Originally posted by LongJohn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 madallus
Collapse
X
-
Originally posted by ///THe View PostMieluiten kaikki, myös taakse. Viikonloppuna tuli kyseinen puslajumppa koko alustan osalta tehtyä ja kylläpä muuttui todella paljon positiiviseen suuntaan. Ja nimenomaan strongflexin puslilla.
Comment
-
-
Joo kaikki saman akselin puslat samaa materiaalia, muuten menee wituiks.
Takana varsinkin apurungon vakiopuslat notkuu huolestuttavan paljon. Koko auton, perämurikan kiinnityksen mukaanlukien, kun uretaanittaa niin tulee todella hyvä, vaikka työläs se operaatio on.
Tottakai renkaisiin kohdistuvat töyssyt/iskut/jne välittyy voimakkaammin. Se on trade-off hyvästä ajotuntumasta tasaisella... Mutta se ja työn määrä on mielestäni ihan hyvin perusteltu jos moottorissa on voimaa. :think
Jaaniin, apurungon ja perämurikan puslia ei saa kun powerflexiltä....ja ne maksaaaaaaaaa. Tuli vähän typerä olo kun neljä apurungon puslaa ja kolme perämurikan puslaa maksoi enemmän kun Strongflexiltä koko auton tukivarsipuslat.BMW e61 535d M-sport
Lancia Delta HF integrale
Comment
-
-
Originally posted by tommi_n View PostJoo kaikki saman akselin puslat samaa materiaalia, muuten menee wituiks.
Takana varsinkin apurungon vakiopuslat notkuu huolestuttavan paljon. Koko auton, perämurikan kiinnityksen mukaanlukien, kun uretaanittaa niin tulee todella hyvä, vaikka työläs se operaatio on.
Tottakai renkaisiin kohdistuvat töyssyt/iskut/jne välittyy voimakkaammin. Se on trade-off hyvästä ajotuntumasta tasaisella... Mutta se ja työn määrä on mielestäni ihan hyvin perusteltu jos moottorissa on voimaa. :think
Jaaniin, apurungon ja perämurikan puslia ei saa kun powerflexiltä....ja ne maksaaaaaaaaa. Tuli vähän typerä olo kun neljä apurungon puslaa ja kolme perämurikan puslaa maksoi enemmän kun Strongflexiltä koko auton tukivarsipuslat.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by tommi_n View PostJoo kaikki saman akselin puslat samaa materiaalia, muuten menee wituiks.
Takana varsinkin apurungon vakiopuslat notkuu huolestuttavan paljon. Koko auton, perämurikan kiinnityksen mukaanlukien, kun uretaanittaa niin tulee todella hyvä, vaikka työläs se operaatio on.
Tottakai renkaisiin kohdistuvat töyssyt/iskut/jne välittyy voimakkaammin. Se on trade-off hyvästä ajotuntumasta tasaisella... Mutta se ja työn määrä on mielestäni ihan hyvin perusteltu jos moottorissa on voimaa. :think
Jaaniin, apurungon ja perämurikan puslia ei saa kun powerflexiltä....ja ne maksaaaaaaaaa. Tuli vähän typerä olo kun neljä apurungon puslaa ja kolme perämurikan puslaa maksoi enemmän kun Strongflexiltä koko auton tukivarsipuslat.
Alkaahan ne voiman alla antaa periksi monikin paikka. Kireissä vehkeissä tainneet laittaa varsin jäykkiä moottorikumejakin että motti pysyy pellin alla.
Tässä tätä kokonaisuutta kartoittanut. Karvan vajaa 300k ajettu auto, vakio pappa-alusta tosin DD kanssa mutta kyllähän se vaappuu, keulii ja nyökkii. Oem M-sport olisi yksi jousi-iskari yhdistelmä tai sitten BC. Kovin matalaa ei ole tarkoitus hakea kun on kuitenkin ympärivuotinen käyttökapistus.
Näiden lisäksi menee ainakin alatukivarret vaihtoon, toinen pallo jo lotisee. Reaktiotangot ja vakaimen tangot vaihtane samalla. Takana taisi olla alatukivarsi semmoinen iso palikka ja vaihdettavat osat vain ne neljä puslaa per puoli? Yläpuolella oli sitten tukivarsi ja reaktiotanko tms jotka on vaihtokamaa?
Comment
-
-
Originally posted by LongJohn View PostEli siis apurungon ja korin väliset puslat ja sitten perän ja apurungon väliset?
Alkaahan ne voiman alla antaa periksi monikin paikka. Kireissä vehkeissä tainneet laittaa varsin jäykkiä moottorikumejakin että motti pysyy pellin alla.
Tässä tätä kokonaisuutta kartoittanut. Karvan vajaa 300k ajettu auto, vakio pappa-alusta tosin DD kanssa mutta kyllähän se vaappuu, keulii ja nyökkii. Oem M-sport olisi yksi jousi-iskari yhdistelmä tai sitten BC. Kovin matalaa ei ole tarkoitus hakea kun on kuitenkin ympärivuotinen käyttökapistus.
Näiden lisäksi menee ainakin alatukivarret vaihtoon, toinen pallo jo lotisee. Reaktiotangot ja vakaimen tangot vaihtane samalla. Takana taisi olla alatukivarsi semmoinen iso palikka ja vaihdettavat osat vain ne neljä puslaa per puoli? Yläpuolella oli sitten tukivarsi ja reaktiotanko tms jotka on vaihtokamaa?BMW e61 535d M-sport
Lancia Delta HF integrale
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostBc Racingin coilit edessä ja rattia kääntäessä narisee yläpäät. Mitä sinne kannattaisi vaihtaa, pelkkää laakeria vai suoraan uudet yläpäät? Yläpäät ovat nekin BC:n.
Comment
-
-
Mulla on 535d m sportti, tilasin siihen uudet m sport etuiskarit, nyt kun aloin asennusta suunnittelemaan huomasin että vanhat iskarit on sasch sport touringit jotka on siis tarkoitettu vakio alustaiseen autoon. Eikös m sport iskarit ole lyhyemmät? Miten noi on voinu toimia tässä, jousissa on harmaa ja 2 valkoista täplää eli onko ne m sportit
Comment
-
-
Originally posted by bbs body e28 View PostMulla on 535d m sportti, tilasin siihen uudet m sport etuiskarit, nyt kun aloin asennusta suunnittelemaan huomasin että vanhat iskarit on sasch sport touringit jotka on siis tarkoitettu vakio alustaiseen autoon.
Tilanteessasi kyse saattaa olla tietämättömyydestä tai esim. kustannussyistä jos vakioalustalle tarkoitettu vaimennin on usein hinnaltaan edullisempi.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by bbs body e28 View PostMutta noista vakio iskareista sporttisuuden puute varmaa n johtui, radalla aika löysä.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment