Onks näis ekuuskybäsissä painuva vai kiertyvä jarrusylinteri ? Jos kiertyvä ni tarviiko speciaali työkalua ?
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Janne S View PostOopeella samankuuloisia vaivoja mitä mullaki oli, ennenkuin vaihdoin jännitteensäätäjän. Kattelehan tuolta esim. minun tarinaa, jos auttaa yhtään http://www.btcf.fi/forum/showthread....138709&page=24 Tuohon webasto-ongelmaan en ota mitään kantaa.
Kiinnostaa vaan josko vaihtaa varuiksi tuonkin, kuluva osa taitaa olla.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Mitenkäs tuo bluetooth systeemi näissä toimii kun sain muutamalla puhelimella tehtyä pariliitoksen, mutta communication valikossa herjaa että pitäisi laittaa sim-kortti siihen auton omaan puhelimeen.
Pitääkö auto koodauttaa jossakin että saa kännykät kuulumaan bluetoothin kautta vai miten ne saisi pelittämään? Ei oikein haulla löytynyt vastausta.
Comment
-
-
Originally posted by jermu View PostMitenkäs tuo bluetooth systeemi näissä toimii kun sain muutamalla puhelimella tehtyä pariliitoksen, mutta communication valikossa herjaa että pitäisi laittaa sim-kortti siihen auton omaan puhelimeen.
Pitääkö auto koodauttaa jossakin että saa kännykät kuulumaan bluetoothin kautta vai miten ne saisi pelittämään? Ei oikein haulla löytynyt vastausta.
Pariliitos vaati salasanan syöttämisen iDrive:ssä ja kuittaamisen puhelimessa,
tämän jälkeen oli valmiina käytettäväksi.'11 M-Sport 528i
'15 KTM 1190 R
Comment
-
-
Vittu nyt meni hermot....vaimo soitti että kuskin penkki ei liiku mihinkään...mitähän seuraavaksi...on nää paskoja vehkeitä.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostVittu nyt meni hermot....vaimo soitti että kuskin penkki ei liiku mihinkään...mitähän seuraavaksi...on nää paskoja vehkeitä.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Aika huonot hermot jos penkistä tilttaa.
Mulla viime talvena kävi semonen homma että ovea avatessa auton katolta tipahti lunta tuon penkin säätöpaneelin (sähköpenkit) päälle ja lumi sitten suli siihen ja jäätyi uudestaan ja tämän seurauksena penkin etäisyyssäätö ei toiminut, ennen kuin jäät sulas pois. Se katkaisija kyllä liikkui jonku verran mutta penkki ei.
Comment
-
-
Originally posted by teme[[ View PostAika huonot hermot jos penkistä tilttaa.
Mulla viime talvena kävi semonen homma että ovea avatessa auton katolta tipahti lunta tuon penkin säätöpaneelin (sähköpenkit) päälle ja lumi sitten suli siihen ja jäätyi uudestaan ja tämän seurauksena penkin etäisyyssäätö ei toiminut, ennen kuin jäät sulas pois. Se katkaisija kyllä liikkui jonku verran mutta penkki ei.
Penkki siis mekaaninen (puolisähkö), oli johto irronnut:think. Noh...sain johdot kiinni -> auto käyntiin -> herjaa kuskin puolen sumaria. Noh sehän sitten oli palanut. Eiku polttimo vaihtoon (mukava homma). Auto käyntiin ja kauppaan. Toimiko auto..no eiiiii tietenkään....Mittaristo ei toiminut...mikään neula ei liikkunut....auto seis virrat pois - käyntiin mittaristo heräsi henkiin, mutta tuli sellainen keltainen mittariston kuva siihen pikkunäyttöön :think mikäköhän herja se on sitten ?
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostOriginally posted by r_vesaKertokaapa viisaammat mikä on 'Microfilter' joka löytyy iDrive:n Service valikon huolto-ohjelmasta? Kyseessä siis bensa E60.
Comment
-
-
Originally posted by 528iA View PostOnko nämä sitten ne jotka löytyy siitä tuulilasin alareunasta, konehuoneen takaosassa?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Mä olen aina luullut että tuo microfilter tarkoittaa moottorin ilmansuodatinta?
Näin kyllä mainitsivat huollossakin.
Eikö se olisi aika tyhmää että raitisilmasuodattimelle olisi hultovalikossa oma kohta mutta moottorin suodattimelle ei?
Voin toki olla väärässäkin...mutta mun mielestä tuo ei tarkoita niitä sisäilmansuodattimia..
Comment
-
Comment