Originally posted by Mlatvala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Käppyrät on aina kiinnostavia tutkailtavia ja kun unohtaa liian numeroitten tuijotuksen, niin noin voihan noista jotain faktaa nähdäkin. Laittakaa myös mitä on tehty tekniikalle ja jos jokin tulokseen vaikuttava tekijä on ollut mitattaessa, niin sekin olisi mukava kuulla.
Katsotaan josko sitä omastakin laittais jossain vaihees lappua näytille, vaikkakin teoreettisia numeroita enemmän kiinnostaa käytännön suoritusarvot. Sitähän vois käydä taas talven jälkeen rimpauttamassa rullilla, niin näkis onko kaikki kunnossa. :think///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostSinun lappuas odotellessa
x35D Suoritusarvoille vois sitten pykätä ihan oman aiheensa (määritellään yhteinen kaava mitä mittaillaan/vertaillaan) ja sinne voi tueksi vielä liittää itse kukin oman käppyränsä. Ja mittaristo videoo, niin nähdään kuinka kiipee.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostKohta on muutama x35d lunarissa kun porukka menee polkemaan autojaan ei vaan itseäkin kiinnostaisi miten liikkuu ja varmasti monta muutakin. Pitäisi tuota latvalan autoa käydä joskus kokeilemassa että siirtyäkö isoon bensaan vai ei. :think
Mun tekis mieli käydä tossa LMBn autossa istumassa
perässä en haluais ajaa
Mulla oli kyllä video kiipeemisestä mut se meni sit bittiavaruuteen kerta oli kuvat.fissä..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by j_mp View PostTuohon en osaa vastata... :think
Jos sun bemulla oli vaan huono päivä.
Mikä siihen vaikuttaa, arvon tietäjät?
Saman miehen tekemät softat lie likimain samanlaisiin autoihin. Sama dyno. Molemmista käsittääkseni hiukkasloukut poistettu ainoana erona vakioon..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Siinä oma lappo!
jusuu.kuvat.fi/kuvat/Bmw+335d/IMG_4151.JPG
edit: luvut ovat pyörätehoja!
varttimaili 13.4 loppunopeus 171Last edited by Jusu^; 11-03-2013, 12:48.
Comment
-
Comment