Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
-
-
Olisi yksi F10 LCI 518d kiikarissa, korilla ja 8hp lootalla ajettu 390tkm ja moottori vaihdettu laakkosella uuteen, tällä ajettu 180tkm. Mitenköhän tuollaiset vielä kestää ajossa ja varsinkin laatikko ? Laakkosen merkkihuoltokirja, joka pitkälti täydellinen. Näissähän on koneena B47, joissa ei kai vastaavaa jakopää ongelmaa, kuin N47 koneissa ?
Kehtaako tuollaista ostaa, miten kestää laatikko ja kone, öljyt aina 20tkm sisään vaihdettu. Laatikon öljynvaihdoista pitää kysellä. Katsoin runkonumerolla, niin valmistettu 2013 vuoden alussa ilmeisesti, mutta vuoden 2015 autoksi kuitenkin merkitty trafin järjestelmään, mikä tämän takana ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostOlisi yksi F10 LCI 518d kiikarissa, korilla ja 8hp lootalla ajettu 390tkm ja moottori vaihdettu laakkosella uuteen, tällä ajettu 180tkm. Mitenköhän tuollaiset vielä kestää ajossa ja varsinkin laatikko ? Laakkosen merkkihuoltokirja, joka pitkälti täydellinen. Näissähän on koneena B47, joissa ei kai vastaavaa jakopää ongelmaa, kuin N47 koneissa ?
Kehtaako tuollaista ostaa, miten kestää laatikko ja kone, öljyt aina 20tkm sisään vaihdettu. Laatikon öljynvaihdoista pitää kysellä. Katsoin runkonumerolla, niin valmistettu 2013 vuoden alussa ilmeisesti, mutta vuoden 2015 autoksi kuitenkin merkitty trafin järjestelmään, mikä tämän takana ?i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostB47:lla ei ole kyllä todennäköisesti valmistettu vuoden 2013 alussa, kun tuli vissiin mallivuodelle 2014 F1X:ään tuo kone? N47 2013-2014, B47 2014-2016 noin about.
Runkonumeron perusteella tarkastin niin koneeksi tuohon on merkattu B47O. Hevosvoimiakin on 148, eli B47 tämänkin perusteella ? Osaako kukaan aikaisempiin asioihin vastailla ?Last edited by Sisäänajettu; 28-08-2019, 21:49.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostEnsirekisteröity Suomeen 2014 vuoden lopussa, merkitty 2015 vuoden malliksi. Kuuluuko vaihteistolaatikon öljynvaihto huolto-ohjelmaan ? Kuuluuko mitään suurempia huoltoja laakkosen ohjelmaan, osaako kukaan sanoa ?
Konehuoneen kuvan perusteella siellä B47 möllöttää, ei tietääkseni N47 tuolta näytä ? Osaako kukaan aikaisempiin asioihin vastailla ?
S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostRekkarilla ja VIN:llä se selviää mikä moottori siellä on. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jobbariliike yrittää sumuttaa, että käytetyn maahantuonti on yhtäkuin käyttöönottoaika...
Auto on suomi auto, eli ei ole tuonti. Tästä syystä mietinkin, että miten trafi laittanut 2014 vuoden lopun auton vuodeksi, jos valmistettu joulukuussa 2012, varmaan mahdollista, että vin sivusto kusee ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostJoo, B47 se on. Onko näissä koneissa mitään tyyppivikoja ja miten nuo kestää ?
Auto on suomi auto, eli ei ole tuonti. Tästä syystä mietinkin, että miten trafi laittanut 2014 vuoden lopun auton vuodeksi, jos valmistettu joulukuussa 2012, varmaan mahdollista, että vin sivusto kusee ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostRunkonumerolla se selviää milloin se on tehty ja missä. Trafin tiedoissa nyt voi lukea ihan mitä vaan.
Jos jollain tietoa/jaksaa vastailla aikaisempiin kysymyksiin, arvostaisin kovasti
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View Postlaatikkoöljyn vaihto ei taida bemarin huolto ohjelmaan kuulua mutta zf mukaan kait ne pitäisi vaihdella.. Nuilla kilsoilla varautuisin jo laatikko remontiin ja alusta jumppiin
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Kestääkö 525d ohjelmoinnin? Laatikon kestävyyttä ajatellen. Turbot jne muut osat vissiin kuitenkin aikalailla samat kuin 530/535??? Mitähän tosta kannattaa lähteä järkevästi tavoittelemaan? Ps. moottori on vakio.
Edittiä sen verran vielä että kyseessä 3l versio yhdellä turbolla.Last edited by Tukkonen_Nenä; 29-08-2019, 00:52.E90 335i xDrive LCI M-Sport monacoblau
432hp/627nm
0-100 4sek
60feet 1.855
1/4 maili 12.4 / 178kmh
Maili 260kmh
Comment
-
-
Originally posted by Tukkonen_Nenä View PostKestääkö 525d ohjelmoinnin? Laatikon kestävyyttä ajatellen. Turbot jne muut osat vissiin kuitenkin aikalailla samat kuin 530/535??? Mitähän tosta kannattaa lähteä järkevästi tavoittelemaan? Ps. moottori on vakio.
Edittiä sen verran vielä että kyseessä 3l versio yhdellä turbolla.
Eli en ainakaan kauheesti yli 500nm tuosta ottaisi.F11 520d -12
Comment
-
-
Edellisiin viesteihin viitaten, tuliko F10 LCI mallissa toisen sukupolven 8HP laatikot ? Mikä laatikko lci 518d:ssä mahtaa olla ja mikä on käytännön kesto ? Kestääkö miten lastutuksen ?
Jos laatikkoon ei ole vaihdeltu öljyjä 300tkm, kun ei huolto-ohjelmaan kuulu, niin onko järkeä vaihtaa uusia? Tähänkin liittynee riskinsä ?
Jos laatikko on viimeisillään, ilmeneekö tämä jotenkin ajossa ? Turbiini luistaa, hitaammat vaihdot yms. ? Näissä ei mitään nykimistä vaihdoissa pitäisi ilmeisesti olla, jos vertaa vanhoihin 6HP laatikkoihin, jotka hitaissa nopeuksissa tuntuu olevan aika epähienostuneita ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostEdellisiin viesteihin viitaten, tuliko F10 LCI mallissa toisen sukupolven 8HP laatikot ? Mikä laatikko lci 518d:ssä mahtaa olla ja mikä on käytännön kesto ? Kestääkö miten lastutuksen ?
ZF8HP45 on lootana eli kyllä toi kestää ainakin lievän väännönousun vakioon nähden. Rajana on mun käsittääkseni pidetty sitä, ettei 525d:tä (kaksilitraista) kannata enää laatikon kestävyyden vuoksi ns lastuttaa. Jotkut ovat myös sanoneet, ettei 518d:n pienehkö teho toimi tarpeeksi jouhevasti tuon laatikon kanssa.Last edited by PNM2; 29-08-2019, 13:11.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Comment