Joo...ihan pitäisi kyllä plug and play olla tuo homma...Onkohan irroitettu ja kytketty oikein?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Vastataan ihan yleisesti kaikille, että akkua ei ole vaihdettu wetterillä, mutta akkuliikkeessä ja Launchin testerillä on koodattu vaihto.
perän tasosäätö tosiaan alkanut oireilemaan pikkuhiljaa, ensimmäisillä kovemmilla pakkasilla ensimmäisen kerran, mutta silloin oli orkkisakku ja ei jäänyt päälle tuo vika.
ensin tosiaan laski perän tonttiin ja nosti laiskasti ylös ja jossain kohti perä jäi alas.
siitä se tosiaan saatiin pakotettua ylös jo jonkin aikaa toimikin.
nyt tosin perä jää puolitankoon, vikakoodia antaa tasosäädön korkeasta jännitteestä.
tähän mennessä ainoa konkreettinen ollut, että käyttää akkua irti.
Last edited by Janna; 27-11-2024, 06:22.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Posttähän mennessä ainoa konkreettinen ollut, että käyttää akkua irti.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
Akkuasia ei liity tilanteeseen millään tavalla. Irroita kompressori ja vaihda kuivaimen perässä sijaitseva tyhjennysventtiili.
no näin mietin itsekin, että noinkohan liittyy, mutta mainitsin asian, koska oireili alkoi sen jälkeen.
Tämä kuulostaisi järkevältä vaihtoehdolta.
Comment
-
-
Ja jos auto herjailee ylijännitteestä niin vika on lataussäätimessä... Ellei ole apuvirtaa tms. annettu. Tietysti hapettunut päävirtakaapelikin voisi moista aiheuttaa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostJa jos auto herjailee ylijännitteestä niin vika on lataussäätimessä... Ellei ole apuvirtaa tms. annettu. Tietysti hapettunut päävirtakaapelikin voisi moista aiheuttaa...
mutta se akku on vaihdettu.
ja perän tasosäätö on se mikä menee vikatilaan eikä toimi ja nimenomaan se herjaa korkeaa jännitettä.
Comment
-
-
Musta tuntuu että alan toistamaan itseäni
Originally posted by Janna View Post530xd -11 ja akun vaihdon jälkeiset mystiset oireillut.
perän tasosäätö ruvennut elämään täysin omaa elämäänsä ja no, nostaa perää just sen verran että ei oo lintassa, mutta ajettavuus myös nollilla.
inpalla saatiin jonkun kerran pakotettua perä ylös jonka jälkeen toimi hetken ja sitten ei taas ollenkaan.
Kolmannen käden tietona taas, mutta inpa herjaa korkeaa jännitettä tasonsäädön boxille.
mistäpä lähtisit tutkimaan?
Comment
-
-
F11 vm. -15. Lieneekö ominaisuus vai vika, kun sisätilan puhallin "humpailee" koko ajan. Talvella tulee esille, että jatkuvasti säätää. Alkuperäinen puhallin kesti viime talveen ja nyt vaihdettu Mahlen puhallin alkoi pitämään mietoa jyrinää. Särkynyt jotain asennettaessa tai sitten huono varaosa tai onko nyt joku muu tuohon puhaltimen ohjaukseen liittyvä ongelma, joka aiheuttaa vaurioitumisen. Samanlainen kyllä ollut koko omistusajan 5v.F11 535d xDrive M-sport -15
Comment
-
-
Jos on automatiikalla niin kyllähän sen puhalluksen voimakkuuden kuuluukin muuttua tilanteen mukaan. Mutta jos manuaalisäädölläkin vaihtelee nopeus niin sitten oletettavasti jossain vikaa.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Tuli sitten hommattua ensimmäinen takavetoinen. Nelisen viikkoa nyt sillä ajellut, kilometrejä takana vajaa 3000km. Mutta asiaan. Taannoin asennin säteilylämmittimen ym. Samalla huomasin jotta pyyhkijäkoneiston alla oleva "kaukalo" oli roskia ym muhjua säilöttynä. Useamman kourallisen kaivoin. Siihen liittyen, missä suunnassa ne vedenpoisto reijjät sijaitsevat? Laskin vettä sinne ja tutkailin alle, kovin heikosti vettä tuli jostakin alakatteiden välistä. Tietääs vaan alkaa ettimään oikeesta suunnasta kun hiukan epäilyttää jotta voivat olla lähes tukossa.
Ps... On todella huonot valot tämän luokan ajoneuvossa
Comment
-
-
Xenonit vaihtoon sitten heti jos valoteho huonolta tuntuu sillä tässä kyllä on ihan kelvolliset valot kunnossa ollessaan. Toki pitkät voi aina olla tehokkaammat, mutta siihen auttaa sitten lisäpitkät jos siltä tuntuu.
Vesi valuu ihan siitä etulokasuojan takaa alas. Jos autoa pidetty paljon ulkona niin varmasti on lehtiä ja muhjua täynnä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment