Sama juttu eli Laakkosella laitettiin sitten väärät pussit, koska ei minullakaan ole takapyöräohjausta..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 ja toinen puoli perästä alhaalla
Collapse
X
-
No niin, eipä sitä kovin montaa viikkoa ehtinyt autolla ajella kun on jo perän toinen puoli alhaalla
Se mikä tässä ihmetyttää on se, että tuo vajoaminen tapahtui duunin lämpimässä parkkihallissa mutta nyt kun auto on ollut ulkona kylmässä, niin perä on pysynyt normaalisti ylhäällä jo toista vuorokautta. Jotenkin kuvittelisi, että jos ilmapussissa on reikä, niin eikö se perä tippuisi ympäristöstä riippumatta? Voisi vika ollakin venttiilissä, joku hetkittäinen häiriö tai jotain?Tesla Model X Performance Ludicrous Mode
ex showroomit:
BMW F11 535dA xDrive
BMW F10 520dA ///M-Sport
BMW E92 335dA
Comment
-
-
Originally posted by kailinds View PostNo niin, eipä sitä kovin montaa viikkoa ehtinyt autolla ajella kun on jo perän toinen puoli alhaalla
Se mikä tässä ihmetyttää on se, että tuo vajoaminen tapahtui duunin lämpimässä parkkihallissa mutta nyt kun auto on ollut ulkona kylmässä, niin perä on pysynyt normaalisti ylhäällä jo toista vuorokautta. Jotenkin kuvittelisi, että jos ilmapussissa on reikä, niin eikö se perä tippuisi ympäristöstä riippumatta? Voisi vika ollakin venttiilissä, joku hetkittäinen häiriö tai jotain?2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Vuotavat pussit on helppo havaita jos on ista tms. käytössä. Ajetaan nosturilla pussit täyteen ja ruskitaan fairy -vettä pusseille, ilmavuotu löytyy kyllä sillä tavalla jos pusseista vuotaa. Ja ne vuotaa sielä alareunasta mistä laskostuu alle...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Eipä tullut omaan autoon GW:tä, sillä Günther oli Saksanmaalla tehnyt jonkun huollon 8000km myöhässä. Tämä poisti mahdollisuuden GW:lle. Prkl.
Taitaa tulla Arnottin pussit tilalle.
Asiakaspalvelusta: Autokeskus olisi veloittanut tarkistustyöstä 133€, Laakkosella hoitui ilmaiseksi puhelinsoitolla.Tesla Model X Performance Ludicrous Mode
ex showroomit:
BMW F11 535dA xDrive
BMW F10 520dA ///M-Sport
BMW E92 335dA
Comment
-
-
Päivitystä asiaan ongelma edelleen olemassa. Laakkosella meinattiin että voisi johtua akun heikentyneestä varaustasosta, akku meni ei tästä syystä vaihtoon vaan muutenkin mutta ei apua asiaan. Pari eri BMW pajaa nyt tätä tutkinut eikä ole apuja löytynyt. Juuri vetareiden vaihdon yhteydessä vielä tehtiin peräpään kalibrointi.. Mikä vielä erikoista että tässä ei ole mitään logiikkaa, usein peräpää on ok, siinäkin todella pientä eroa havaittavissa mutta puhutaan alle centeistä etupää sen sijaan on useiden senttien heitto ja vaihtelee, välillä vasemmalla ja välillä oikealla ja vielä jos vasen taka on vähän korkeammalla niin vastakkainen oikea etu möys korkeammalla eli logiikan vastaisesti. Tämä varmaan lähinnä ulkonäkö haitta mutta eritoten kesärenkailla jää välillä kiusallisen suuri rako renkaan ja kaaren väliin.. Onko niin että kellään ei vastaavaa ongelmaa ole ollut??
Originally posted by Björkka View PostVeikkaan, että etupään korkeuserot johtuu takapään puolten korkeuseroista ja mahdollisesti häiriöstä kallistuksenvakaajissa. AD-alustassa on aktiiviset kallistuksenvakaimet ja ainakin itselläni oli vaikeuksia saada peräpää suoraan (koko perä ilmassa) kun oli yhden pussin tyhjennyttyä pudottanut toisen puolen alas. Toki keulastakin oli vastakkainen kulma vähän ylempänä, mutta se ei silloin kiinnostanut kun piti saada rikkinäinen pussi mahtumaan pois. Auto käyntiin niin antoi kallistuksenvakaaja perän palautua suoraan.
En tiedä tuosta AD:n sielunelämästä tarkemmin mutta jos kallistuksenvakauksessa on joku vika niin voishan se kammeta sillä keulaa vinoon kun se pystyy pitämään sitä tarvittaessa suorassakin. Tai vähintäänkin pitämään sitä vinossa kun perän vinous on sen ensin aiheuttanut.
Comment
-
-
Nostellaanpa vanha topic ylös. Kuskin puolelta takajousi vaikuttaisi tyhjenevän auton seisoessa aika nopeasti eli vuotoa varmasti on. Kannattanee vaihtaa molemmat puolet kerralla? Paskoja vehkeitä, ei vielä edes 300tkm täynnä .
Onko tässä nyt osanumerolla väliä, kun tuntuu, että Arnott tarjoaa A-2780 kaikkiin vaihtoehtoihin (https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...agId=33_1558)? Minulla pitäisi olla msport eli 37106781843. Esim.: https://www.qp24.de/de/searchresult....ch=37106781843
Ebaystä löytyy todella halpoja, niihin en viitsi koskea. Tekeekö Dunlopilla mitään? Ei kiinnostaisi heti olla uusimassa uudestaan.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostAerosus merkkisiä kasseja näihin laitettu ihan menestyksellä.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Uudet säkit odottaa peräkontissa allelaittoa. Juurikin Arnott A-2780, toivottavasti ovat edes oikeat autooni.
Ilmeisesti istalla pystyy ajamaan pussit tyhjiksi vaihtoa varten, onko kukaan toteuttanut asiaa tällä tavalla?
Vai kannattaako vain irroittaa kompurasta letkut tai puukottaa pussit puhki?
Saakos tuon F11 perää tunkattua mistään kohtaa järkevästi ylös niin, että nousee koko perä keralla? Ei tarvitsisi vaihtaa puoli kerrallaan. Jos saa, mistä kohtaa nelivetoa uskaltaa nostaa ja mihin laittaa pukit alle?
Comment
-
-
Tulipas pussit vaihdettua. Nyt kosla seisoo pukeilla, koska vastoin oletusta auton käynnistäessä kompra ei pumpannutkaan pusseihin ilmaa ja perää en uskalla laskea alas. Pitäisikö kopuran täyttää pussit automaattisesti vai mitähän tekisin seuraavaksi? Nopeisiin vatausksiin olisin todella kiitollinen.
Comment
-
-
Originally posted by Spere View PostTulipas pussit vaihdettua. Nyt kosla seisoo pukeilla, koska vastoin oletusta auton käynnistäessä kompra ei pumpannutkaan pusseihin ilmaa ja perää en uskalla laskea alas. Pitäisikö kopuran täyttää pussit automaattisesti vai mitähän tekisin seuraavaksi? Nopeisiin vatausksiin olisin todella kiitollinen.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Esitäytät ohjeen mukaisesti testerillä tai lasket varovasti autoa normaalikorkeudesta pari senttiä alle jolloin auto hoitaa täytön.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Spere View PostTulipas pussit vaihdettua. Nyt kosla seisoo pukeilla, koska vastoin oletusta auton käynnistäessä kompra ei pumpannutkaan pusseihin ilmaa ja perää en uskalla laskea alas. Pitäisikö kopuran täyttää pussit automaattisesti vai mitähän tekisin seuraavaksi? Nopeisiin vatausksiin olisin todella kiitollinen.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment