e61 madallus

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • intelkuurel
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 162
    • Tampere

    #496
    Miten alas saa INPAlla pudotettua farkusta perseen? Nyt navan keskeltä kaareen 340mm, ja n.20mm haluttais pudottaa että olis yhtä alhaalla kun nokkakin.
    Tekijöitäkin tampereen seudulta saa ehdottaa!
    Attached Files

    Comment

    • tommi_n
      Bimmer Rookie
      • Sep 2014
      • 65
      • Tampere

      #497
      Originally posted by LongJohn View Post
      E61 menossa tulevana viikonloppuna BC satsin asennukseen. Paljonko noita tohtii ihan pappa-asennosta pudottaa että A) pelaa edelleen ympärivuotisena käyttiksenä ja B) saa kulmat säädettyä kohtuullisen kohdilleen?
      325-320 napamitta alkaa oleen maksimi, ainakin omassa tämän todennut. Tuolla korkeudella ilmajousi on jo turhan löysä omaan makuun. Tarttis kehitellä universaali säkki ja siihen mekaaninen korkeussäätö jotta madaltaminen parantais muutakin kuin vain ulkonäköä.
      BMW e61 535d M-sport
      Lancia Delta HF integrale

      Comment

      • vtunvttu
        Bimmer Rookie
        • Nov 2012
        • 128
        • Tampere

        #498
        Itellä on takana napakaarimitta joku 325-330 väliin. Helvetin löysä oli vakioiskareilla ja pohjas tosi herkästi. Vaihdoin uudet jotkut jäykät iskarit mitkä tuli etupään madallussarjan mukana. Nyt on hyvä
        E61 520d business -07 amethystbrown metallic

        EX:
        Volvo v70 2.5D -01
        Volvo v70 2.5t
        e36 323iT -96
        Mb s203 270cdiA Avantgarde -05
        e39 530dT-01
        e34 m20b20 -88
        mb 124 300d turbotettu 160hp

        BMW Scanner 1.4 löytyy

        Comment

        • jokes911
          Bimmer Fanatic
          • May 2008
          • 875
          • Espoo

          #499
          Originally posted by vtunvttu View Post
          Itellä on takana napakaarimitta joku 325-330 väliin. Helvetin löysä oli vakioiskareilla ja pohjas tosi herkästi. Vaihdoin uudet jotkut jäykät iskarit mitkä tuli etupään madallussarjan mukana. Nyt on hyvä
          Mikä sarja kyseessä?
          2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
          2022 X3 Charged Edition Msport
          1999 Honda CBR 900 SC33
          2009 Husqvarna SMR 510
          2017 KTM EXCF 350

          Comment

          • Markkanenn
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2016
            • 262
            • Vantaa

            #500
            Kumpaa sarjaa raati suosittelee?





            F11 520d -12

            Comment

            • Samii-
              BTCF Member
              • Nov 2006
              • 679
              • Klaukkala

              #501
              Onko kellään kokemuksia kyseisestä Eibach B12 Pro-Kit Suspension Kit 30mm alustasarjasta e60 alla? Kiinnostaisi kuulla et jääkö keula ylemmäs vai vähä alemmas kuin perä sekä ajo kokemuksia?

              Comment

              • revote
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2013
                • 1886
                • Hollola

                #502
                Originally posted by LongJohn View Post
                Mitäs ajatuksia herää Powerflex puslista etupäässä? Riemua vai riesaa? Tarkkuus vs mukavuus?
                Originally posted by tommi_n View Post
                Paras muutos mitä voit etupäähän tehdä. Ohjauksesta tulee erittäin tarkka. Mukavuudessa ei juuri eroa orkkikseen, sanoisin että huonolla renkaalla saat enemmän negatiivisia ajatuksia aikaiseksi. Laita strongflexit, säästät ison kasan euroja.
                Ostin keulaan kaikki uudet tukivarret, Lemförderiä. Sitten ostin myös Strongflexin puslasarjan, myös kallistuksenvakaajan puslat.

                Facessa joku kommentoi että narinahelaan ei kannata uretaanipuslaa laittaa, perustelee näin että siinä on heikompi kestävyys kuin alkuperäisessä ja ko pusla ei kuulemma vaikuta ajettavuuteen.

                Mitä raati on mieltä ja mikä tuo narinahela on?
                | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                Comment

                • Hattis
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2013
                  • 166
                  • Finland

                  #503
                  Originally posted by revote View Post
                  Ostin keulaan kaikki uudet tukivarret, Lemförderiä. Sitten ostin myös Strongflexin puslasarjan, myös kallistuksenvakaajan puslat.

                  Facessa joku kommentoi että narinahelaan ei kannata uretaanipuslaa laittaa, perustelee näin että siinä on heikompi kestävyys kuin alkuperäisessä ja ko pusla ei kuulemma vaikuta ajettavuuteen.

                  Mitä raati on mieltä ja mikä tuo narinahela on?
                  Narinahela on taka-akselilla, eli ei vaikuta sinuun jos etupäätä vain laitat.
                  Muuhun en osaa ottaa kantaa/ei kokemusta

                  Comment

                  • revote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2013
                    • 1886
                    • Hollola

                    #504
                    Originally posted by Hattis View Post
                    Narinahela on taka-akselilla, eli ei vaikuta sinuun jos etupäätä vain laitat.
                    Muuhun en osaa ottaa kantaa/ei kokemusta
                    Näin hän sanoi että keulassakin on narinahela. En tiedä sitten, ehkä vain väärä termi tai jotain.

                    Kysymys kuitenkin kuuluu, että kannattaako keulaan laittaa kaikki puslat ureraanista?
                    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                    Comment

                    • Vesa
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2010
                      • 363
                      • Oulu

                      #505
                      Originally posted by revote View Post
                      Kysymys kuitenkin kuuluu, että kannattaako keulaan laittaa kaikki puslat ureraanista?
                      Ei kannata, jos mukavuudella on väliä. Uretaanipuslia käytettäisiin jo tehdasasenteisena, jos ne olisivat noita kumi/öljytäytteisiä puslia parempia.
                      Nykyiset:
                      BMW F11 535DA xDrive -15
                      Toyota Yaris Hybrid -20

                      Exiä noin 60 kpl...

                      Comment

                      • Juuså
                        BTCF Member
                        • Oct 2009
                        • 207
                        • Kuopio

                        #506
                        Originally posted by revote View Post
                        Näin hän sanoi että keulassakin on narinahela. En tiedä sitten, ehkä vain väärä termi tai jotain.

                        Kysymys kuitenkin kuuluu, että kannattaako keulaan laittaa kaikki puslat ureraanista?
                        Sulla on niin matala tuo auto, että ehdottomasti kannattaa. Ei se nyt siitä miksikään kivireeksi muutu. Itse vaihoin powerflexiksi kaikki keulan puslat ja taaksekkin ois tarkotus.
                        Last edited by Juuså; 16-09-2018, 18:43.
                        G31 540d xDrive -18

                        Comment

                        • revote
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2013
                          • 1886
                          • Hollola

                          #507
                          Originally posted by Vesa View Post
                          Ei kannata, jos mukavuudella on väliä. Uretaanipuslia käytettäisiin jo tehdasasenteisena, jos ne olisivat noita kumi/öljytäytteisiä puslia parempia.
                          Tämä on madallustopic, täällä ei haeta mukavuutta enkä minäkään vaan tarkkuutta ja jämäkkyyttä.
                          | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                          Comment

                          • revote
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2013
                            • 1886
                            • Hollola

                            #508
                            Originally posted by Juuså View Post
                            Sulla on niin matala tuo auto, että ehdottomasti kannattaa. Ei se nyt siitä miksikään kivireeksi muutu. Itse vaihoin powerfexiksi kaikki keulan puslat ja taaksekkin ois tarkotus.
                            Asia selvä, kiitos
                            | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                            Comment

                            • revote
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2013
                              • 1886
                              • Hollola

                              #509
                              Samaa kysyn ja mitkä iskarit kaveriksi? Eteen ja taakse. Auto siis E61.
                              | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                              Comment

                              • markok
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2002
                                • 3018
                                • Kuopio

                                #510
                                Originally posted by revote View Post
                                Samaa kysyn ja mitkä iskarit kaveriksi? Eteen ja taakse. Auto siis E61.
                                Omassa autossa Eibach -30mm jouset edessä ja muuta pahaa sanottavaa noista ei ole kuin se, että laskivat huomattavasti enemmän kuin 30mm. Siinä toivossa valintaa näiden kesken ei kannata tehdä, että Eibach laskisi vähemmän kuin H&R. Iskareina on Koni FSD ja vakaajina M-sport vakaajat. Kohtuu jämäkkä ajettava, mutta mukavuuskin on säilynyt.
                                BMW 530iA Touring -05

                                Comment

                                Working...
                                X