.
Täällä on nyt pakoputki vaihdettu ja laatikkoa edelleen vahvistettu Siekkisellä.
Uuden mallin solenoideilla vaihto on erittäin nopea ja kovahko, en vielä tiedä, mitä oppiminen vaikuttaa kovuuteen, mutta toisaalta ei häiritse nytkään.
Ei todellakaan enää luista yhtään.
Ahtopaineena on kokeilumielessä 3,2bar - ei toistaiseksi ongelmia.
Ei savua, ei hiukkaakaan erotu peileistä.
Kaikki siis muuten ok, mutta jostain syystä teho on tipahtanut vähän päälle neljään sataan.
Jokin polttoainelinjassa on siis mennyt rikki.
Suuttimet menee huoltoon, määränsäädin on uusittu, uusi railpaineen säädin odottaa suuttimien huoltoa, niin samalla vaihdan, samoin railpaineanturin.
Nyt vastustaa .... tuntuu, että hetken kylmällä polttoaineella pelaa kunnolla, sitten puutuu.
Täällä on nyt pakoputki vaihdettu ja laatikkoa edelleen vahvistettu Siekkisellä.
Uuden mallin solenoideilla vaihto on erittäin nopea ja kovahko, en vielä tiedä, mitä oppiminen vaikuttaa kovuuteen, mutta toisaalta ei häiritse nytkään.
Ei todellakaan enää luista yhtään.
Ahtopaineena on kokeilumielessä 3,2bar - ei toistaiseksi ongelmia.
Ei savua, ei hiukkaakaan erotu peileistä.
Kaikki siis muuten ok, mutta jostain syystä teho on tipahtanut vähän päälle neljään sataan.
Jokin polttoainelinjassa on siis mennyt rikki.
Suuttimet menee huoltoon, määränsäädin on uusittu, uusi railpaineen säädin odottaa suuttimien huoltoa, niin samalla vaihdan, samoin railpaineanturin.
Nyt vastustaa .... tuntuu, että hetken kylmällä polttoaineella pelaa kunnolla, sitten puutuu.
Comment