Originally posted by Boiga
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Originally posted by bmw528 View PostOn siellä silloin jotai oikein tehty alustassa jos tuollaisilla tehoilla ei mee ihan kaasulla pumppailuks pitoa ehtien..
Itsellä 285 suht uudet takarenkaat niin ei tosiaan ole pidon kanssa ollut mitään ongelmaa."horsepower sells cars, torque wins races"
F10 M550dx 470/900
Comment
-
-
2,5bar on vikatilaraja. Palotapahtumaan ei happee saa tuotettua 35d ahdinpaketin kautta mitenkään merkittävästi lisää vaikka paineet kohoo vikatilarajaan.
Helpotusta vikatilan esiinputkahtamiseen, toisinsanoen koneen hengittävyyteen, sekä lämpöjen/ahtojen karkailuun saa tehostamalla pakosarjan paineitten tiputusta, jolloin yhdessä muitten muutosten (putkisto, cooleri) kanssa saa ohjelman tehtyä täysin eri pelivaroilla.
Itellä rengaspidon (hyväkunt. 275) saa kesähelteilläkin vielä 2.vaihteella häviään suoraan ajaessa. Tosin pyrkimys on välttää kyseinen "tahallaan särkeminen". Lusikka lattiaan vasta kakkosella ja silläkin vasta 2500 kiekan jälkeen. Isommilla vaihteilla kestää hienosti ilman jyristelyjä sitten nauttia alaväännöstä.
Rengasmerkki/-laatu pidon osalta vaikuttanee myös äkkiseltään enemmän, kuin +/-50hv. Mulla varmaan jotku zaippuakumit!///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View Posttahtoo nuo halvat minerva 18" 245 kumit alkaa sutimaan tuolla 530d:lläkin (315 / 725) jo niin eiköhän sillä 535llakin saa jotkut rattaat sutimaan. Mulla ei tosin tommosia paksukais kumeja ookkaan ku muilla
Comment
-
-
Originally posted by monsteri View Postvai olivatkohan kolmikymppiset, mutta onko kellään ilmennyt ohjelmoiunnin jälkeen vähän hitaampaa vaihtamista laatikolta täyden kaasun kiihdytyksessä?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostEikähän sen pitäis nopeammin reagoida:think
Niinkuin Veku sanoi, nopeemmin se vaihtaa imoLast edited by Väiski; 15-08-2013, 23:42."horsepower sells cars, torque wins races"
F10 M550dx 470/900
Comment
-
-
Originally posted by Väiski View PostMulla on vredesteinin 285/25/20 takanakit ja kyllä taitaa kestää lodjut sun muut..lukkoa ei ole mutta lähtee noinkin eteenpäin ihan riittävästi ja tuntuu aikas kelen kestävältä lodjulta..Kaipa se riippuu mikä ohjelma sinulla on...muutamia eri tekijöitä on markkinoilla...itsellä on Harisen
Niinkuin Veku sanoi, nopeemmin se vaihtaa imo
Comment
-
-
Eipä ole kokemusta kyseisestä liikeestä, varmaan ok. Itse olen luottanut vuosia hariseen joka teki mm. 530d:en softan joka potki ja laatikon kanssa ei mitään ongelmaa vaikkakin foorumilta voi lukea että tuossa lodjussa ongelmia on ollut.
Nykyisen vein toki Hariselle ja auton esittelyn etusivulta voi nähdä käyrät..toimii imo..voiko parempaa käyrää saada tällä kokoonpanolla ja asetuksillla(rauhallinen konffi, toki ilman dpf)? Josko voi niin suuntaan sinne ;-)
Tuossa toi käyrä, ei nyt mikään yyber mutta toimiva
Last edited by Väiski; 16-08-2013, 00:01."horsepower sells cars, torque wins races"
F10 M550dx 470/900
Comment
-
-
Originally posted by monsteri View Postonko tietoa paljonko suunnilleen nostaa tehoa tuo dpf poistaminen vai nostaako ollenkaan?
Toki ylimääräiset tulpat putkistossa aina jonkin verran ahistaa...Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Comment