Originally posted by zzracing
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ei miulla tuommosta lediä ole. Jossakin toisessakin Exx:ssä olen nähnyt reiän tuossa paikalla, en vaan saa päähäni missä. Noh oli minulla kysyttävääkin eli vaihtoehtoja tuon normaalin välijäähyntilalle, joku elukka kun pisti reilu viikko sitten nokkansa sinne ja nyt näyttää vuotavan... kun uuden joutuu jokatapauksessa ostamaan niin miksei sitten voisi olla parempi... Olisikos porukalla ehdotuksia?
Ni prkl autona 530d, m57n2, vm2006Last edited by ptikkala; 16-07-2013, 21:20.
Comment
-
-
Originally posted by zzracing View PostNo niin mites pystyy vaihtamaan etuvalojen niitä "kulmakarvojen" ledejä tai tietääko kukaan mitkä ledit siellä on, eli ostais valmiiksi ennen kuin räjäyttää umpion osiksi?
Toiseltapuolen 3 kpl pimeänä.
Varmaan aihetta käsitelty jossain mutta nopeasti kokeiltuna meikäläisen atk taidoilla search käyttämällä ei tullut vastausta. . .
Olisin kiitollinen pikku briiffauksesta :think
T, Teemu
Minulla ex-autossa pimeni ledejä myös. Otin ledien liittimen irti ja syötin ledeille erillisellä, säädettävällä virtalähteellä virtaa siten, että nostin aluksi jännitteen jonnekin 17V tietämille, jolloin kaikki ledit syttyivät. Sitten laskin jännitteen n. 12-13V tietämille ja jätin palamaan yön yli. Tämän jälkeen ledit taas pelasivat kun laitoin liittimen kiinni takaisin autoon. Tämän systeemin joutui tosin aika-ajoin toistamaan. Muutaman kuukauden välein.
- Antti -
Comment
-
-
Onko noissa CD asemien volumesäädöissä ollut jotain epidemia tyyppistä ongelmaa? Vaimon e60:ssä vaikuttaisi olevan tuossa säätönutikassa jotain hämminkiä, kun laittaa soitinta Mutelle vähän väliä.
Onko tuo nyt sitten yhtä puuta koko CCC:n kanssa ja pitää uusia koko hökötys?
Auto vm. 2004/07 E60
Comment
-
-
Oikealta enkelikaaret/parkit pimeänä. Minkälainen homma vaihtaa itse?
Side/daytime light on right faulty.
Tarvitseeko irroittaa umpio vai riittääkö pelkkä polttimon vaihto? Ilmeisesti H8 35W.Last edited by Aceishigh; 17-07-2013, 17:32.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostLedit on sijoitettu kapeaan piirilevyyn, ja sen käsiin saamiseksi pitää umpiota takapuolelta leikata. Ei mikään miellyttävä homma.
Minulla ex-autossa pimeni ledejä myös. Otin ledien liittimen irti ja syötin ledeille erillisellä, säädettävällä virtalähteellä virtaa siten, että nostin aluksi jännitteen jonnekin 17V tietämille, jolloin kaikki ledit syttyivät. Sitten laskin jännitteen n. 12-13V tietämille ja jätin palamaan yön yli. Tämän jälkeen ledit taas pelasivat kun laitoin liittimen kiinni takaisin autoon. Tämän systeemin joutui tosin aika-ajoin toistamaan. Muutaman kuukauden välein.
- Antti -
T, TeemuX6 35D
Comment
-
-
mikäs on muuten 535d solenoidi suuttimien varaosanumero :think ja kertokaas viisaammat pystykös näihin pelkät kärjet vaihella kun oma on 530da :think ja jos pystyy niin mihin lähettelenSininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Missä on AUC-anturi? Käsittääkseni sen pitäisi olla tuulettimen kehyksessä siinä tuulettimelle menevän liittimen vieressä. Eipä ole, eikä ole liitintäkään/johtosarjaa vaikka kehyksessä selkeäsi jonkinlainen kolo on havaittavissa...
Vikakoodiksi antaa 0x9C54 eli autonkin mielestä autossa AUC pitäisi olla.
Mitäs eroa näillä on
5 Series E61 530d (M57TU) TOUR > BMW Workshop Service and Repair Manuals > 1 Service Information | 0 Maintenance And General Data | 1 SI Modified Change Intervals E9x-M3-US
5 Series E61 530d (M57T2) TOUR > BMW Workshop Service and Repair Manuals > 1 Service Information | 0 Maintenance And General Data | 1 SI Modified Change Intervals E9x-M3-US
Eli TU tai T2, eikös tuo motti 173kW motti ole TU2 eli kumpikaan noista ei itseasiassa ole oikea ja tuolla sivustolla on vaan 2kpl 530d:tä?
T2:ssa ainakin EGR-cooler ja alipainepumppuhässäkkä ei ole lähellekään sen näköinen kun puolestaan TU:ssä se on oikea (TU:sta ei sitten löydykään esim. päätermaria repair instructionista ollenkaan (kohta 2.11.53), eikä EGR-coolerin irroituksessa mainita sanallakaan pakosarjanlaipan ruuveja...
Eikös nuo pitäisi olla TIS:stä "kopioitu" vai onko vaan parempi suosiolla yrittää asennella TIS omalle koneelle kunhan sen jostakin löytää?E61 530dA LCI 6/2007
Comment
-
-
Originally posted by syncro^^ View Postmikäs on muuten 535d solenoidi suuttimien varaosanumero :think ja kertokaas viisaammat pystykös näihin pelkät kärjet vaihella kun oma on 530da :think ja jos pystyy niin mihin lähettelen
Huolto kärjellä tais olla 250-300€/kpl. En tosin tiedä jos sit viritätkin sitä suutinta, et mitä maksaa..
Uusi rmfd suutin taitaa maksaa sit 400€ +pikkusen päälle.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
[QUOTE=okkraj;3091233]Missä on AUC-anturi? Käsittääkseni sen pitäisi olla tuulettimen kehyksessä siinä tuulettimelle menevän liittimen vieressä. Eipä ole, eikä ole liitintäkään/johtosarjaa vaikka kehyksessä selkeäsi jonkinlainen kolo on havaittavissa...
Vikakoodiksi antaa 0x9C54 eli autonkin mielestä autossa AUC pitäisi olla.
520 04:sta anturi löytyi apparin kohdilta siitä flektin kehyksestä.
Olikohan anturi joissain malleissa myös apparin puolen raitisilmasuodattimen lähellä, paremmin tietävät korjatkoot.F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
Comment