elikkäs sisätilan puhallin alkoi aluksi humpaamaan, sitten myöhemmin lähtee päälle välillä jos lähtee, nyt ei oikein ollenkaan. Mahtaako syytä alkaa etsimään ibs:tä, puhaltimen moottorista/etuvastuksesta vai jännitteensäätimestä? Katselin tuollaisella bluetooth palikalla että obd pistokkeen jännite on reilu 12v ja lataus pyörii n.84 asteisella moottorilla siinä 13v-14v välillä, ei sen yli. Autossa on normi akku, ei agm. Mahtaako jännitteet olla riittäviä, vai alkaako siksi riitelemään puhaltimen kanssa vai onko se vaan etuvastus sanonut morot. Auto on -04/05 taitteesta joten siinä kai ei pitäis olla sitä ilmastoinnin humpaus bugiakaan mitä -08 ikäluokkaisissa on huhuttu olevan?
Veli pakitti takapuskurin paskaksi betonimöykkyyn. Mitä eroa on pre lci ja lci takapuskureissa, ei m-sportti? Pre lci nahkoja ois tarjolla käytettynä, lcitä jos joltain löytyy pdc:lla, saa tarjota. Värillä ei niin väliä, mutta titansilber jos löytyy niin aina plussaa.
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Veli pakitti takapuskurin paskaksi betonimöykkyyn. Mitä eroa on pre lci ja lci takapuskureissa, ei m-sportti? Pre lci nahkoja ois tarjolla käytettynä, lcitä jos joltain löytyy pdc:lla, saa tarjota. Värillä ei niin väliä, mutta titansilber jos löytyy niin aina plussaa.
Kannattaa harkita myös korjausta, jos ei mennyt ihan silpuksi. Muovihitsauksella korjaa isojakin halkeamia, mutta vaatii toki maalauksen. Mutta yleensä käytettynä myytävät kuoret ovat täynnä isompaa ja pienempää skraadua ja vaativat käytännössä maalauksen.
PDC anturit ovat tosiaan erilaiset, muuten ilmeisesti kävisivät päittäin.
Last edited by VESiX; 03-07-2013, 19:49.
Reason: Typo
moikka!
semmone kysymys olis että pystyyköhän panoraamakattoa saamaan sillain toimimaan että se pelkkä suoja liikkuis?
joku entinen omistaja oli nimittäin pakkasella vahingossa aukassu tuon katon ja onnistunu särkemään sen sillain ettei katto menny enää kiinni.
liikkeessä olivat saaneet sen takas kiinni, ja sillai että se suoja on kokoajan auki ja nyt liitin on siitä napilta irti ettei kävis samallai toista kertaa.
aattelin et montako johtoa siihe liittimelle tulee et ohjaiskohan joku piuha sitä pelkkää suojaa et katkasis muut johot.
olipa huonosti selitetty mut kiitos kuitenki.
ja auto 530da e61 -04
Tarkista akun plusnavan paukulle menevä ohut 2-napainen johdotus ja liitin.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Tarkista akun plusnavan paukulle menevä ohut 2-napainen johdotus ja liitin.
Oliko teillä Jarin kanssa jo jotain analysointia tästäkin? Tänks, tarkastelen..
Tiedätkös suoraan millanen homma on kardaanin ristikkonivelen (mikähän lie tulilaakeri tai holkki) siellä on niin vaihto toimenpide? Korjaamolla puhuivat vain että jos on jotkut sokat puolin/toisin niin olisi helpompaakin vaihtaa, muuten menisi sorvaukseen...
Kardaania en meinaa alkaa uusaamaan, mut tuntuu sellanen jumpse tulevan vaihdoissa että epäilisin siinä ristikossa olevan väljää..
Terve taas. Sivuston hyvillä ohjeilla tuli hehkut vaihdettua ja voisihan tuota imusarjaa käyttää irti vaikka päivittäin, sen verran simppeli homma oli.
Tarttis tuo päätermari vielä uusia, mutta mistä/mitä litkua jäähdytinnesteeksi pitäisi hankkia ja paljonko sitä menee 7,25L vai 9,5L?
Jossakin sanottiin että G48 olisi sitä "oikeaa tavaraa"
Terve taas. Sivuston hyvillä ohjeilla tuli hehkut vaihdettua ja voisihan tuota imusarjaa käyttää irti vaikka päivittäin, sen verran simppeli homma oli.
Tarttis tuo päätermari vielä uusia, mutta mistä/mitä litkua jäähdytinnesteeksi pitäisi hankkia ja paljonko sitä menee 7,25L vai 9,5L?
Jossakin sanottiin että G48 olisi sitä "oikeaa tavaraa"
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment