Riippuu tunteeko itte jok ikisen osotteen vai tarviiko biimerin namikaattoria avuksi joskus
noh työn puolesta jokunen osote omasta kylästä tuttu, mutta ei ois pahitteeks jos tuossa navigaattorikin olisi, mitä tuo tarvii lisäksi, että tuossa navigaattori toimisi? :think
Skoda octavia RS 2.0TSi -14 Suzuki Hayabusa -08 240TIRE FAT ASS
Ski-Doo renegade backcountry X -14
kesä painaa päälle ja pitäs saada omaan e60 päivitystä :think mitäs poppoo on mieltä Kw varianten coileista:think onko samaa sutta mitä d2
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Mistähän mahtaa johtua,kun idriven kieli muuttuu itsestään englannista saksaksi.Tämä tapahtuu autoa käynnistäessä,ja välillä kesken ajon.Salavalikon kautta katsottuna jännitteet auto sammutettuna 12,2v ja auto käynnissä 14,9 v.
Ajelin tuossa menneellä viikolla isän e60:llä 500km ja heräsi seuraava kysymys:
Kuinka ohjattavia muiden e60:t ovat?
Paljonhan tuosta uudempien Bemareiden ajettavuudesta on puhuttu että ohjailla saa kokoajan mutta kun suoranaista verrokkia ei ole niin en osaa sanoa onko jossain pahasti vikaa :think
Auto siis e60 m-sport, 160tkm ajettu ja on kyllä niin ajettava auto että e39 kulkee aivan erimalliin...
Pyöränkulmat on säädetty, tosin siitä on jo hetki mutta tuntuu ettei kyseinen malli voi olla noin rasittava ajaa. Eteenkin nyt kun tiellä on osittain polannetta ja osittain sulaa niin saa aivan keskittyä ajamiseen siinä kun e39:llä voi vain laskea menemään
Tähän nyt kaipaisin aivan puolueettomia kommentteja sellaisilta kenellä on verrokkina ehjä e39, pitänee kokeilla säädättää kulmat uudelleen ja kysyä että voiko asialle tehdä jotain muuttamalla arvoja tehtaan suosituksista koska tuo vaeltelu alkaa pidemmän päälle käydä rasittavaksi :think
Itselleni siksi kun en osaa omistajalle vastata että onko siinä jotain vikaa vai ei, ukollakin oli odotukset korkealla ajettavuuden suhteen mutta pettymys sitäkin suurempi...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Ajelin tuossa menneellä viikolla isän e60:llä 500km ja heräsi seuraava kysymys:
Kuinka ohjattavia muiden e60:t ovat?
Paljonhan tuosta uudempien Bemareiden ajettavuudesta on puhuttu että ohjailla saa kokoajan mutta kun suoranaista verrokkia ei ole niin en osaa sanoa onko jossain pahasti vikaa :think
Auto siis e60 m-sport, 160tkm ajettu ja on kyllä niin ajettava auto että e39 kulkee aivan erimalliin...
Pyöränkulmat on säädetty, tosin siitä on jo hetki mutta tuntuu ettei kyseinen malli voi olla noin rasittava ajaa. Eteenkin nyt kun tiellä on osittain polannetta ja osittain sulaa niin saa aivan keskittyä ajamiseen siinä kun e39:llä voi vain laskea menemään
Tähän nyt kaipaisin aivan puolueettomia kommentteja sellaisilta kenellä on verrokkina ehjä e39, pitänee kokeilla säädättää kulmat uudelleen ja kysyä että voiko asialle tehdä jotain muuttamalla arvoja tehtaan suosituksista koska tuo vaeltelu alkaa pidemmän päälle käydä rasittavaksi :think
Itselleni siksi kun en osaa omistajalle vastata että onko siinä jotain vikaa vai ei, ukollakin oli odotukset korkealla ajettavuuden suhteen mutta pettymys sitäkin suurempi...
Niin pahassa jamassa tiet, että omakin hakee "paljon".
Ajelin tuossa menneellä viikolla isän e60:llä 500km ja heräsi seuraava kysymys:
Kuinka ohjattavia muiden e60:t ovat?
Paljonhan tuosta uudempien Bemareiden ajettavuudesta on puhuttu että ohjailla saa kokoajan mutta kun suoranaista verrokkia ei ole niin en osaa sanoa onko jossain pahasti vikaa :think
Auto siis e60 m-sport, 160tkm ajettu ja on kyllä niin ajettava auto että e39 kulkee aivan erimalliin...
Pyöränkulmat on säädetty, tosin siitä on jo hetki mutta tuntuu ettei kyseinen malli voi olla noin rasittava ajaa. Eteenkin nyt kun tiellä on osittain polannetta ja osittain sulaa niin saa aivan keskittyä ajamiseen siinä kun e39:llä voi vain laskea menemään
Tähän nyt kaipaisin aivan puolueettomia kommentteja sellaisilta kenellä on verrokkina ehjä e39, pitänee kokeilla säädättää kulmat uudelleen ja kysyä että voiko asialle tehdä jotain muuttamalla arvoja tehtaan suosituksista koska tuo vaeltelu alkaa pidemmän päälle käydä rasittavaksi :think
Itselleni siksi kun en osaa omistajalle vastata että onko siinä jotain vikaa vai ei, ukollakin oli odotukset korkealla ajettavuuden suhteen mutta pettymys sitäkin suurempi...
voisin kyllä veikata, että se isoin osa tulee sitä, että suurin osa on noita kapeella raidevälillä varustettuja koppeja, mihinkä tommonen kohtuu levee raideleveyksinen auto ei vaan mahdu. kyllä omakin hakee laidasta laitaan kaistalla, jos sattuu olemaan sitä polannetta ja kapeeta uraa. ongelma ratkeaa, kun siirryn lähemmäs keskilinjaa ja pääsen pois niistä urista.
Tuota raideleveyttä olen itsekkin miettinyt mutta onko se sitten niin paljon e39:stä poikkeava että olisi yksin syyllinen hakemiseen?
39:ssä on alla 225/45/17 talvirenkaat ja 60:ssä 225/55/16 jotta sekin tietty vaikuttaa ajettavuuteen jotain mutta ei, tämä ero ei tule pelkästä rengastuksesta...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Onko aktiiviohjaus? Kun ostin oman e60:sen, totesin että pitää olla aktiiviohjaus, ilman aktiiviohjausta on surkeempi kuin eukon e39. Samaa mieltä olen myös e90:stä. Keskialueen tuntumaa ei mielestäni ole näissä normipeleissä.
Ei ole aktiiviohjausta kuin ei myöskään keskialueen tuntumaa
Jos ei kulmien säädöllä saa paremmaksi niin saattaa jopa vaihtua vanhempaan tuo auto kun ukon pettymys kasvaa jokapäivä, alkuun tykkäs mutta parin pidemmän reissun jälkeen mieli on muuttunut aikalailla totaalisesti auton suhteen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Kyllä mie sanoisin että kyse on ainaki teiden paskuudesta, raideleveydestä plus siitä että ero nuilla nokian hakoilla tuossa koossa (16") vrt. 17" matalaprofiilisempiin/jämäkkärunkosempiin on aikamoinen. Juurikin vähän pitempää matkaa ajoin E39:llä taas ja kyllä sitäki sai vain ohjastaa nuissa urissa huolella. Tosin nuo 16" on sinänsä "mukavat" että antavat kyllä periksi oikein kunnolla eli monestikki suomalaiset juuri tykkää noiden renkaiden löysästä rungosta??
Vai onko siellä jotaki löysää? Meän E61 on kans vittumainen urissa kun nuo runflatit on niin kova olkaiset että ottaa kyllä talven uriin kiinni kovasti, asfaltilla tosi hyvät
Vanhassa vara parempi, vai miten se meni? Kyllä e60 lähtee viimeistään, kun rupee ilmestymään kaikki ominaisuudet joita näissä on. Itsellä on kohta korjattu kaikki viat/ ominaisuudet joita näissä voi olla. Kilsoja kertynyt 159 - 177 tkm ja 7 kk, rahaakin palanut perusdemarin korollan verran. Kertaakaan en ole kuitenkaan välille jäänyt, mitä taas uudempien vaggineitteni kanssa on käynyt. Onko muuten alusta kunnossa? Itellä oli toinen etuiskari oksentanut. Nyt on konin setti alla ja on tosi kiva ajella.
Ei mene kauaa että saa laittaa kesärenkaat siinä koossa mitä kyseiseen autoon on suunniteltu alle, katsotaan mitä se tuo tullessaan mutta olettaisin että huononee entisestään kun rengaskaan ei enään juuri jousta :think
Keula täytyisi myös käydä läpi mutta kun omistajan asenne on tällähetkellä mikä on niin epäilen että auto ei kauaa hänellä vanhene...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment