Onnistuuko asiallisen koukun asiallinen asennus Helsingissä jossain muualla kuin Laakkosella? Tarkoitus olis löytää hieman edullisempi irroitettva koukku kuin he tarjoavat, vain 1450 eur.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 vetokoukku?
Collapse
X
-
Originally posted by 180578 View PostOnnistuuko asiallisen koukun asiallinen asennus Helsingissä jossain muualla kuin Laakkosella? Tarkoitus olis löytää hieman edullisempi irroitettva koukku kuin he tarjoavat, vain 1450 eur.G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
-
-
Nostetaas ylös!
Itsellä sama ongelma edessä. Pitäisi rueta harrastusvälinettä kyysää ympäri maita, joten kuokku tulisi hommata. Mihin hintaan porukat on saaneet kuokkuja asennettua. Täällä Ruotsissa huutavat sen 14 000 SEK (1480€) hommasta.
Onko E-baystä ostaessa juuri oikean setin löytämisessä ongelmaa. Joku paikallinen paja tms varmaan kyllä koukun sitten asentaa halvalla.-> E92 325i -07
ex: E53 X5 3.0d -04 Sport
Comment
-
-
Originally posted by 180578 View PostKiitos vinkistä mutta en aio/osaa itse koukkua asentaa, sähköistä ja muusta mahdollisesta vaadittavasta ohjelmoinnista puhumattakaaan.
Comment
-
-
Originally posted by 180578 View PostVoi harmi! Itse asennettuna kustannukset nousevat siis ehkä jonnekin 15-20k euron paikkeille? Vai riittääkö sekään? Tuo Laakkosen 1500 euroa alkaa tuntua halvalta.E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by 180578 View PostVoi harmi! Itse asennettuna kustannukset nousevat siis ehkä jonnekin 15-20k euron paikkeille? Vai riittääkö sekään? Tuo Laakkosen 1500 euroa alkaa tuntua halvalta.
Koukku Ebaysta: 400€
Kannettava Huuto.net:stä: 100€
Johto+purkki Ebaysta: 100€
Ohjelmisto netistä: 5€
BMW tarra kannettavaan: 3€
Asuntovaunun hinaaminen: priceless
Comment
-
-
Originally posted by Matula View PostNykyään tietokoneita saa jo aika paljon halvemmallakin kuin tuo arvioimasi 15-20k€. Siinä koneessa, joka autoosi yhdistetään ei välttämättä tarvitse lukea BMW.
Koukku Ebaysta: 400€
Kannettava Huuto.net:stä: 100€
Johto+purkki Ebaysta: 100€
Ohjelmisto netistä: 5€
BMW tarra kannettavaan: 3€Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Tuossa kyselin lisää hintoja eri paikoista ja eräässä täkäläisessä, valtuutetussa bmw-huollossa tarjosivat 8500 SEK (900€) kiinteää koukkua tourinkiin. Kertoivat, että saa toimimaan oikein parkkitutkan kanssa.
Originally Posted by JNIJNI
Suosittelen eBaytä. Itse ostin alkuperäisen koukun ja sähkösarjan E91:een 400e:lla sieltä ja asensin itse. Homma ei ole paha, kun on BMW:n omat ohjeet.-> E92 325i -07
ex: E53 X5 3.0d -04 Sport
Comment
-
-
On se tämä bemistius vaan kallista aina välillä...
Wetterillä tosiaan olis e60 irroitettava koukku asennettuna 1500e ja sähköinen 2000e vertailuna kaverin uusi Kia kiinteä koukku itse asennettuna alle 300e.
Osaako kukaan sanoa että voiko tuota irroittavaa koukkua laittaa hiilikuitu diffuusorin kaveriksi eli saako tuohon hiilari malliin sitä läppää joka joka irroitetaan aina koukun käytön ajaksi.
Entä ootteko laitellu noita tarvikeliikkeiden myymiä irroitettavia koukkuja, nuokin olisi varmaan helppo asentaa itse kuhan jättää vaan sähköasennukset ammattilaisille.
Minkälaisista osista tuo sähkökoukku koostuu ja miten se on suojattu kun aika rankasti tuota suolaa puskevat tielle että miten tuo toimintavarmuus ja kestävyys.Last edited by Masatus; 23-08-2008, 13:22.
Comment
-
-
Originally posted by Vasara View PostTuossa kyselin lisää hintoja eri paikoista ja eräässä täkäläisessä, valtuutetussa bmw-huollossa tarjosivat 8500 SEK (900€) kiinteää koukkua tourinkiin. Kertoivat, että saa toimimaan oikein parkkitutkan kanssa.
Teitkö homman ihan perus autotallissa/pihalla ja perustyökaluilla?G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by Masatus View PostOn se tämä bemistius vaan kallista aina välillä...
Wetterillä tosiaan olis e60 irroitettava koukku asennettuna 1500e ja sähköinen 2000e vertailuna kaverin uusi Kia kiinteä koukku itse asennettuna alle 300e.
Osaako kukaan sanoa että voiko tuota irroittavaa koukkua laittaa hiilikuitu diffuusorin kaveriksi eli saako tuohon hiilari malliin sitä läppää joka joka irroitetaan aina koukun käytön ajaksi.
Entä ootteko laitellu noita tarvikeliikkeiden myymiä irroitettavia koukkuja, nuokin olisi varmaan helppo asentaa itse kuhan jättää vaan sähköasennukset ammattilaisille.
Minkälaisista osista tuo sähkökoukku koostuu ja miten se on suojattu kun aika rankasti tuota suolaa puskevat tielle että miten tuo toimintavarmuus ja kestävyys.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
Comment