hyviä hintoja ois noi kyllä. Miten mahtaa Ebaystä tulla tavara. Kusettamisen riski taitaa olla kohtalainen? EI muuten, mutta asialla on vähän kiire.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 M550d "13 Kardaani / Perä ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by Smokend View Posthyviä hintoja ois noi kyllä. Miten mahtaa Ebaystä tulla tavara. Kusettamisen riski taitaa olla kohtalainen? EI muuten, mutta asialla on vähän kiire.Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
Comment
-
-
Originally posted by Vibex View PostOmien kokemuksieni pohjalta ebay on kyllä yksi luotettavimpia paikkoja ostaa.
Siellä kun toimii noi asiakasturva hommat vaikka joku kusettaisikin.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by Smokend View Posthyviä hintoja ois noi kyllä. Miten mahtaa Ebaystä tulla tavara. Kusettamisen riski taitaa olla kohtalainen? EI muuten, mutta asialla on vähän kiire.
Se että onko tavara sitä mitä piti kunnoltaan on sitten oma lukunsa, en nyt katsonut myyjiä onko niillä enemmälti tavaraa myynnissä vai onko yksittäisiä osia, jos enemmän niin uskaltaa kyllä ostaa...
Kannattaisi nyt selvittää onko ne boorit rikki vai ei, sehän selviää kun nosturilla ajetaan autoa jarrua vasten, pyöriikö pelkkä laippa vai myös se pinionin mutteri...
Jos ei ole laippa rikki vaan perä, kannattaa se ehjä laippa ottaa talteen, rikkonaisella perällä sinänsä ei ole juurikaan arvoa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Tilasin perän. Olen melkomonta paikkaa tutkinut ja ei niitä laippoja missään ole. Perää ja kardaania oli tutkittu sen verran, että kardaani pyörii paikallaa ja perä ei liiku. perän boori ei myöskään liiku.
600€ oli nyt toi perä. Katellaan mitä tulee, kun saapuu.Nykyinen - F11 M550D `13
Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97
Projektina - 66" Dart
Comment
-
-
Osaako joku kertoa, että mitä öljyä tonne perään pitäisi laittaa. Lähinnä vain siksi, että voin varmistaa mitä toi korjaamo sinne työntää. Vai pysyykö siellä oljyt sisällä, vaikka ei ole vetarit paikallaan?Nykyinen - F11 M550D `13
Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97
Projektina - 66" Dart
Comment
-
-
Originally posted by Smokend View PostOsaako joku kertoa, että mitä öljyä tonne perään pitäisi laittaa. Lähinnä vain siksi, että voin varmistaa mitä toi korjaamo sinne työntää. Vai pysyykö siellä oljyt sisällä, vaikka ei ole vetarit paikallaan?
83 22 2295532 (0,5L)
Tilavuus 0,9Litraa-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Jees eli nyt on perä vaihdettu ja se ei ollutkaan se vika mitä itse ajattelin. Puran tuon varmaan viimeistään vkl ja tutkin tarkemmin, koska jotain siellä on sisempänä mennyt rikki. Ei siis ollut se laipan boori porsinut mikäli tässä oikein asian tulkitsin, koska oletin, että saan perän kahdessa osassa.
Veikkaan, että pinion hampaan antaneet myöden. Varmuutta toki ei ole.
1. Laippa pyörii irrallaan vasemmalle sekä oikealle ja on väljä jokasuuntaan n. 2-5mm. Eteen ja taakse suoraan välys joku 3-6mm kanssa.
2. Tämä liikkuu, kun tuota 1. laippaa kopsauttaa kädellä 2. päin. Sitten on ns. yhtäpuuta 1 ja 2.Nykyinen - F11 M550D `13
Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97
Projektina - 66" Dart
Comment
-
-
Originally posted by Smokend View PostJees eli nyt on perä vaihdettu ja se ei ollutkaan se vika mitä itse ajattelin. Puran tuon varmaan viimeistään vkl ja tutkin tarkemmin, koska jotain siellä on sisempänä mennyt rikki. Ei siis ollut se laipan boori porsinut mikäli tässä oikein asian tulkitsin, koska oletin, että saan perän kahdessa osassa.
Veikkaan, että pinion hampaan antaneet myöden. Varmuutta toki ei ole.
1. Laippa pyörii irrallaan vasemmalle sekä oikealle ja on väljä jokasuuntaan n. 2-5mm. Eteen ja taakse suoraan välys joku 3-6mm kanssa.
2. Tämä liikkuu, kun tuota 1. laippaa kopsauttaa kädellä 2. päin. Sitten on ns. yhtäpuuta 1 ja 2.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTäällä oli näitä swedujen periä. Linkki sattui olemaan vielä tallessa kun samaa osaa etsittiin juuri aikaisemmin. (huom tarkista osan sopivuus vielä autoosi)
Merkkarilla uusi perä noin 2700 ja kardaani noin 1400e.
Perässä oleva boori on kestävempi kuin laipassa oleva. Siksi laippa antautuu ensin. Tässä joku kuva missä se on siloteltu loppuun saakka. Jos perässä on boori ehjä ja löydät jostain perän josta saa pelkän laipan niin sekin käynee. Niitä ei vain ole irtaallaan missään myynnissä. Perän tyyppi lienee 225 AL ja välitys lienee 2.81:1.
Nykyinen - F11 M550D `13
Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97
Projektina - 66" Dart
Comment
-
-
Originally posted by Smokend View PostJees eli nyt on perä vaihdettu ja se ei ollutkaan se vika mitä itse ajattelin. Puran tuon varmaan viimeistään vkl ja tutkin tarkemmin, koska jotain siellä on sisempänä mennyt rikki. Ei siis ollut se laipan boori porsinut mikäli tässä oikein asian tulkitsin, koska oletin, että saan perän kahdessa osassa.
Veikkaan, että pinion hampaan antaneet myöden. Varmuutta toki ei ole.
1. Laippa pyörii irrallaan vasemmalle sekä oikealle ja on väljä jokasuuntaan n. 2-5mm. Eteen ja taakse suoraan välys joku 3-6mm kanssa.
2. Tämä liikkuu, kun tuota 1. laippaa kopsauttaa kädellä 2. päin. Sitten on ns. yhtäpuuta 1 ja 2.
Tutulla tuossa laipassa oli välystä ainakin sivuttaissuunnassa ja ehkä myös hiukan pituussuunnassa tuohon isoon mutteriin nähden. Toki iso osa boorista oli vielä tallessa. Itse en kopeloinut osaa vaan näin ainoastaan videon välyksestä.Last edited by fraatti; 15-06-2021, 15:23.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Smokend View PostSiis tämän kuvan mukaan oletin paketin olevan kahdessa osassa, mutta tiedä sitten. tutkin tosiaan paremmin vielä ja annan tarkan tiedotteen. Mulla on ensioireen videolla, mutta en tiedä minne sen lataisin kansan nähtäväksi.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Nyt on purettu vanha perä ja kaikkien yllätykseksi varmaan tuli, että boori oli lähtenyt kesälomalle. Laipassa oli n. 3-5mm ura vielä siellä alkupäässä, mutta muuten oli täysin sileä. Perän boorissa oli jonkun verran kulumaa näkyvissä, mutta väittäisin sen olevan ok vielä, jos uusi laippa jostain löytyy. EI mulla muuta. Mukava remppa tämäkin.
Vaihtoineen päivineen sekä osineen maksoi tämä lysti 940€Last edited by Smokend; 22-06-2021, 09:15.Nykyinen - F11 M550D `13
Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97
Projektina - 66" Dart
Comment
-
Comment