Oliskos jollain ylimääräisenä rikkinäistä kahvaa? Pistä privaa jos löytyy..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 - Comfort Access - ovenkahva
Collapse
X
-
Originally posted by Tonukka View PostMoro,
uudeksi perheenjäseneksi tuli F07, jossa ei toimi ovien cas lukitus kuin hyvin satunnaisesti. Myyjäliike vaihtoi kuskin puolen takaoven kahvan, kun antoi vikakoodia, mutta ei toimi vieläkään.
Avaus siis toimii kosketuksella, mutta mikään ovi ei yleensä mene lukkoon, kuin avaimesta. Napsunta vaan kuuluu.
Muutenhan antaisin myyjäliikkeen korjata tämän, mutta hieman hankalaa, kun asun Lappeenrannassa ja liike Lahdessa, eli koko päivä menee, jos vie liikkeeseen.
Oisko veikkauksia?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Ja kahva tosiaankin kannattaa fiksata ennenkuin jää autolla tien päälle, kuten allekirjoittaneelle kävi. Kuskin CA-kahva oli muutaman kerran varoitellut huonosta toiminnastaan kunnes eräänä sateisenä päivänä kesken ajon tuli noin parikymmentä herjaa, kaikkea maan ja taivaan väliltä, auto myös luuli siinä 90km/h vauhdissa että kuskin ovi oli auki joten nuo automaattiset jarrutuksetkaan eivät tuntuneet kivalta kun ne tulivat ihan puskistaEli hinausautolla mentiin loppumatka kotiin.
Oli miten oli mutta näin on
Comment
-
-
Originally posted by Puuankkuri View PostJa kahva tosiaankin kannattaa fiksata ennenkuin jää autolla tien päälle, kuten allekirjoittaneelle kävi. Kuskin CA-kahva oli muutaman kerran varoitellut huonosta toiminnastaan kunnes eräänä sateisenä päivänä kesken ajon tuli noin parikymmentä herjaa, kaikkea maan ja taivaan väliltä, auto myös luuli siinä 90km/h vauhdissa että kuskin ovi oli auki joten nuo automaattiset jarrutuksetkaan eivät tuntuneet kivalta kun ne tulivat ihan puskistaEli hinausautolla mentiin loppumatka kotiin.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by pete95zhn View PostPielmeier lähettää Suomeen 276 eurolla.
EDIT: On kyllä niin nopea homma vaihtaa (max 5.min kahva), ettei tuosta työstä montaa euroa ilkeisi pyytääLast edited by jleinonen; 04-04-2018, 14:51.
Comment
-
-
Originally posted by zorb View PostMikä näissä kahvoissa yleensä hajoaa? Onko korjattavissa oleva vika vai onko ainoa ratkaisu laittaa aina uutta kahvaa tilalle?
- Antti -
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostIlmeisesti kosteus pääsee pienelle piirilevylle ja se hapettuu. Vaihdoin juuri erään foorumilaisen korjaaman kahvan, ja kaikki toimii. Hän kertoi että purkaminen ja korjaaminen on tympeä homma, mutta tehtävissä. Hän sanoi että tämä hänen korjaamansa kahva on niputettu siten, että ei varmasti mene enää rikki. Hajoavat siis koska on huonosti tehty.
- Antti -Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kahva on valettu täysin eli sen sisälle pääsy on hankalaa. Vaikka sen avaisi niin kaikki on mustan silikonin peitossa. Ongelmana on kosteus joka pääsee kahvan sisälle ja hapettaa paikkoja. Ilman kunnon juotospaikkaa ja uuden alipaineistetun valun osaamista en suosittele kahvaa aukaistavaksi.
Comment
-
-
Originally posted by Kosta87 View PostKahva on valettu täysin eli sen sisälle pääsy on hankalaa. Vaikka sen avaisi niin kaikki on mustan silikonin peitossa. Ongelmana on kosteus joka pääsee kahvan sisälle ja hapettaa paikkoja. Ilman kunnon juotospaikkaa ja uuden alipaineistetun valun osaamista en suosittele kahvaa aukaistavaksi.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Kosta87 View PostKahva on valettu täysin eli sen sisälle pääsy on hankalaa. Vaikka sen avaisi niin kaikki on mustan silikonin peitossa. Ongelmana on kosteus joka pääsee kahvan sisälle ja hapettaa paikkoja. Ilman kunnon juotospaikkaa ja uuden alipaineistetun valun osaamista en suosittele kahvaa aukaistavaksi.
Jos piirilevy on jo saanut kosteutta itseensä, miten ihmeessä sen saa "uutta vastaavaksi". Ei mitenkään.
Jos korjaus on halpa, mikä ettei. Työtähän tuollaisen purkamisessa, korjaamisessa ja kasaamisessa kyllä on.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostOlen itsekin yhden kahvan purkanut, osittain, milenkiinnosta.
Jos piirilevy on jo saanut kosteutta itseensä, miten ihmeessä sen saa "uutta vastaavaksi". Ei mitenkään.
Jos korjaus on halpa, mikä ettei. Työtähän tuollaisen purkamisessa, korjaamisessa ja kasaamisessa kyllä on.
Noi hommat vaativat vaan ammattitaitoa ja sellaset työkalut että homma onnistuu (skooppi, juottimet...ynm)Last edited by Kosta87; 24-04-2018, 10:33.
Comment
-
Comment