Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 i-drive näyttö sammuilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BemariAndy
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2012
    • 230
    • Pohjois-Pohjanmaa

    I-drive/näytön ongelmia...

    Pahoittelut, jos jankkaan samaa asiaa En jaksanut lukea kaikkia 20 sivua läpi... Mulla on ollut hyvin satunnaista i-driven näytön boottausta ja tänään aamulla katoksesta lähtiessä i-drive tai lähinnä näyttö oli todella himmeä. Näytön valoisuus vaihteli ja välillä ei juuri näkynyt ollenkaan. Kun tulin työpaikan parkkiin, sammutin auton ja laitoin virrat takaisin päälle. Heti tuli kirkkaana näyttö takaisin näkyviin. Kokeilin valikoista säätää näytön kirkkautta ja ei reagoinut mitenkään. Eli jotain hämminkiä tuossa siis on. Nyt pelasi taas muuten ok. Muita häiriöitä navissa tai muissa ei ole ollut. Mistähän tuota voisi lähteä tarkistamaan tai mitä kannattaisi tehdä vai antaako olla... Autoon olen aika vasta ite vaihtanut uuden Exide AGM akun ja se on samanarvoinen kuin aiempi. En ole koodauttanut sitä vaihtoa kyllä mitenkään. Akun varausta olen laturilla tarkkaillut välillä ja ladannutkin muutamia tunteja. Melko outo juttu...! Saapa nähdä taas huomenaamulla tekeekö saman...? Kiitti vastauksista jo etukäteen!!!
    * Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
    * Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
    Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta

    Comment

    • Doni666
      Bimmer Rookie
      • Mar 2009
      • 168
      • Kotka

      Varmaan kaksi erillistä vikaa tuo boottailu ja himmeä näyttö.


      Yleisesti tähän topicciin: Korjautin juuri oman 2004 CCC:n ja MULF:in Romaniassa, sai vuoden takuun korjaukselle. Postikuluineen 325€ yhteensä ja nyt ainakin toimii kaikki kuten uutena liikkeestä poistuessa, katsotaan kestääkö ehjänä.
      1995 E38 740iAL
      1994 E38 740iA
      2004 E61 530d touring
      1989 Nissan 200SX S13
      1981 Datsun Sunny B310

      Comment

      • samppa.re
        Bimmer Rookie
        • Mar 2015
        • 100
        • Oulu

        Kaverin CCC kävi myös Romaniassa korjattavana. Hintaa taisi tulla posteineen joku 260-270€. Korjauksesta kohta vuosi aikaa ja vielä ainakin pelittää niinkuin pitääkin.

        Jonkun verran kyllä jännitti lähettää pömpeli Romaniaan, mutta niin se vain korjattuna tuli takaisin. Firma taisi olla joku Electricmura tjsp.
        530d E61 Saphirschwarz

        Comment

        • Doni666
          Bimmer Rookie
          • Mar 2009
          • 168
          • Kotka

          Originally posted by samppa.re View Post
          Kaverin CCC kävi myös Romaniassa korjattavana. Hintaa taisi tulla posteineen joku 260-270€. Korjauksesta kohta vuosi aikaa ja vielä ainakin pelittää niinkuin pitääkin.

          Jonkun verran kyllä jännitti lähettää pömpeli Romaniaan, mutta niin se vain korjattuna tuli takaisin. Firma taisi olla joku Electricmura tjsp.
          Sama paikka oli mulla. Mulla oli vähän lisätyötä ja tosiaan myös MULF mukana.
          1995 E38 740iAL
          1994 E38 740iA
          2004 E61 530d touring
          1989 Nissan 200SX S13
          1981 Datsun Sunny B310

          Comment

          • enins
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2009
            • 511
            • Rauma

            Electromuralla käytetty kanssa CCC ja MULF. MULF vain tsekattiin, että oli kunnossa ja CCC korjattiin.
            53 € paketin lähetys Romaniaan ja 235 € tilitys Muralle, eli 288 € koko lysti. Pari viikkoa meni aikaa normilähetyksillä.

            Ja paketin perillemenosta tuli kuittauskin;
            "Congratulation for the packaging. At least I was impressed about how careful you were. It was one of the best I have seen."
            Last edited by enins; 02-09-2017, 06:44.
            Autokalusto: 320d f30

            Comment

            • lofjussi
              Bimmer Rookie
              • May 2009
              • 172
              • Rovaniemi

              Tere
              Minulla kans näyttö katoaa, himmenee ja välillä näkyy väri lajitelma kuin vanhassa telkkarissa. Kevyt kopautus tai useita ihan pikku taputuksia i-driven kohdalle koetauluun niin johan näyttö selkenee. Onko näissä joku kaapeli vika, näyttövika vai mikä? Ajattelin kysyä ennen kuin avaan että tarviiko tilata osia tähän remonttiin. Oishan se kiva jos toimis ilman taputtelua...
              Kiitos etukäteen
              645 ci cabriolet m-performance 2004

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎