Announcement

Collapse
No announcement yet.

535d Lastutus..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6327
    • P-Pohjanmaa

    Originally posted by Mlatvala View Post
    mä reenaan alkuun omallani, niin katsotaan tuossa tammi/helmikuussa, millaiset varannot on..

    Tällä hetkellä on noin 240 tölkkiä, et jos neon loppu siihen mennessä, niin pidetään sit sellaset parin kuukauden hukkiksen hoonuu talkoot, vaimos varmaan ymmärtää
    Jeba..pitäs opetella ensin juomaan kaljaa niin onnistuisi tämä hommakin.
    Se on just tuo kaljan juonti on se mikä on jäänyt opettelematta joskus
    Eikä taida auttaa jos vetää parit pullot ihan vaan medium kosken jormaa
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

    Comment

    • Matson^
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2008
      • 2113
      • Seinäjoki

      Ruuvvvaa itte turbot irti, lähettää laakeroitavaksi ja käskee samalla avartaa hukkaporttia + leikata pakosiipeä ja pulttaa takaisin.. = pari iltaa vapaa-aikaa ja 500-1000e rahaa.
      | BMW G30 X-Drive M-Sport |
      | Nissan Navara TREK-1 |
      ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

      Comment

      • Mlatvala
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 3553
        • Kuopio

        Originally posted by veku View Post
        Eikä taida auttaa jos vetää parit pullot ihan vaan medium kosken jormaa
        Kyllä musta tuntuu että tuonkin jälkeen, tai aikana, jotain selviää ja tapahtuu

        Matti, tuoko se avainsana on, pakosiipien sorvaus, ja mihin?
        E61 535d alkuunsa viritetty.

        Comment

        • veku
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6327
          • P-Pohjanmaa

          Originally posted by Matson^ View Post
          Ruuvvvaa itte turbot irti, lähettää laakeroitavaksi ja käskee samalla avartaa hukkaporttia + leikata pakosiipeä ja pulttaa takaisin.. = pari iltaa vapaa-aikaa ja 500-1000e rahaa.
          Ei vaan jaksa rapata autoa..tullu jo vanhaksi,pareen ois kun joku muu tekis tuon .
          Saa rapata noita traktoreita ihan omiksi tarpeiksi..

          Missä sää käytit turbot sillon rempassa ?

          Tämä voisi olla sellanen homma jolla saisi vuoden lykättyä autokuumetta,siis jos sais muutaman lisähepan pellin alle.

          Saako tuolla modilla mitä aikaseksi jos softan vielä muuttaa,vaatiko putkisto muutosta ?
          F11 M550D
          E39 M5
          F26 3.0 Da M-Sport
          E61 535D M-Sport

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            Originally posted by veku View Post
            Ei mene jos on oikein ohjelmoitu,omassa penkitetty 370\770 jaettu tuolla setupilla noin 50 tkm ilman ongelmia.
            Eikä mene missään nopeudessa vikatilaan
            Mites kulkee, jos vertaa johonkin vaikka e39 m5?

            Comment

            • Matson^
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2008
              • 2113
              • Seinäjoki

              Originally posted by veku View Post
              Ei vaan jaksa rapata autoa..tullu jo vanhaksi,pareen ois kun joku muu tekis tuon .
              Saa rapata noita traktoreita ihan omiksi tarpeiksi..

              Missä sää käytit turbot sillon rempassa ?

              Tämä voisi olla sellanen homma jolla saisi vuoden lykättyä autokuumetta,siis jos sais muutaman lisähepan pellin alle.

              Saako tuolla modilla mitä aikaseksi jos softan vielä muuttaa,vaatiko putkisto muutosta ?
              Minä käytin arctic performancella/hevosvoima.comissa, ihan ok edullinen paikka (ollut ainakin), aikataulut tahtoi vähän venyä.. ei siinäkään mitään maata kaatavaa, sovittu viikko venähti kahdeksi.
              Jos nyt jotain turbo-hommia pitäsi roplata niin kääntyisin ehdottomasti fin-turbon puoleen, asiakaspalvelu on äärettömän hyvää, ammattitaitoa löytyy + ei hinnatkaan ole lopulta pahoja, kustannusarvio vain tehdään yläkanttiin yllätysten varalta, niin voi aluksi tuntua kalliilta

              Empä nyt suoraan osaa sanoa mitä se konkreettisesti vaikuttaa, muutakuin että se 400hv saadaan todennäköisemmin ja ennenkaikkea vähemmän moottoria&ahtimia rasittamatta kun pakopaineet ja sitä myötä ne ahtopaineet ei karkaa ihan niin ylös.

              LeMansBlau voi kertoa mittaustuloksiaan katin poistamisen hyödystä?
              Last edited by Matson^; 07-11-2012, 09:27.
              | BMW G30 X-Drive M-Sport |
              | Nissan Navara TREK-1 |
              ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

              Comment

              • Lallevihtinen
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 690
                • Tampere

                Originally posted by Matson^ View Post
                LeMansBlau voi kertoa mittaustuloksiaan katin poistamisen hyödystä?
                Onko tästä asiasta oikein mitattua faktaakin olemassa??:think
                sigpic
                BMW E93 335i & BMW M550Dx
                EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
                XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.

                Comment

                • LeMansBlau
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 1060
                  • Insomniac

                  Originally posted by Lallevihtinen View Post
                  Onko tästä asiasta oikein mitattua faktaakin olemassa??:think
                  Mitaan virallisia mittaustuloksia ei ole lyödä tiskiin.
                  Pakopaineet putkistossa hieman laski. Vähän turhan korkeiksi noi nousi sillon kun syötöt ja ahdot nostettiin tappiin. Tosin kattikin oli jo 200tkm nähnyt. :think

                  Jokatapauksessa noita pakopaineitahan ei tuolta oikeasti saa tarpeeksi poistettua millään hukkaportin kanavien avartamisilla, vällärin kasvatuksilla ja pakopuolen siipien leikkaamisilla, vaan ainoa oikea helpotus asian suhteen on kunnon erillinen hukkaportti ahtimen kylkeen, missä poistorööri on heti vähintään tuplakokoa alkuperäiseen verrattuna.

                  Toki muutkin keinot avittaa lämpöihin ja paineisiin, joten kukin tarpeensa haluamallaan tavalla.

                  400hv jos piisaa, niin ite en lähtis edes ahtimia/hukkaporttia tuolta irrotteleen. Alkuperäinen coolerikin riittää. Ehkä sen katin poistaisin.
                  Käytännössä ahdot pysyy raja-arvon sisässä vielä noinkin, vaikka vikatilan saakin halutessaan päälle +200km/h tuolla puolen. Eli mailin huippunopeusajoissa ei tolla setapilla vielä yllätetä vastaavia ämmäläisiä!
                  ///MADE IN FINLAND

                  sigpic

                  TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
                  E30 SEDAN IX M-TECNIC II
                  F32 COUPE PERFORMANCE
                  F31 TOURING XDRIVE M-SPORT

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎