Käppyrät on aina kiinnostavia tutkailtavia ja kun unohtaa liian numeroitten tuijotuksen, niin noin voihan noista jotain faktaa nähdäkin. Laittakaa myös mitä on tehty tekniikalle ja jos jokin tulokseen vaikuttava tekijä on ollut mitattaessa, niin sekin olisi mukava kuulla.
Katsotaan josko sitä omastakin laittais jossain vaihees lappua näytille, vaikkakin teoreettisia numeroita enemmän kiinnostaa käytännön suoritusarvot. Sitähän vois käydä taas talven jälkeen rimpauttamassa rullilla, niin näkis onko kaikki kunnossa. :think
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
x35D Suoritusarvoille vois sitten pykätä ihan oman aiheensa (määritellään yhteinen kaava mitä mittaillaan/vertaillaan) ja sinne voi tueksi vielä liittää itse kukin oman käppyränsä. Ja mittaristo videoo, niin nähdään kuinka kiipee.
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Kohta on muutama x35d lunarissa kun porukka menee polkemaan autojaan ei vaan itseäkin kiinnostaisi miten liikkuu ja varmasti monta muutakin. Pitäisi tuota latvalan autoa käydä joskus kokeilemassa että siirtyäkö isoon bensaan vai ei. :think
Kohta on muutama x35d lunarissa kun porukka menee polkemaan autojaan ei vaan itseäkin kiinnostaisi miten liikkuu ja varmasti monta muutakin. Pitäisi tuota latvalan autoa käydä joskus kokeilemassa että siirtyäkö isoon bensaan vai ei. :think
On me siinä istuttu yhessä. Minulla oli pelonsekaiset tunteetkin, pariinkiin otteeseen.
Mun tekis mieli käydä tossa LMBn autossa istumassa
perässä en haluais ajaa
Mulla oli kyllä video kiipeemisestä mut se meni sit bittiavaruuteen kerta oli kuvat.fissä..
Comment