Pitäisi itsekkin ko. toimenpide jossain välissä suorittaa. Mietin vain, että veisikö jollekkin vai tekisikö itse... Missä hinnoissa ko putsaukset on liikkuneet, jos ootte teettäneet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N57 ravistaa kylmänä
Collapse
X
-
Originally posted by Jamppa View PostPitäisi itsekkin ko. toimenpide jossain välissä suorittaa. Mietin vain, että veisikö jollekkin vai tekisikö itse... Missä hinnoissa ko putsaukset on liikkuneet, jos ootte teettäneet?
EDIT Läpät ja egr pitää ensin poistaa softasta.Last edited by strandell; 09-02-2019, 20:08.Ex.
F20 LCI M140i
E91 LCI 335dA
E91 LCI 335iA xDrive
F31 328iA
E39 530dA
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View Post+ uudet IMA valuet suuttimille homman jälkeen.
Miksi suuttimille tarvii mitään tehdä mikäli niihin ei ole koskettukkaan?:thinkRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostMiksi suuttimille tarvii mitään tehdä mikäli niihin ei ole koskettukkaan?:think
Ilmeisesti ohjainyksikön karttojen nollaus ja adaptaatio saadaan näin maaliin tehokkaimmin.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostNäin ohjeistaa tehdas tiedotteessaan koskien kyseisen toimenpiteen viimeistelyä. Siellä käytetään "nolla" arvoja tallennettuna hetken ja palautetaan omat suutinkohtaiset heti perään.
Ilmeisesti ohjainyksikön karttojen nollaus ja adaptaatio saadaan näin maaliin tehokkaimmin.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostNäin ohjeistaa tehdas tiedotteessaan koskien kyseisen toimenpiteen viimeistelyä. Siellä käytetään "nolla" arvoja tallennettuna hetken ja palautetaan omat suutinkohtaiset heti perään.
Ilmeisesti ohjainyksikön karttojen nollaus ja adaptaatio saadaan näin maaliin tehokkaimmin.Last edited by Juspa; 25-02-2019, 08:12.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Täällä huomattiin myös, että talvi on tulossa kun N57 ravistelee kylmänä. Parista hehkusta koodit, lisäksi imusarjan läpistä.
Lähdetään nyt hehkuista liikkeelle kun auto lähtee ylipäätään käyntiin kankeasti, samalla sitä kurkkaa sitten imusarjankin. Onko näissä enemmän ongelmana tuo hehkujen ohjausboksi vaiko aidosti nuo hehkut?
Entä mistä tuo imusarjan läpistä tuleva koodi johtuu, löytyy nimittäin pihan molemmista N57, toiseen vaihdettu laakkosella uusi imusarja servoineen, jonka jälkeen tullut. Toisesta ei tarkempaa tietoa. Oliko näihin imusarjoihin joku sopeutus, mikä pitäisi tehdä kun tuo servo vaihtuu?
Mietin, että jos pääsis helpommalla ja vähemmän riskialttiilla pelkällä releen vaihtamisella tilanteeseen, jossa hehkut pelaa niin sekin olis ihan hyvä. Releen ilmeisesti saa jotenkin käsikopelolla vaihdettua imusarjaa irroittamatta? :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostTäällä huomattiin myös, että talvi on tulossa kun N57 ravistelee kylmänä. Parista hehkusta koodit, lisäksi imusarjan läpistä.
Lähdetään nyt hehkuista liikkeelle kun auto lähtee ylipäätään käyntiin kankeasti, samalla sitä kurkkaa sitten imusarjankin. Onko näissä enemmän ongelmana tuo hehkujen ohjausboksi vaiko aidosti nuo hehkut?
Entä mistä tuo imusarjan läpistä tuleva koodi johtuu, löytyy nimittäin pihan molemmista N57, toiseen vaihdettu laakkosella uusi imusarja servoineen, jonka jälkeen tullut. Toisesta ei tarkempaa tietoa. Oliko näihin imusarjoihin joku sopeutus, mikä pitäisi tehdä kun tuo servo vaihtuu?
Mietin, että jos pääsis helpommalla ja vähemmän riskialttiilla pelkällä releen vaihtamisella tilanteeseen, jossa hehkut pelaa niin sekin olis ihan hyvä. Releen ilmeisesti saa jotenkin käsikopelolla vaihdettua imusarjaa irroittamatta? :thinkIte kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf Mk4 1.9TDI Automatic `05
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEiks se liitin ole aika pirullisesti siellä, hankala irroittaa kun imusarja paikallaan ?
Comment
-
-
Täällä kahdessa N57D30 näytti imusarjan läppien koodi aiheutuvan sellaisesta ongelmasta, kuin imusarjan läppien säätömoottorin asento lepotilassa virheellinen (eli yli normaalin liikkuma-alueen)
Aiheutti koodin, joka kertoo vivuston katkeamisesta. Imusarjasta oli mekaaniset stopparit kuluneet pois. Tuolta löytyi ratkaisu tähän. Imusarja ei ollut karstoittunut eikä läppien toiminnassa ollut muutakaan ongelmaa.
Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
Comment