Ok, tätä en tiennytkään, millä olisi kätevin nuo vaihtaa ?
En tiedä ruokinki tässä nyt trollia mutta semmosella öljynvaihtoon tarkotetulla imulaitteella. Tulee varmaan yllätyksenä että et sinne laatikkoonkaa niitä uusia öljyjä saa kaadettua suoraan purkista...
En tiedä ruokinki tässä nyt trollia mutta semmosella öljynvaihtoon tarkotetulla imulaitteella. Tulee varmaan yllätyksenä että et sinne laatikkoonkaa niitä uusia öljyjä saa kaadettua suoraan purkista...
Joo, mietinkin, että varmaan perus imupumpulla, mutta tuon letkun täytynee olla tarpeeksi pitkä tähän hommaan. Ei viitsi ostaa kahta imupumppua sekä perälle, että laatikolle, niin onko porukka jollain brake cleanerilla nuo putsannut välissä
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Vielä kyselen, kun tilaan kerralla huolto-osat. Moottoriöljynä 0W-30 on suositeltu B47 koneille (5l) ?
Peräöljyksi 75W-90 (1l) ? Ja laatikkoon kuinka monta litraa, jos ei ole huuhtelulaitetta, vaan öljypohja pois, uusi tilalle ja öljyt sisään (5l) ? RAVENOL ATF 8HP sopinee tähän käyttöön hyvin ? Tuo on suunniteltu ZF 8HP laatikoille ja hinta on aika paljon edukkaampi 55€/4l, ilmeisesti ei saa tuota 8 litraa menemään ilman huuhtelua, kun turbiiniin ei saa uusia öljyjä sisään ? En tiedä onko enään oikea alue kysellä näitä asioita tässä, pahoittelut!
Näistä on kirjoiteltu nuo omat ketjut niin en jaksanut vastata siksi.
Nyt kun illat pimenee niin tuo pieni lisävalo ahtaissa paikoissa peruutettaessa tai kääntyessä on hyvä ominaisuus. Tuntuu järjettömältä että joku koodailee tälläisia pois, mutta jokainen tyylillään... kuten jo sanottiin niin vaihtaa sinne vaikka ledituikut tms. jos niin häiritsee :think
Nyt kun tuota pimeällä kokeilin, niin kyllä, valaiseehan se kulman ja tuo siis turvallisuusmielessä paljon hyvää. En ole siis ennen tuota funktiota huomannut, vaan ajatellut, että nämä valot on jokin olematon juttu
Saavat siis ehdottomasti olla! Toki valkoisempana olisivat paremmat, ulkonäöllisesti ja ehkä jopa valaisultaan.
Joo, luultavasti näin käynyt. Sain edellisen omistajan kiinni ja paljastui, että apulaitteita myöskin vaihdettu tuossa samassa, laturi, kompura ja startti... Hyvä tietää, että nuokin vaihdettu. Ajattelin vaihtaa samalla kun nosturilla öljyt vaihtaa koneeseen ja perään niin laatikon öljyt itse. Eikö tuo mene ihan siten, että pohja irti, jossa suodatin kiinni. Uusi pohja suodattimen kanssa kiinni ja öljyjen lisäys, laatikon lämmitys ja loput sisään ? Näkeekö istalla laatikon öljyn lämpötilan, joka pitäisi luokkaa 40-50 astetta olla ? Paljonko öljyä laatikkoon ? Perään ilmeisesti 1l ja koneeseen 5l ?
Onko suositella jotain kohtuuhintaista öljyä laatikkoon? Perään ajattelin castrol syntrax long life ja moottoriin castrol 0W-30 Edge...
Onko tuossa Castrol 0w30 Edge öljyssä enää BMW LL04 hyväksyntää?
Ei ole enää, muitten autonvalmistajien hyväksynnät on kylläkin vielä säilyneet. Johtukos tämä nyt siitä että BMW rupesi käyttämään Shellin öljyjä Castrollin sijaan, tuote sinänsä säilynyt samana?
BMW F10 520d '10 Alpinweiss III BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Ei ole enää, muitten autonvalmistajien hyväksynnät on kylläkin vielä säilyneet. Johtukos tämä nyt siitä että BMW rupesi käyttämään Shellin öljyjä Castrollin sijaan, tuote sinänsä säilynyt samana?
Naulan kantaan.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Sanalla sanoen töykeän epäkunnioittava sopimustilanteen seurausvaikutus - molempien osapuolten kohdalla.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Sanalla sanoen töykeän epäkunnioittava sopimustilanteen seurausvaikutus - molempien osapuolten kohdalla.
Outoa hommaa tuo kyllä on.
Mobilin öljyistähän on myös häipynyt noita BMW luokituksia, esim ESP 5w30 öljystä.
Minkähänlainen kilpailutus siellä on oikein ollut?
Kysymys kuuluu, että sopiiko tuota enään käyttää näissä?
Riippuu keneltä asiaa kysytään.
BMW:n kanta on sopimustilanne huomioiden selvä = ei voi käyttää kun ei täytä luokitusvaatimusta.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Minkähänlainen kilpailutus siellä on oikein ollut?
Ihan omaa arvailua, mutta Shell on todennäköisesti sanellut varsin tiukat ehdot, koska heille asialla on erityinen intressi lisätä omien tuotteidensa menekkiä. Todellisuus voi olla toisenlainen, mutta oma veikkaus on tämä.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Sanalla sanoen töykeän epäkunnioittava sopimustilanteen seurausvaikutus - molempien osapuolten kohdalla.
Eikös tuosta voi nyt syyttää vain ja ainoastaan BMW:tä? Vai Shelliä myös? Tuskin Castrollilla on intressiä tähän.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Eikös tuosta voi nyt syyttää vain ja ainoastaan BMW:tä? Vai Shelliä myös? Tuskin Castrollilla on intressiä tähän.
Selvyyden vuoksi tällä hetkellä osoittelen itse sormella Shellin ja osaltaan myös BMW:n suuntaan. Castrol ja muut BMW-autoihin sopivia öljytuotteita myyvät yhtiöt ovat asiassa seurannaiskärsijöitä, sillä autonvalmistajan luokituksen poistuminen merkitsee väistämättä niiden asiakasmäärien ja tuotteiden myynnin vähenemistä. Öljyosaaminen ja tuotekehitys ei ole, eikä tule jatkossakaan olemaan yhden tai kahden yhtiön varassa.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment