May 2004
        • 1968
        • Seinäjoki

        #48
        Nyt alkaa sitten vissiin olla iskarin yläpää vasemmalta lopussa kun kuuluu kolinaa monttuun ajettaessa. Kolina tulee edestä ja vaihdoin jo takimmaisen alatukivarren. En huomannut kyllä ainakaan silloin että muualla olis ollut välystä. Olisko muita potentiaalisia vikakohteita kun tuo yläpään laakeri? Vai jokohan 20tkm ajettu iskari on sökö?
        F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
        W906 319 sprinter - 14

        Comment

        • TH88
          Bimmer Rookie
          • Apr 2008
          • 127
          • Isojoki

          #49
          noniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta

          Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....

          Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.

          Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...
          E60 530 xda -08
          E46 330 ci -02

          EX E36 325i Cabriolet -95 Individual

          Ex: E60 530d -05, E36 316 Ti Compact -97.

          Comment

          • poke
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 3112

            #50
            Originally posted by TH88 View Post
            noniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta

            Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....

            Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.

            Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...
            E60ssa on cambersäädöt sekä edessä että takana. Ja kyllä niitä on säädeltävä kun madaltaa. tai ei tietenkään pakko ole, mutta...
            Kulkineet/projektit:

            M2 F87
            530iA E39
            635 CSi E24
            518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
            1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

            Comment

            • TH88
              Bimmer Rookie
              • Apr 2008
              • 127
              • Isojoki

              #51
              Originally posted by poke View Post
              E60ssa on cambersäädöt sekä edessä että takana. Ja kyllä niitä on säädeltävä kun madaltaa. tai ei tietenkään pakko ole, mutta...
              oho vain näin on no sepä vallan mainio asia....

              joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.
              E60 530 xda -08
              E46 330 ci -02

              EX E36 325i Cabriolet -95 Individual

              Ex: E60 530d -05, E36 316 Ti Compact -97.

              Comment

              • poke
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 3112

                #52
                Originally posted by TH88 View Post
                oho vain näin on no sepä vallan mainio asia....

                joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.
                Kannattaa sit muutenkin paneutua siihen säätöarvojen hakemiseen. Ei riitä että kunhan on vaan toleranssien sisällä jos haluaa urille tunteettoman ajettavuuden. Toki rengasvalinnallakin on merkitystä. Nimimerkki Hemi on kirjoitellut aiheesta enempikin.
                Kulkineet/projektit:

                M2 F87
                530iA E39
                635 CSi E24
                518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                Comment

                • joko
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2004
                  • 1968
                  • Seinäjoki

                  #53
                  Originally posted by poke;2256521 begin_of_the_skype_highlighting**************22565 21******end_of_the_skype_highlighting
                  Kannattaa sit muutenkin paneutua siihen säätöarvojen hakemiseen. Ei riitä että kunhan on vaan toleranssien sisällä jos haluaa urille tunteettoman ajettavuuden. Toki rengasvalinnallakin on merkitystä. Nimimerkki Hemi on kirjoitellut aiheesta enempikin.
                  Meinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
                  F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                  W906 319 sprinter - 14

                  Comment

                  • viktor
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2006
                    • 1272
                    • ...

                    #54
                    Originally posted by joko View Post
                    Meinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
                    Tapit pois? Miksi? Pitää kanssa säädättää tuo niin sillä kiinnostaisi kuulla asiasta lisää.
                    ///M5
                    "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                    Comment

                    • joko
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2004
                      • 1968
                      • Seinäjoki

                      #55
                      Originally posted by viktor;2257043 begin_of_the_skype_highlighting**************22570 43******end_of_the_skype_highlighting
                      Tapit pois? Miksi? Pitää kanssa säädättää tuo niin sillä kiinnostaisi kuulla asiasta lisää.
                      No niitä iskarin yläpäitä ei liikutella juurikaan jos ne kohdistustapit on paikoillaan.
                      F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                      W906 319 sprinter - 14

                      Comment

                      • viktor
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2006
                        • 1272
                        • ...

                        #56
                        Originally posted by joko View Post
                        No niitä iskarin yläpäitä ei liikutella juurikaan jos ne kohdistustapit on paikoillaan.
                        Niin joo kai se muutama millikin auttaa mitä pultit pääsee holkkumaan. Hyvä tietää niin vinguttelee ne pois valmiiksi.
                        ///M5
                        "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                        Comment

                        • joko
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2004
                          • 1968
                          • Seinäjoki

                          #57
                          Eikä oo edes pakko vingutella, niissä on semmoset kevennykset että esim. taltalla kun kopauttaa siihen tappiin niiin tippuu pois. Pulttien reiät on melko isot että siellä on pelivaraa ilman vilailuja kyllä.
                          F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                          W906 319 sprinter - 14

                          Comment

                          • viktor
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 1272
                            • ...

                            #58
                            Originally posted by joko View Post
                            Eikä oo edes pakko vingutella, niissä on semmoset kevennykset että esim. taltalla kun kopauttaa siihen tappiin niiin tippuu pois. Pulttien reiät on melko isot että siellä on pelivaraa ilman vilailuja kyllä.
                            Oukei kiitos tiedosta Taas on hiukan paranneltavaa tuohon, niinkuin se joskus muutoinkaan loppuisi kesken..
                            ///M5
                            "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                            Comment

                            • poke
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 3112

                              #59
                              Originally posted by joko View Post
                              Meinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
                              joo tuo tapin poisto unohti mainita. Ne on omastakin katkaistu.
                              Kulkineet/projektit:

                              M2 F87
                              530iA E39
                              635 CSi E24
                              518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                              1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                              Comment

                              • TH88
                                Bimmer Rookie
                                • Apr 2008
                                • 127
                                • Isojoki

                                #60
                                Originally posted by joko View Post
                                Meinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
                                Tässä nyt tullut selattua foorumia muutama päivä enkä ole pahaksionnekksi sattunut löytämään ketjua/postausta missä olisi noista "optimaalisista" kulmista kerrottu.

                                Sattuuko kukaan muistamaan mitkä kulmat teillä on 20 tuumasilla vanteilla toki rengasmerkki, alusta ym.ym. vaikuttaa mitkä on oikea säädöt.....

                                Vai pitäisikö suosiolla privalla kysellä Hemiltä?
                                E60 530 xda -08
                                E46 330 ci -02

                                EX E36 325i Cabriolet -95 Individual

                                Ex: E60 530d -05, E36 316 Ti Compact -97.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎