E60 madallus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mikko1979
    replied
    Onkos niitä kw comfort iskareita saatava näihin nelikoihin

Leave a comment:

• Vesa
    replied
    Originally posted by Mikko1979 View Post
    Moro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
    en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???

Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1
    Yllättävää, jos ei toimi noilla hiluilla. Mulla on vakioiskarit ja H&R -35 mm jouset ja on kyllä loistava yhdistelmä. Eli ei ole kyllä yhtään pintakova mun mielestä. Mutta jos ei ole sun mielestä hyvä, ei se jousista kyllä ole kiinni. Eli ei parantune jouset vaihtamalla. Iskariksi ehkä KW:n Street Comfort?

Leave a comment:

• Mikko1979
    replied
    Originally posted by petnen View Post
    Minun mielestä alusta tuli tosi hyvä, pinta kovuus aivan M-sportin tasoa.
    Olen kerran asentanut kw1 säädettävänalustasarjan autoon, se meni sitten kerralla ihan helvetin huonoksi ajettavaksi. Se on tosi kova alusta.:think
    tosin yhtä huono se oli nuilla vakiojousilla ja vanhoilla iskareilla, mitä nyt nuilla uusilla kamoilla, onkohan siellä jotain muuta sit pielessä

Leave a comment:

• petnen
    replied
    Originally posted by Mikko1979 View Post
    Moro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
    en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???

Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1
    Minun mielestä alusta tuli tosi hyvä, pinta kovuus aivan M-sportin tasoa.
    Olen kerran asentanut kw1 säädettävänalustasarjan autoon, se meni sitten kerralla ihan helvetin huonoksi ajettavaksi. Se on tosi kova alusta.:think

Leave a comment:

• Mikko1979
    replied

Leave a comment:

• petnen
    replied
    Niinhän ne on.

Leave a comment:

• MNi
    replied
    Boge, Sachs ja Lemförder, kaikki ZF:n tuotemerkkejä.

Leave a comment:

• petnen
    replied
    Boget tilasin niin sachsin tuli samapa tuo.
    Alumiiniset iskarit olivat.

Leave a comment:

• Juspa
    replied
    Originally posted by Grapes View Post
    Mistä saa H&R Monotubet tohon hintaan?
    eBay

Leave a comment:

• Juspa
    replied
    Tupla
    Last edited by Juspa; 21-05-2014, 17:17.

Leave a comment:

• Grapes
    replied
    Mistä saa H&R Monotubet tohon hintaan?

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    Originally posted by Matson^ View Post
    Ne ei oo mitkään sitten kermaperseen tolpat.. jos ei muuta meinaa kun sentin puolitoista pudottaa, niin mieletäni "turha kärsiä" moisesta "kovuudesta".
    Matalan jos meinaa tehdä niin on kyllä asiallinen alusta, pintapehmeyttä löytyy sen verran mitä matalassa voi olla ja sit tiukkenee sopivasti.. eikä silti pohjaa.
    Jaa en tiedä. Kermaperse kyllä oon mut eipä nuo mamasaniltakaan mitään vastaa mun kyselyyn. Jotkut sinne keulille täytis saada millä kaks kolme neljä vuotta pääsis. Msportitkin toisaalta on jo liika kovat

Leave a comment:

• Matson^
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Juu taitaa mun ajatus mennä h&r mototube säädettäviin sitten aikoinani kun innostun laittamaan senkin 700 euroa siihen. Tuntuu tylsältä
    Ne ei oo mitkään sitten kermaperseen tolpat.. jos ei muuta meinaa kun sentin puolitoista pudottaa, niin mieletäni "turha kärsiä" moisesta "kovuudesta".
    Matalan jos meinaa tehdä niin on kyllä asiallinen alusta, pintapehmeyttä löytyy sen verran mitä matalassa voi olla ja sit tiukkenee sopivasti.. eikä silti pohjaa.

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    Originally posted by petnen View Post
    Niin säädettävänkö meinasit?
    Mietin säädettävääalustaa, mutta kun hyllyssä on uudet h&r jouset. Siksi päädyn tähän ratkaisuun.
    Juu taitaa mun ajatus mennä h&r mototube säädettäviin sitten aikoinani kun innostun laittamaan senkin 700 euroa siihen. Tuntuu tylsältä

Leave a comment:

• Mikiis
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Italiasta ? Linkkiä?

Tuolta löytyy juttua, kun ceeray tilannut briteistä. Eikä ole tosiaan pahan hintaiset nuokaan, kun tulee vielä kaikki hilppeet mukana.

Sitä italian linkkiä tuolloin joulukuussa tuollakin kyselin, kun en muistanut itsekkään mistä ketjusta luin. Enkä haulla enään löytänyt.

Leave a comment:

Working...
X