memebuy23buy

E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• -rik
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Servotronick on ollut vakiona ainakin kaikissa Saksassa myytävissä malleissa.
    Mutta varaosaluettelossa löytyy myös normaalia ohjausakselia...

Sportti alustaa M-Sport alustan sijaan ei kyllä normaalisti ole päässyt valitsemaan, ainakaan 9/2005 Saksan hinnaston mukaan.
    Liekkä sitten vanhemmissa on päässyt...
    Joo itteäkin kiinnostais tämä. Autossa lukee varustelistassa "sport suspension settings" Onko iskarit saman kuin normaalissa vai samat kuin m-sportissa, vai onko ne edes sukua noille. Mistään en tähän (en kovin perusteellisella) etsimisellä ole löytänyt kuin "normaaleja" sekä m-sport iskareita.

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Kuulostaa ihan normaalilta polttotapahtumalta. Itsellä nousee polton aikana lämmöt 95-97 asteeseen. Muuten yheksänkympin kieppeillä. En huolestuisi ellei lämmöt ala kolkutella jotain 110 astetta.

Leave a comment:

• tommipommi
    replied
    DPF polttotapahtuma?

Tästähän löytyy varmaan juttua ja ketjua riittämiin, mutta kun en nyt löydä niin muutama kysymys:

Olen ollut termarinvaihtoaikeissa(uusi jo hommattukin) kun lämmöt nousee -05 530dta:ssa vain tuonne 76 maksimissaan maantiellä. Eilen ja tänään kuitenkin huomasin että lämmöt lähtivät saavutettuaan em. lämmöt kohta nousta aika reippaasti yli yhdeksänkymmenen asteen. Jouduin sit pyssään kauppaan ja ajelin siitä pikkupätkän kotiin ilman lämpötilanäyttöä, mutta tänään taas lämmöt töihin mennessä(n.30km matka) nousi yli ysikymppiin ja sit tosin heijasi jossain 88-94välillä ja kotia tullessani lämmöt taas kipusivat korkeimmillaan jopa sataan. Onko tässä nyt jo lämpöongelma vai dpf:n poltto vain käynnistynyt ja aina keskeytynyt pysäytettyäni liian nopeasti? Kotopihassa haistoin jotain käryä autosta, mutta en kyllä kissankusi tyyppiseksi ajatellut jos se siltä kuuluisi tuoksua?

Kuinka ylös nuo lämmöt saavat nousta ennenkö ollaan ylikuumenemisen puolella?

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by GuGi_ View Post
    Tere.

Kyssäriä ruutuun.

Tässä tuli ajankohtaseks tuo etupään (E61) iskareitten ja jousien uusiminen ja itselle tuli uutena tietona että autosta löytyykin sport-alusta. Tähän asti olen elänyt siinä uskossa että siellä on m-sport-alusta. Piti sitten käydä tarkistamassa auton varustelista, että onko mulle myyty jotain muuta mitä olen ostanu (eli olis vaan "m-sportattu"). Listasta löytyy kyllä kaikki muu m-sport hilpe paitsi tuo alusta on sport. Autossa on myös servotronic ohjaus josta en tiennyt. Vai onko näitä edes ilman semmosta koskaan saanu? Onko tuolla ohjauksella merkitystä mikä alusta voi olla kaverina? Auto on liukunu tehtaalta ulos 2004-12-06. Eli kesäkuu 2004:kö?

Käsittääkseni tuo sport alusta on vain 15mm vakiota matalampi? Olenko kujalla tässäkin? Mittausten perusteella mulla vaan roikkuu keula jo vähän alempana kuin m-sport uutena. Kaaresta keskiöön n.36cm, toisella puolella jopa 35,5cm. Jostain kattelin että ryhdissään olevalla m-sportilla oli tuo korkeus 36,5cm.

-Sami
    Servotronick on ollut vakiona ainakin kaikissa Saksassa myytävissä malleissa.
    Mutta varaosaluettelossa löytyy myös normaalia ohjausakselia...

Sportti alustaa M-Sport alustan sijaan ei kyllä normaalisti ole päässyt valitsemaan, ainakaan 9/2005 Saksan hinnaston mukaan.
    Liekkä sitten vanhemmissa on päässyt...

Leave a comment:

• GuGi_
    replied
    Tere.

Kyssäriä ruutuun.

Tässä tuli ajankohtaseks tuo etupään (E61) iskareitten ja jousien uusiminen ja itselle tuli uutena tietona että autosta löytyykin sport-alusta. Tähän asti olen elänyt siinä uskossa että siellä on m-sport-alusta. Piti sitten käydä tarkistamassa auton varustelista, että onko mulle myyty jotain muuta mitä olen ostanu (eli olis vaan "m-sportattu"). Listasta löytyy kyllä kaikki muu m-sport hilpe paitsi tuo alusta on sport. Autossa on myös servotronic ohjaus josta en tiennyt. Vai onko näitä edes ilman semmosta koskaan saanu? Onko tuolla ohjauksella merkitystä mikä alusta voi olla kaverina? Auto on liukunu tehtaalta ulos 2004-12-06. Eli kesäkuu 2004:kö?

Käsittääkseni tuo sport alusta on vain 15mm vakiota matalampi? Olenko kujalla tässäkin? Mittausten perusteella mulla vaan roikkuu keula jo vähän alempana kuin m-sport uutena. Kaaresta keskiöön n.36cm, toisella puolella jopa 35,5cm. Jostain kattelin että ryhdissään olevalla m-sportilla oli tuo korkeus 36,5cm.

-Sami

Leave a comment:

Working...
X