Originally posted by Valtzuuuu
View Post
Bmw f11 vaihdelaatikko
Collapse
X
-
Originally posted by atcc View PostOiskohan joskus ajettu vajailla öljyillä :think Luulis ettei noilla kilsoilla pitäis kulua noin pahasti. Liekkö ollu minkä kuntoiset öljyt laatikossa?
Comment
-
-
Originally posted by Valtzuuuu View PostVajaista öljyistä en tiedä, mutta itse vaihdatin alkuvuodesta öljyt, kun rupesi temppuilemaan pikkuisen pakkaisilla lämpimälläkin moottorilla ja huollos kehuttiin, ettei se öljy oikein pahalta vaikuttanut, mutta tiedä näistä..2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Täällä 123tkm ajettuun vaihtuu laatikon öljyt. Tai 8l vaihtuu plus öljypohja.Liekkö näissä tuonti käkkyröissä roput vähissä, koska ei löytynyt tyhjennystä.
No mutta mutta, laatikosta lähteneet öljyt eivät juurikaan uusia öljyjä hävenneet. En osaa olla huolissani asiasta.
Joku asiaan perehtynyt/perehtymään osaa manata ihan hirvet paskat.....johonkin.....no.. eipä kiinnosta.
PS. Miksi edes tein tuon......niinpä.. ihmisluonto on semmonen.F10 530d xdrive LCI
EX: E90 320d xdrive LCI
Comment
-
-
Originally posted by awd-69 View PostTäällä 123tkm ajettuun vaihtuu laatikon öljyt. Tai 8l vaihtuu plus öljypohja.Liekkö näissä tuonti käkkyröissä roput vähissä, koska ei löytynyt tyhjennystä.
No mutta mutta, laatikosta lähteneet öljyt eivät juurikaan uusia öljyjä hävenneet. En osaa olla huolissani asiasta.
Joku asiaan perehtynyt/perehtymään osaa manata ihan hirvet paskat.....johonkin.....no.. eipä kiinnosta.
PS. Miksi edes tein tuon......niinpä.. ihmisluonto on semmonen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Noniin, mekatroniikka ja ölpät vaihdettu.. Samalla päivitettiin koko auton softat kuulemma ja senpä johdosta auto nyt sit nykii tasakaasullakin - sama tullut aiemminkin vastaan kun on saastelaitteiden yms adaptaatiot nollannut istalla. Hetken kestää, että auto arpoo arvot kohilleen ja sit rauhottuu pintakaasuajo.
Mutta, vaikka lopullista arviota on hankalaa em johdosta vielä antaa sanoisin epävarmuudella että ei auttanut uusi mekatroniikka nykiviin vaihtoihin. Jotakin tuossa padassa sit vialla ilmeisesti - ehkä antaa lootalle väärää tietoa väännöstä tms ja siitä johtuen sit nyppäilee vaihdot. Nyt saa kuitenkin hetken olla tollanen ku pitää parannella pörssiä ennen kun jatkaa arpomista. Huoh2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Omaan kulkineeseen vaihdettiin öljyt ekan kerran 450tkm kohdalla.
Oireena just nypytys tasakaasulla. Turbiini vaihdettin myös, koska korjaamolla
Kerrottiin turbiinin siipien kuluvan ajan myötä ja haittaavan öljyn kiertoa/tasaisen väännön tuottoa.
Nyt on pelannut reilu 100tkm ihan hyvin. Auto on 07/12 520d.---Bmw...ja olet jo perillä---
E30 320i Cabriolet -89
E39 525dAt -03, ex E39 525dAt -03, ex E39 525aAt -01
exF11 518dAt -15, F11 520dAt -12, ex G31 520d -17
Ex E61 520dAt -10,ex E61 520dAt -08,ex E61 520dAt -06
---Jo 3800000 km takana---
Comment
-
-
Pientä vinkkiä muille laatikon kanssa harrasteleville, kokeilkaapa ajella pari päivää ilmamassamittarin johto irti. Itse vaihdoin uuden ja hävisi kaikki kylmänä esiintyvät terävät vaihdot, vaihtotapahtumiin yleensäkin tuli hieman loogisuutta sekä pehmeyttä lisää. Vanhakaan ei vikakoodeja antanut ja livedatakin näytti järkevältä, mutta parhaan terän ilmeisesti jo menettänyt. Ajettu 160tkm/8v. Autodocilta Pierburg ~150e.
Oman laatikon kanssa pitäisi vielä tehdä päätös uudesta öljynvaihdosta taikka mekan korjauksesta, jotta saisi pysähdyksissä vaihde päällä esiintyvän turbiinin vatkaamisen häviämään.. Korissa ja perseessä tuntuva tutina alkaa vasta laatikon lämmettyään ja oireet häviää heti rattiläpyskästä heittäessä M1 silmään tai valitsemalla ajotilaksi Sportin. Ilmeisesti laatikko nostaa tuolloin paineita juuri tarpeeksi. Em. oire siis alkoi pikkuhiljaa kun BG laatikkohuuhtelusta alkoi tulla 2tkm täyteen.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
BMW E91 330dA xDrive M-Sport '09
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67
MZ RT 125/3 '62
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostPientä vinkkiä muille laatikon kanssa harrasteleville, kokeilkaapa ajella pari päivää ilmamassamittarin johto irti. Itse vaihdoin uuden ja hävisi kaikki kylmänä esiintyvät terävät vaihdot, vaihtotapahtumiin yleensäkin tuli hieman loogisuutta sekä pehmeyttä lisää. Vanhakaan ei vikakoodeja antanut ja livedatakin näytti järkevältä, mutta parhaan terän ilmeisesti jo menettänyt. Ajettu 160tkm/8v. Autodocilta Pierburg ~150e.
Oman laatikon kanssa pitäisi vielä tehdä päätös uudesta öljynvaihdosta taikka mekan korjauksesta, jotta saisi pysähdyksissä vaihde päällä esiintyvän turbiinin vatkaamisen häviämään.. Korissa ja perseessä tuntuva tutina alkaa vasta laatikon lämmettyään ja oireet häviää heti rattiläpyskästä heittäessä M1 silmään tai valitsemalla ajotilaksi Sportin. Ilmeisesti laatikko nostaa tuolloin paineita juuri tarpeeksi. Em. oire siis alkoi pikkuhiljaa kun BG laatikkohuuhtelusta alkoi tulla 2tkm täyteen.2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostPientä vinkkiä muille laatikon kanssa harrasteleville, kokeilkaapa ajella pari päivää ilmamassamittarin johto irti. Itse vaihdoin uuden ja hävisi kaikki kylmänä esiintyvät terävät vaihdot, vaihtotapahtumiin yleensäkin tuli hieman loogisuutta sekä pehmeyttä lisää. Vanhakaan ei vikakoodeja antanut ja livedatakin näytti järkevältä, mutta parhaan terän ilmeisesti jo menettänyt. Ajettu 160tkm/8v. Autodocilta Pierburg ~150e.BMW i5 M60, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e, i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostAlkuun kannattaa koittaa MAF cleaneria. Saman moisia kokemuksia pesun jälkeen.
Edit: tulihan se check engine valo ku lähti uudestaan liikkeelle.Last edited by janilind; 20-07-2018, 20:14.2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostAlkuun kannattaa koittaa MAF cleaneria. Saman moisia kokemuksia pesun jälkeen.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
BMW E91 330dA xDrive M-Sport '09
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67
MZ RT 125/3 '62
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostUusissa antureissa sisuskalut on jo niin hyvin suojattu että cleanerista ei ole mitään apua kun sitä ei saa oikeaan paikkaan. Vähän semmoista laastarin laittoa koko aine muutenkin.BMW i5 M60, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e, i4 M50
Comment
-
-
"Viallisia" maffeja on ollut viimekuukausina paljonkin, kaikille yhteinen tekijä joku pärnäsen tekemä huolto ja päin persettä asennettu ilmansuodatin. Kaikki cleanerilla kuntoon tulleet.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Mulla on nyt kolmesti känyny aina kun emäntä ottaa auton alleen, ni sen jälkee D:n laittaessa jysähtää ja pienillä vaihteilla pikku gäppi vaihtaessa. Päivän pari ite ajelen ni häviää. Mitä ihmettä, vai sattumaa?Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
Comment