E60 madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by Mikko1979 View PostMoro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???
Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petnen View PostMinun mielestä alusta tuli tosi hyvä, pinta kovuus aivan M-sportin tasoa.
Olen kerran asentanut kw1 säädettävänalustasarjan autoon, se meni sitten kerralla ihan helvetin huonoksi ajettavaksi. Se on tosi kova alusta.:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mikko1979 View PostMoro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???
Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1
Olen kerran asentanut kw1 säädettävänalustasarjan autoon, se meni sitten kerralla ihan helvetin huonoksi ajettavaksi. Se on tosi kova alusta.:think
Leave a comment:
-
-
Moro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
Leave a comment:
-
-
Boget tilasin niin sachsin tulisamapa tuo.
Alumiiniset iskarit olivat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostNe ei oo mitkään sitten kermaperseen tolpat.. jos ei muuta meinaa kun sentin puolitoista pudottaa, niin mieletäni "turha kärsiä" moisesta "kovuudesta".
Matalan jos meinaa tehdä niin on kyllä asiallinen alusta, pintapehmeyttä löytyy sen verran mitä matalassa voi olla ja sit tiukkenee sopivasti.. eikä silti pohjaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostJuu taitaa mun ajatus mennä h&r mototube säädettäviin sitten aikoinani kun innostun laittamaan senkin 700 euroa siihen. Tuntuu tylsältä
Matalan jos meinaa tehdä niin on kyllä asiallinen alusta, pintapehmeyttä löytyy sen verran mitä matalassa voi olla ja sit tiukkenee sopivasti.. eikä silti pohjaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petnen View PostNiin säädettävänkö meinasit?
Mietin säädettävääalustaa, mutta kun hyllyssä on uudet h&r jouset. Siksi päädyn tähän ratkaisuun.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostItaliasta? Linkkiä?
Tuolta löytyy juttua, kun ceeray tilannut briteistä. Eikä ole tosiaan pahan hintaiset nuokaan, kun tulee vielä kaikki hilppeet mukana.
Sitä italian linkkiä tuolloin joulukuussa tuollakin kyselin, kun en muistanut itsekkään mistä ketjusta luin. Enkä haulla enään löytänyt.
Leave a comment:
-
Leave a comment: