Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Coutsi
    Bimmer Rookie
    • Oct 2011
    • 58
    • Tampere

    Originally posted by veku View Post
    Ei, racedieselin(313 hp) auto työnsi vastaavilla muutoksilla 445\850 sama penkki kaikilla.
    Autoissa ja naisissa kun on eroja

    Olikos coutsin auto 300 vai 313 hp ?

    Veikataan että suuttimet pullonkaula jos 300, muistelen että 313 hp on himpun isommat suuttimet.
    Sekin selviää tästä topiikista jostain puolen välin hujakoilta kun ihmeteltiin eroja..
    Minulla on 300hp versio, ei kyllä savun perusteella ollut kakusta kiinni, ennemmin ilmasta. En sitten tiedä olisiko vaan pitänyt nostaa ahtoja enemmän. Täytyy käydä uudelleen Antin luona.
    G05 X5 45e M-sport 550hp/900nm

    Comment

    • akzuh
      BTCF Member
      • Jan 2009
      • 173
      • Seinäjoki

      Kirjoitellaan nyt tännekkin tuosta omasta 30d. DPF/kat korvattu rm motorssin putkella, wagnerin välijäähy, artic performancen muokkaama ahdin, 35d suuttimet ja paperille saatiin ajlla 418/830. Ekalla vedolla 417/855 mutta vähennettiin syöttä 4400rpm jälkeen jotta savuutus pienenis yläkierroksilla.
      F01 418/830 "Alpina D7"
      E70 X5 30D
      Instagram

      Comment

      • paapaa
        Bimmer Rookie
        • Apr 2008
        • 194
        • Finland

        30d

        245/520 lähtö

        jos turbo muutos esim ProTurbo,3” downpipe, Wagner IC
        ja jos pumppu 75 cp4.2 niin kyykähtänee ennen 400.

        minkähän verran tilanne muuttuisi jos pumppu r90..
        mutta taitavat olla vain cp3 mallia :/ tai 550XD joka maksanee
        maltaita..= jos hyöty näkyy vain paperilla eikä huomaa
        käytännössä..

        Comment

        • veku
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6324
          • P-Pohjanmaa

          Originally posted by paapaa View Post
          245/520 lähtö

          jos turbo muutos esim ProTurbo,3” downpipe, Wagner IC
          ja jos pumppu 75 cp4.2 niin kyykähtänee ennen 400.

          minkähän verran tilanne muuttuisi jos pumppu r90..
          mutta taitavat olla vain cp3 mallia :/ tai 550XD joka maksanee
          maltaita..= jos hyöty näkyy vain paperilla eikä huomaa
          käytännössä..
          No eikö noilla +400 tule, mulla 70 pumpulla 411\770
          F11 M550D
          E39 M5
          F26 3.0 Da M-Sport
          E61 535D M-Sport

          Comment

          • kmr
            Bimmer Rookie
            • Sep 2005
            • 175
            • Turku / Kotka

            Tutkin juuri näitä pumppuja ajankuluksi ja omassa N57D30A (190kW) koneessa realoem antaa varaosanumeron 13518573162. Tällä numerolla sain pumpulle specsit CR/CP4HS2/R80/40 (https://www.rexbo.eu/bosch/high-pres...00717&at=44628).

            Tuossa aiemmin spekuloitiin, että "R" olisi pyörimissuunta ja 80 tuotto. Tuskin se kuitenkaan niin menisi, että mopommassa koneessa olisi tehokkaampi pumppu.

            Varmaan tästä ketjusta selviää mitä ko. pumpulla/suuttimilla saa tehoa ulos, mutta jätän sen selaamisen toiseen kertaan.
            F11 530Xd M-sport
            ex. E92 325d -07
            ex. E30 320tic -87

            Comment

            • VolvoTDi
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2006
              • 1576
              • Tampere - Pori

              Originally posted by kmr View Post
              Tutkin juuri näitä pumppuja ajankuluksi ja omassa N57D30A (190kW) koneessa realoem antaa varaosanumeron 13518573162. Tällä numerolla sain pumpulle specsit CR/CP4HS2/R80/40 (https://www.rexbo.eu/bosch/high-pres...00717&at=44628).

              Tuossa aiemmin spekuloitiin, että "R" olisi pyörimissuunta ja 80 tuotto. Tuskin se kuitenkaan niin menisi, että mopommassa koneessa olisi tehokkaampi pumppu.
              Noin se menee esim. E6x-korimallissa 535d vanhemmassa ja tehottomammassa on suurempi pumppu. Sulla 245hv on isompi ahdin kuin 258hv versiossa. Ne on näitä ”erikoisuuksia”.
              Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
              Check:
              www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
              Tampere 044-5867096

              Comment

              • paapaa
                Bimmer Rookie
                • Apr 2008
                • 194
                • Finland

                r70

                ou crap! luulin että oma pumppu olisi 75
                mutta onkin 70 :/ kiitos tuon linkin

                hyvin poukkoilee 3L koneissa eri osat eri vuosina



                CR/CP4S2/L70/40

                jos oikein tulkkaan sopiva upgrade voisi olla


                0445010680 CR/CP4S2/R90/40
                tai
                0445010648 CR/CP4S2/R93/40-S
                tai
                0445010681 CR/CP4S2/R90/40

                Comment

                • paapaa
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2008
                  • 194
                  • Finland

                  suuttimet..

                  pumppu kyssärin lisäksi heittäisin ilmoille
                  suutinkysymyksen

                  Näköjään nykyiset suuttimet BOSCH - Ref: 0 986 435 394
                  ja 245/520-> EDC17

                  tähän yksi x tuunaaja:
                  ”Suutin 0 986 435 359 olisi 210kw koneesta ja EDC17CP09 ECUlle.”

                  Mutta kun katsoo niin näyttäisi että tuo 210kw=
                  335D 2005-2010 286hp joka EDC16
                  —————————-

                  eli käykö tuo tosiaan tähän omaani vai
                  535 F10 301/313hp jotka EDC17

                  vai ymmärränkö väärin..tuon protokollan
                  mukaan pidäkkään katsoa vaan jonkin
                  muun asian mukaan, mitä edes maininnut tässä?
                  ——————————
                  ei tyhmä nyt tajua :/ onko realoem pumpun tiedoissa suoraan tieto
                  vaihtoehtoisista..myös sopivista x35D pumpuista?:

                  13537805428
                  Injector
                  From:10/01/2013To:-Weight:0.410 kgPrice:
                  Supersedes:

                  13537805429 (09/01/2008 — 03/13/2014), nonexchangeable retrospectively
                  13537797877 (10/01/2013 — ), Exchangeable retrospectively
                  13537809190 (05/21/2007 — 03/10/2014), Exchangeable retrospectively
                  13537797878 (03/01/2007 — 05/15/2008)
                  Last edited by paapaa; 11-11-2017, 11:56.

                  Comment

                  • veku
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6324
                    • P-Pohjanmaa

                    Originally posted by paapaa View Post
                    pumppu kyssärin lisäksi heittäisin ilmoille
                    suutinkysymyksen

                    Näköjään nykyiset suuttimet BOSCH - Ref: 0 986 435 394
                    ja 245/520-> EDC17

                    tähän yksi x tuunaaja:
                    ”Suutin 0 986 435 359 olisi 210kw koneesta ja EDC17CP09 ECUlle.”

                    Mutta kun katsoo niin näyttäisi että tuo 210kw=
                    335D 2005-2010 286hp joka EDC16

                    eli käykö tuo tosiaan tähän omaani vai
                    535 F10 301/313hp jotka EDC17

                    vai ymmärränkö väärin..tuon protokollan
                    mukaan pidäkkään katsoa vaan jonkin
                    muun asian mukaan, mitä edes maininnut tässä?
                    Akzuh nimimerkki laittoi 730d;ehen 535d 313hp mallin suuttimet jos siitä on jotain apua.



                    Ja sivulla kymmenen mukavat käyrät ko autosta
                    Last edited by veku; 11-11-2017, 08:50.
                    F11 M550D
                    E39 M5
                    F26 3.0 Da M-Sport
                    E61 535D M-Sport

                    Comment

                    • hj325hml
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 729
                      • Pirkanmaa

                      Tuli vaimolle vaihdettua 520:n jossa edellisen omistajan laitattama karalan softa, dpf ja egr pois, voimaa ei ole persdynolla juuri otettu, mietin vaan että jonkun verran savusta värjää puskuria. Ei omista ole dpf poistettuinakaan tuollain värjännyt.
                      F16 M-Sport

                      Comment

                      • arska86
                        BTCF Member
                        • Jan 2008
                        • 309
                        • Helsinki

                        Originally posted by hj325hml View Post
                        Tuli vaimolle vaihdettua 520:n jossa edellisen omistajan laitattama karalan softa, dpf ja egr pois, voimaa ei ole persdynolla juuri otettu, mietin vaan että jonkun verran savusta värjää puskuria. Ei omista ole dpf poistettuinakaan tuollain värjännyt.
                        Oisko egr kuitenkin auki kokoajan?

                        Comment

                        • hj325hml
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2006
                          • 729
                          • Pirkanmaa

                          Originally posted by arska86 View Post
                          Oisko egr kuitenkin auki kokoajan?
                          Tarkoitin että ohjelmasta poistettu, kuten tapana.
                          F16 M-Sport

                          Comment

                          • arska86
                            BTCF Member
                            • Jan 2008
                            • 309
                            • Helsinki

                            Originally posted by hj325hml View Post
                            Tarkoitin että ohjelmasta poistettu, kuten tapana.
                            Meinaisin vain, että jos puskuri nokeentuu, niin veikkaisin mekaanista vikaa. Esimerkiksi EGR-venttiili jäänyt raolleen jumiin softasta huolimatta tai esimerkiksi ahtovuoto. Jos puskuri nokeentuu, niin softassa saa olla jo jotain aika pahasti pielessä.

                            Comment

                            • H3nu
                              BTCF Member
                              • Feb 2014
                              • 252
                              • Hämeenlinna

                              Dpf kun poistaa niin sotkee herkemmin, ja kun softattu niin ihan normaalia jos vähän on nokea perässä.
                              Edit: tietty jos sitä on enemmän niin..
                              Last edited by H3nu; 11-11-2017, 16:16.
                              BMW F82 M4 -16
                              BMW F20 116d M-sport -14
                              Aprilia Dorsoduro 900 -20
                              Sea-Doo RXP300RS -16

                              Comment

                              • arska86
                                BTCF Member
                                • Jan 2008
                                • 309
                                • Helsinki

                                Originally posted by H3nu View Post
                                Dpf kun poistaa niin sotkee herkemmin, ja kun softattu niin ihan normaalia jos vähän on nokea perässä.
                                Edit: tietty jos sitä on enemmän niin..
                                No ei ehjä auto puskuria nokea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎