Mikä on M-sport jousien osanumerot?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by jake2710 View PostMikä on M-sport jousien osanumerot?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Nyt alkaa sitten vissiin olla iskarin yläpää vasemmalta lopussa kun kuuluu kolinaa monttuun ajettaessa. Kolina tulee edestä ja vaihdoin jo takimmaisen alatukivarren. En huomannut kyllä ainakaan silloin että muualla olis ollut välystä. Olisko muita potentiaalisia vikakohteita kun tuo yläpään laakeri? Vai jokohan 20tkm ajettu iskari on sökö?F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
noniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta
Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....
Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.
Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...E60 530 xda -08
E46 330 ci -02
EX E36 325i Cabriolet -95 Individual
Ex: E60 530d -05, E36 316 Ti Compact -97.
Comment
-
-
Originally posted by TH88 View Postnoniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta
Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....
Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.
Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostE60ssa on cambersäädöt sekä edessä että takana. Ja kyllä niitä on säädeltävä kun madaltaa. tai ei tietenkään pakko ole, mutta...no sepä vallan mainio asia....
joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.E60 530 xda -08
E46 330 ci -02
EX E36 325i Cabriolet -95 Individual
Ex: E60 530d -05, E36 316 Ti Compact -97.
Comment
-
-
Originally posted by TH88 View Postoho vain näin onno sepä vallan mainio asia....
joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke;2256521 begin_of_the_skype_highlighting**************22565 21******end_of_the_skype_highlightingKannattaa sit muutenkin paneutua siihen säätöarvojen hakemiseen. Ei riitä että kunhan on vaan toleranssien sisällä jos haluaa urille tunteettoman ajettavuuden. Toki rengasvalinnallakin on merkitystä. Nimimerkki Hemi on kirjoitellut aiheesta enempikin.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostMeinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by viktor;2257043 begin_of_the_skype_highlighting**************22570 43******end_of_the_skype_highlightingTapit pois? Miksi? Pitää kanssa säädättää tuo niin sillä kiinnostaisi kuulla asiasta lisää.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostNo niitä iskarin yläpäitä ei liikutella juurikaan jos ne kohdistustapit on paikoillaan.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostEikä oo edes pakko vingutella, niissä on semmoset kevennykset että esim. taltalla kun kopauttaa siihen tappiin niiin tippuu pois. Pulttien reiät on melko isot että siellä on pelivaraa ilman vilailuja kyllä.Taas on hiukan paranneltavaa tuohon, niinkuin se joskus muutoinkaan loppuisi kesken..
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostMeinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostMeinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
Sattuuko kukaan muistamaan mitkä kulmat teillä on 20 tuumasilla vanteilla toki rengasmerkki, alusta ym.ym. vaikuttaa mitkä on oikea säädöt.....
Vai pitäisikö suosiolla privalla kysellä Hemiltä?E60 530 xda -08
E46 330 ci -02
EX E36 325i Cabriolet -95 Individual
Ex: E60 530d -05, E36 316 Ti Compact -97.
Comment
-
Comment