KORJAUS: Ongelmat plussajohdossa F10 sähköissä, kuten startti ei toimi ja "ignition fault" vikailmoitus voivat olla MYÖS konehuoneen pääplussan johdon liittimessäkin niitä aiheuttaen tai pahentaen. Liitoksesta lähtee laturille pääplussa.
ITSE KORJAUS: Auttoi ikh 7€ uusi 35 mm'2 rengasliitin ja 2 cm pääplussakaapelin lyhennys liitimestä, Tämä johto menee siis laturille. Auto haisi tyhjäkäynnillä ns pakojaasuille tms ja kiristelin jo pakosarja-dpf liitostakin. Ei auttanut ns pakokaasun pistävään hajuun tyhjäkäynnillä. Liitin oli alkamassa sulaa ja kuumeni sekä haisi kabiinin kuten pakokaasu tekee.
MUUTA: Myös extra maajohto moottorista runkoon kannattanee asentaa ettei huono maajohtokontakti aiheuta jatkossa uusia mmystisiä sähköoireita kuten turhia akkujen ja laturien uusimisia sekä takakontin pkussan läpiviennin ropeltamisia.
Itse hiilet jo laturiin uusin ja oli kyllä jo loppumassa 294tkm kohdilla.
ITSE KORJAUS: Auttoi ikh 7€ uusi 35 mm'2 rengasliitin ja 2 cm pääplussakaapelin lyhennys liitimestä, Tämä johto menee siis laturille. Auto haisi tyhjäkäynnillä ns pakojaasuille tms ja kiristelin jo pakosarja-dpf liitostakin. Ei auttanut ns pakokaasun pistävään hajuun tyhjäkäynnillä. Liitin oli alkamassa sulaa ja kuumeni sekä haisi kabiinin kuten pakokaasu tekee.
MUUTA: Myös extra maajohto moottorista runkoon kannattanee asentaa ettei huono maajohtokontakti aiheuta jatkossa uusia mmystisiä sähköoireita kuten turhia akkujen ja laturien uusimisia sekä takakontin pkussan läpiviennin ropeltamisia.
Itse hiilet jo laturiin uusin ja oli kyllä jo loppumassa 294tkm kohdilla.
Comment