Onko nuo vikakoodit nollattu välillä? Kaikki ei poistu itsestään. Ja akun vaihtokin olisi hyvä autolle kertoa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Originally posted by Stitch View PostVinkkiä vai uutta akkua?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
Lataa ilmeisesti hyvin? FlexRay näyttäisi olevan alhaalla.
Laturi tekee ylitöitä: konehuoneesta 14.9V, akulle työntää 14.7V.
Akku heti sammutuksen jälkeen 12.9V josta samantien alkoi tippumaan. 12.5V lopetin mittauksen kun pojalle tuli kiire.Last edited by Stitch; 07-01-2025, 19:57.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostOnkos tuossa korissa akkukaapelin läpivienti ongelmia kuten f1x koreissa?
Ja se on alijännite t:kielipoliisi
Nyt tajusin että DSC on ainoa joka moduuleista punaisena tuossa kuvassa. Sekö sieltä olisi poikinut vai vieläkö voi akkua epäillä.
Hyvin osui sitten samaan hetkeen kuin tuo ensimmäinen alijännite
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View PostLisäys: ISTA energy diagnose sanoo "battery charge too low"
Laturi tekee ylitöitä: konehuoneesta 14.9V, akulle työntää 14.7V.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
Tyhjäkäynnillä latausjännite voi olla käynnistyksen jälkeen jonkin aikaa kuvatunlainen ja siis normaalia. Akun kunto kannattaisi kuitenkin selvittää, jos sinne on käytettyä laitettu tilalle ja auto asiasta huomauttaa. Samaten sulakkeet tarkastukseen DSC osalta kun on pimeänä ja sotkee samalla FlexRayn.
Oireet tismalleen samat, ja tästä pimeni hetki sitten viimeinenkin comfort-kahva
Ko. sulakkeen pitäisi olla F2 hanskalokeron rasiassa.
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View Post
No huomenna selviää onko kyse ihan comfort kahvojen/kahvan polttamasta sulakkeesta joka on yhteinen(!) DSC:n kanssa.
Oireet tismalleen samat, ja tästä pimeni hetki sitten viimeinenkin comfort-kahva
Ko. sulakkeen pitäisi olla F2 hanskalokeron rasiassa.
Ko. sulake F2 oli tosiaan palanut viallisten comfort kahvojen vuoksi.
Kahvoista nyt johdot irti, uudet tilattu, ja auto toimii kuten kuuluukin
-
👍 1
Comment
-
-
Olisiko jollakulla tietoa mikä on N57-moottorin dampperin/värinänvaimentimen pulttien kiristysmomentti?Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostOlisiko jollakulla tietoa mikä on N57-moottorin dampperin/värinänvaimentimen pulttien kiristysmomentti?
2. Angle of rotation 120 °
-
👍 1
Comment
-
-
F11, ovet ei avaudu kaukosäätimellä. Mekaanisella avaimella saa lukon auki ja sisällä olevasta painikkeesta lukkoon. Takaovet ja vänkärin ovi ei avaudu sisäpuoleltakaan. Alkoi oireilemaan ensin niin, että kuskin ovi ei avautunut, muut avautui. Sitten avasin mekaanisella avaimella ja sitten muut ei mennyt lukkoon, painoin ne fyysisesti lukkoon, jonka jälkeen en ole saanut enää niitä auki. Autossa CA, viittaako siihen? Korjaako kahvoja vielä kukaan?F11 535d xDrive M-sport -15
Comment
-
-
Originally posted by xDrive View PostF11, ovet ei avaudu kaukosäätimellä. Mekaanisella avaimella saa lukon auki ja sisällä olevasta painikkeesta lukkoon. Takaovet ja vänkärin ovi ei avaudu sisäpuoleltakaan. Alkoi oireilemaan ensin niin, että kuskin ovi ei avautunut, muut avautui. Sitten avasin mekaanisella avaimella ja sitten muut ei mennyt lukkoon, painoin ne fyysisesti lukkoon, jonka jälkeen en ole saanut enää niitä auki. Autossa CA, viittaako siihen? Korjaako kahvoja vielä kukaan?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post
Tarkista nyt vielä sulake hanskalokeron alta. 15A minisulake.F11 535d xDrive M-sport -15
Comment
-
Comment