Originally posted by Mlatvala
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kun bmwssä on tuulilasissa pizza laatikon tunnistin, ni mistä se sen tietää?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNormaali määrä, ei tarvitse huolestua.
Tuollainen noro tuli kun otin ahtoputken pois.
Putsasin sen ja kohta oli jo uudestaan, mutta sen jälkeen ei enää tullut lisää.
Ehkä sitä oli kertynyt vain jotenkin tuohon läpän kohtaan.
Mikään muu ei kyllä viittaa mihinkään vikaan, vetää normaalisti eikä vingu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by foursquare View PostNyt tyhmä kysymys mutta,
saako se ilmastoinnin hiutale nappi myös olla päällä talvella, kun sehän syttyy aina kun painaa ''auto'' nappia?. Itse olen sen hiutaleen sammuttanut siitä aina perään.
Ja myöskin tässä laajennettu versio.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostOn, jos sulla on laajennettu ilmastointi.
Huurteentunnistin kojetaululla nostaa puhaltimen nopeutta, jos ilmankosteus nousee liikaa.
saako se ilmastoinnin hiutale nappi myös olla päällä talvella, kun sehän syttyy aina kun painaa ''auto'' nappia?. Itse olen sen hiutaleen sammuttanut siitä aina perään.
Ja myöskin tässä laajennettu versio.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TeppoA View PostVaihtelin tänään E61 535d vm. 07 (ajettu 132tkm) laitteeseen termareita ja huomasin ahtoputken irroituksen yhteydessä, että siellä on jonkin verran öljyä.
Tiedän kyllä näiden turbolaitteiden kanssa pelanneena, että tuolla on aina jonkin verran öljyä. Mutta mikä on liikaa/viittaa turbojen pettämiseen?
Liitteenä kuva, tosin melko huono sellainen mutta pääasia varmaan selviää.
Normaali määrä, ei tarvitse huolestua.
Leave a comment:
-
-
Vaihtelin tänään E61 535d vm. 07 (ajettu 132tkm) laitteeseen termareita ja huomasin ahtoputken irroituksen yhteydessä, että siellä on jonkin verran öljyä.
Tiedän kyllä näiden turbolaitteiden kanssa pelanneena, että tuolla on aina jonkin verran öljyä. Mutta mikä on liikaa/viittaa turbojen pettämiseen?
Liitteenä kuva, tosin melko huono sellainen mutta pääasia varmaan selviää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostOnko normaalia, että automaatti-ilmastointi puhaltaa välillä näillä pakkasilla todella voimakkaasti vähän aikaa ja "vaeltelee" muutenkin, vaikka auto on lämmin. Ilma on kuitenkin säädetyn lämpöistä.
Auto E61 05/2007.
Huurteentunnistin kojetaululla nostaa puhaltimen nopeutta, jos ilmankosteus nousee liikaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sja4510 View PostMistähän mahtaa löytyä e60 ulkoläpötilamittari. Autoon on vaihdettu jälkeenpäin m-sport puskurit. Ilmeisesti e39 anturi sopii tähän.
M-sportissa on kuskin puolella ilmanottoaukon alareunassa,
siis pohjalevyn ja ilmanottoaukon alareunan välissä.
Leave a comment:
-
-
Ulkolämpötila anturi
Mistähän mahtaa löytyä e60 ulkoläpötilamittari. Autoon on vaihdettu jälkeenpäin m-sport puskurit. Ilmeisesti e39 anturi sopii tähän.
Leave a comment:
-
Leave a comment: