Originally posted by Gräns
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jarrulevyt??Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
No joo tuota mietin jo ittekki kun vähän turhan kuumaksi tuli ajettua nuo jarrut ja nimenomaan nuo takajarrut olivat jostain syystä melko lämpöiset. Zimmerman levyt tuli vaihdettu 10tkm sitten, onkohan nuo nyt sitten tosiaan palaneet kieroksi perk..es?Originally posted by Kissvesala View PostJarrulevyt??
Comment
-
Siis auxissahan on tunnetusti huono äänenlaatu eli joudut pitääkkin sitä ns kovemmalla voluumilla että kuulet samalla äänentasolla mitä esim CD tai radiosta..Originally posted by McBeast View PostLaitoin auton eilen AUX-input retrofitin ja sain jopa koodattua tuon murkulan, että idrivekin ymmärsi muutoksen. Ongelma tuon kautta kuunnellessa on, että ääni tulee huomattavasti hiljempaa, kuin muita äänilähteitä käyttäen. Onko tuohon olemassa jotain säätöä esim koodaamalla, vai pitääkö tuonne väliin tunkea joku linjavahvistin?
Ja tietysti mp3 tiedoston laatukin vaikuttaa asiaan..
Comment
-
Ei pitäis olla mitään yhteyttä nupilla ja tärinällä, jossei oo jätetty vahingossa jotain löysälle. Kun kerran pyöränkulmat on katottu.Originally posted by aak3li View PostRatti alko vatkaamaan pikkusen sievästi jarruttaessa ja joskus muullonkin.
Tämä siis sen jälkeen ku vaihdettiin liikkeessä toiselle puolelle raidetangonpää ja pyörätsuunnattiin? Miten oisko pitäny vaihtaa samalla toisellekki puolelle sama osa?
Comment
-
Eikö kuitenkin pitäisi oiria jarrutaessa tärinänä ja nyt ei kuitenkaan tunnu näin tekevän. Voiko vetarin kierous ilmetä noin? Pitää nyt kuitenkin varmuuden vuoksi koittaa vanhoilla levyllä jos tuo tärinä loppuu. Onko mitää muuta hyvää aftermarket merkkiä jarrulevyille? Ei vain huvittaisi ostaa noita alkuperäisiä ja jos tosiaan nuo Zimmermanit tuosta kieroksi menivät niin loppuu kyllä usko niihinkinOriginally posted by Gräns View PostNo joo tuota mietin jo ittekki kun vähän turhan kuumaksi tuli ajettua nuo jarrut ja nimenomaan nuo takajarrut olivat jostain syystä melko lämpöiset. Zimmerman levyt tuli vaihdettu 10tkm sitten, onkohan nuo nyt sitten tosiaan palaneet kieroksi perk..es?
Comment
-
Panee miettimään kun itselläkin on kohtapuoliin levyt menossa vaihtoon ja olin meinannut ostaa juurikin Zimmermanin satsin.Originally posted by Gräns View PostEi vain huvittaisi ostaa noita alkuperäisiä ja jos tosiaan nuo Zimmermanit tuosta kieroksi menivät niin loppuu kyllä usko niihinkin
Ei oikein huvittaisi laittaa kolmea sataa tuotteeseen joka ei kestä.
Elikkä mikäs se olis laadukas valmistaja levyjen suhteen, toisin sanoen uskallanko hommata Zimmermanit vai jonkun muun valmistajan?E60 530D
Comment
-
Alkuperäisosa. 535d:hen saa Saksasta alkuperäinen etulevy hintaan 150€ ja takalevy 100€. Samat osat ilman BMW:n leima eli ATE merkkisinä maksaa eteen 100€ ja taakse 90€. 530d:n levyt ovat vielä hieman halvemmat pienemmän koon ja eri rakenteen takia (alkuperäisiä BMW 95€ eteen ja 70€ taakse).Originally posted by maahinen View PostElikkä mikäs se olis laadukas valmistaja levyjen suhteen, toisin sanoen uskallanko hommata Zimmermanit vai jonkun muun valmistajan?
Comment
-
Itsellä on yhdessä autossa olleet zimmerit, laatu, kestävyys ym. eivät vakuuttaneet.Originally posted by maahinen View PostPanee miettimään kun itselläkin on kohtapuoliin levyt menossa vaihtoon ja olin meinannut ostaa juurikin Zimmermanin satsin.
Ei oikein huvittaisi laittaa kolmea sataa tuotteeseen joka ei kestä.
Elikkä mikäs se olis laadukas valmistaja levyjen suhteen, toisin sanoen uskallanko hommata Zimmermanit vai jonkun muun valmistajan?
+1 Juuri näinOriginally posted by Hjördis View PostAlkuperäisosa.
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Sieltä i-driven menustahan ne...Originally posted by NIP4 View PostMistä pystyy muuttamaan keskikulutus muodon km/l kun se nyt on l/km?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Omassa seiskassa zimmermanit toiminut ihan moitteettomasti jo 30tkmOriginally posted by Ceeray View PostItsellä zimmermanin etulevyt alkoivat nypyttää alle 10tkm ajolla. Vituttaa.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
Originally posted by Ceeray View PostItsellä zimmermanin etulevyt alkoivat nypyttää alle 10tkm ajolla. Vituttaa.Originally posted by exautisti View PostOmassa seiskassa zimmermanit toiminut ihan moitteettomasti jo 30tkmItselläni tosin vasta noin 15tkm Zimmermannin levyt edessä, ei moitittavaa ja taaksekkin ajattelin zimmermannit vaihtaa kun vaihto ajankohtaisempi.Originally posted by enins View Post46 tkm takana Zimmermaneilla (levyt ja palat edessä ja takana), eikä mitään moitittavaa.
Comment
Comment