Announcement

Collapse
No announcement yet.

F11 - Comfort Access - ovenkahva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikkoL
    Newbiemmer
    • May 2015
    • 6
    • Seinäjoki

    Originally posted by Stake View Post
    Ok, parasta on ehkä olla yrittämättä mitään kikkoja kahvojen suhteen, laittaa ne vaan paikoilleen ja toivoa, että toimivat ainakin jonkin aikaa.
    Jos Kosta87 vielä korjailee, niin suosittelen käyttämään kahvat hänellä ennen paikalleen laittoa vielä kun ne ovat ehjät.

    Comment

    • Palehti
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 139
      • Klaukkala

      Itelläni oli autossa kaikki neljä kahvaa mykkänä. Huomasin asian ennen auton ostoa ja tinkailun lopputuloksena otin ne omalle kontolleni.
      Aloin avaamaan yhtä kahvaa tyyliin "mitä ihmeellistä siellä nyt muka voi olla" ja kyllä dremelöinnin ja täyteaineen poiskaivuun jälkeen sai todeta että eipä tuolle voi tehdä mittään. Laitoin paikoilleen ja jätin piuhan irti.
      Nyt on neljä kiinankahvaa paikoillaan ja ne toimivat moitteetta.
      Alkuperäiset on luonnollisesti tallessa jos nuo kinkit alkavat temppuilemaan, niin sitten voi miettiä niiden korjaamista. Tuo avattu on menetetty tapaus, koska mielestäni siitä irtosi yksi pintaliitoskikkare kun kaivelin täyteainetta pois. Pintamuovin alla oli siis pehmeää täyteainetta, jonka kaivoin ruuvarilla pois.
      Eli en suosittele avaamista, jos on kuten minä, eikä tiedä mitä on tekemässä
      Attached Files
      i4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
      ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne

      Comment

      • majgul
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2008
        • 891
        • Oulu

        Originally posted by Palehti View Post
        Itelläni oli autossa kaikki neljä kahvaa mykkänä. Huomasin asian ennen auton ostoa ja tinkailun lopputuloksena otin ne omalle kontolleni.
        Aloin avaamaan yhtä kahvaa tyyliin "mitä ihmeellistä siellä nyt muka voi olla" ja kyllä dremelöinnin ja täyteaineen poiskaivuun jälkeen sai todeta että eipä tuolle voi tehdä mittään. Laitoin paikoilleen ja jätin piuhan irti.
        Nyt on neljä kiinankahvaa paikoillaan ja ne toimivat moitteetta.
        Alkuperäiset on luonnollisesti tallessa jos nuo kinkit alkavat temppuilemaan, niin sitten voi miettiä niiden korjaamista. Tuo avattu on menetetty tapaus, koska mielestäni siitä irtosi yksi pintaliitoskikkare kun kaivelin täyteainetta pois. Pintamuovin alla oli siis pehmeää täyteainetta, jonka kaivoin ruuvarilla pois.
        Eli en suosittele avaamista, jos on kuten minä, eikä tiedä mitä on tekemässä
        Toimiiko noissa kiina kahvissa se comfort access kuinka hyvin verrattuna alkuperäiseen? Mistä tilasit? Maalausta nuo tietty vaan kylkeen kaipaa. Mulla nimittäin 3 mykkänä ja sovittiin että liike 2 niistä laittaa.

        Comment

        • ptikkala
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 1567

          Kostalle ääni täältä myös

          Comment

          • Palehti
            Bimmer Rookie
            • Jan 2005
            • 139
            • Klaukkala

            Originally posted by majgul View Post
            Toimiiko noissa kiina kahvissa se comfort access kuinka hyvin verrattuna alkuperäiseen? Mistä tilasit? Maalausta nuo tietty vaan kylkeen kaipaa. Mulla nimittäin 3 mykkänä ja sovittiin että liike 2 niistä laittaa.
            Mun mielestäni ne toimii moitteettomasti. Ei ole kokemusta ehjistä bemulaisista, eli en osaa verrata.
            Mitkä vaatii maalausta? Mun tuli suoraan autonvärisinä.
            Tai siis jos tämä olisi näyttelypeli, niin sitten ne voisi maalauttaa että olisi 100. Käyttöpelissä mulle riittää 95 sopivuus ovenkahvoissa
            Aliexpressistä tilasin. En uskalla suositella, koska sieltä voi (vissiinkin) tulla mitä vaan, mutta mulla kaikki neljä kahvaa toimii tosiaan moitteettomasti
            i4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
            ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne

            Comment

            • Jassooo
              Bimmer Rookie
              • Nov 2017
              • 55
              • Suomi

              Täältä ääni myös kahvankorjaajalle. Tilasin tutun autoon ebaysta kiinan pojalta ca kahvan pelkästään sen valon takia kun oe oli pimeänä. Laitan kokemuksia kun oon vaihtanut.

              Comment

              • bmw323it
                BTCF Member
                • Mar 2008
                • 1791
                • N/A

                Originally posted by Palehti View Post
                Mun mielestäni ne toimii moitteettomasti. Ei ole kokemusta ehjistä bemulaisista, eli en osaa verrata.
                Mitkä vaatii maalausta? Mun tuli suoraan autonvärisinä.
                Tai siis jos tämä olisi näyttelypeli, niin sitten ne voisi maalauttaa että olisi 100. Käyttöpelissä mulle riittää 95 sopivuus ovenkahvoissa
                Aliexpressistä tilasin. En uskalla suositella, koska sieltä voi (vissiinkin) tulla mitä vaan, mutta mulla kaikki neljä kahvaa toimii tosiaan moitteettomasti
                Minäkin tilasin kiinalaiset kahvat yhteen entiseen autoon, jotain 40-45€ kappale. Tulivat auton värisinä, eikä niitä erottanut alkuperäisistä. Toimivatkin moitteetta ainakin sen pari vuotta minkä auto minulla oli. Tuohon hintaan ei paljon viitsinyt korjautella.

                Tuli vähän sellainen fiilis, että taitavat tehtaalla tehdä päivävuoron BMW:lle ja iltavuoron omaan myyntiin.
                BMW 530e (g30)
                BMW 335i (e90)
                BMW 323iC (e36)
                Golf GTE
                ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

                Comment

                • Mirska
                  BTCF Member
                  • Aug 2012
                  • 109
                  • Turku



                  Mulla on tämä ollut autossa lokakuusta asti, toiminut aivan täydellisesti eikä ilman suurennuslasia erota oem kahvoista muulla tapaa kuin että valo on hieman eri sävyinen.
                  F10 528iA

                  Ex. E39 528iA, E60 530iA, MB CLK55 AMG, CLS350, E60 530iA, F30 328iA

                  Comment

                  • majgul
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2008
                    • 891
                    • Oulu

                    Originally posted by bmw323it View Post
                    Minäkin tilasin kiinalaiset kahvat yhteen entiseen autoon, jotain 40-45€ kappale. Tulivat auton värisinä, eikä niitä erottanut alkuperäisistä. Toimivatkin moitteetta ainakin sen pari vuotta minkä auto minulla oli. Tuohon hintaan ei paljon viitsinyt korjautella.

                    Tuli vähän sellainen fiilis, että taitavat tehtaalla tehdä päivävuoron BMW:lle ja iltavuoron omaan myyntiin.
                    Hmm. Valkoista ja mustaa paljon värinä tuolla ali expressissä. Itsellä sophistograu, eli tumman harmaa. Ehkä ne menis

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17429
                      • Turku

                      Originally posted by majgul View Post
                      Hmm. Valkoista ja mustaa paljon värinä tuolla ali expressissä. Itsellä sophistograu, eli tumman harmaa. Ehkä ne menis
                      Samaa katselin. Löytyykö lainkaan carbonschwarz ym. "yleiset" värit?
                      Näillä mennään:
                      - BMW E81 118i since 2017
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • Kosta87
                        Bimmer Rookie
                        • Jul 2013
                        • 178
                        • Finland

                        Onko porukalla vanhoja kahvoja tallessa jos on ostanut kinukki kahvoja tilalle? Miellelläni ostaisin ne pois jos niikseen.

                        Kinukin kahvan tutkineena ihmettelen että toimivat täällä pohjolassa vuoden päivät. Sen verran heikko suojaus niissä oli.

                        Comment

                        • jaki
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 2978
                          • Uusimaa

                          Originally posted by bmw323it View Post
                          Tuli vähän sellainen fiilis, että taitavat tehtaalla tehdä päivävuoron BMW:lle ja iltavuoron omaan myyntiin.
                          Todennäköisesti juuri noin. Aikoinaan ex toi Kiinasta vaikka mitä vaatetta jne. Osa oli todellakin aitoja merkkituotteita ja osa sitten kopioita.
                          Tuo on ihan normaalia (ainakin ollut), että saavat tehdä "iltapuhteena" extraa.

                          EDIT: näytti olevan 26 € 4/kpl, päivän hinta
                          Last edited by jaki; 15-03-2021, 08:17.
                          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                          Comment

                          • mikkod
                            BTCF Member
                            • Aug 2007
                            • 5187
                            • Stadi

                            Originally posted by Kosta87 View Post
                            Onko porukalla vanhoja kahvoja tallessa jos on ostanut kinukki kahvoja tilalle? Miellelläni ostaisin ne pois jos niikseen.

                            Kinukin kahvan tutkineena ihmettelen että toimivat täällä pohjolassa vuoden päivät. Sen verran heikko suojaus niissä oli.
                            Kaksi kahvaa löytyisi. Laita viestiä. Siis viallisia. Sen verran vielä lisää että nämä mun kahvat on 05/2010 autosta.
                            Last edited by mikkod; 17-03-2021, 13:48.
                            Helkama S3000
                            Myydään kutosen alustaosia
                            This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

                            Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

                            Comment

                            • Kesäromu
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2011
                              • 225
                              • Espoo

                              Originally posted by Kosta87 View Post
                              Onko porukalla vanhoja kahvoja tallessa jos on ostanut kinukki kahvoja tilalle? Miellelläni ostaisin ne pois jos niikseen.

                              Kinukin kahvan tutkineena ihmettelen että toimivat täällä pohjolassa vuoden päivät. Sen verran heikko suojaus niissä oli.
                              Kolme löytyy, ota yhteyttä.
                              F10 -11
                              E21 315 -83

                              Comment

                              • Kosta87
                                Bimmer Rookie
                                • Jul 2013
                                • 178
                                • Finland

                                Löytyykö vielä rikkinäisiä kahvoja? Otahan yhteyttä jos löytyy niin ostan pois.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎