Juu, tietysti business-mallin päälle laskin noita. Mainitsemasi varusteet sisältyy siihen (suksipussista en ole varma) pl. kattokarvoitus. Tuo nopeusnäyttö on suht edullinen, joten se on semmosta nice-to-have extraa
Sitten vain tilaus sisään, niin ei tarvitse enempää arpoa.
Saadaan sitten tällekin foorumille lisää tilauksia.
Juu, tietysti business-mallin päälle laskin noita. Mainitsemasi varusteet sisältyy siihen (suksipussista en ole varma) pl. kattokarvoitus. Tuo nopeusnäyttö on suht edullinen, joten se on semmosta nice-to-have extraa
Miksi tämä tärkeä lisävaruste oli jäänyt listalta pois: 2VH Integral Active Steering?
Samassa 'veneessä' ollaan. Toissapäivänä pääsin kokeilemaan Xdrivea suljetulla radalla ja vertaamaan päittäin takavetoon ja päätös vahvistui, että nykyinen peli ei vaihdu takavetoiseen F10:in. Mutta olen minäkin laskeskellut tarvittavia varusteita 15k€ näyttäisi menevän väkisin....eihän vetokoukustakaan voi tinkiä.
Ja jos hermot kestää, niin 09/2011 jälkeen valmistettua. Saavat vuoden aikana pahimmat bugit korjattua.
Eiköhän ne lastentaudit korjailla jo tänä vuonna tehdyissä F10:ssä ja Xdrive on samaa tekniikkaa kuin ennenkin, joten ihan ensimmäisiä uskaltaa kyllä hankkia.
Miksi tämä tärkeä lisävaruste oli jäänyt listalta pois: 2VH Integral Active Steering?
En ole vielä koskaan päässyt kokeilemaan tommosta vermettä, joten en oikein osaa sitä kaivatakaan. Voisin kyllä väittää, että kun oma ajo on pitkää maantieajoa, pääasiassa Tku-Hki -motaria, niin lieneekö se semmosessa mitenkään tarpeen???
Antinontoxic: onko sulla jotain varmaa tietoa, että x-drive menee noinkin kauas?
5DF Aktiivivakionopeudensäädin Stop & Go toiminnolla 1989,41
610 Head-Up näyttö 1789,21
677 HiFi Professional -kaiutinjärjestelmä 1263,71
8TH Nopeusrajoitusnäyttö 412,89
Itse en näihin satsaisi euron euroa...5,5k€ saa paljon muutakin esim.ei paljon puutu että 520D -> 525D
Makuasioita sanoi koira. Mulla on nykyisessä autossakin noi kolme ensimmäistä, enkä ole valmis luopumaan niistä. Varsinkin tuo tutkaohjattu cruise on ihan ykkönen! Orkkisradiota ei selvinpäin kuuntele, mutta tosiaan tuo viimeinen on tietysti sitten jo tavallaan yks lysti.
Ja mitä tulee siihen, että 520d->525d maksaa kymppitonnin eroa, ja sillä rahalla saa parikymmentä hepoa lisää (myönnän, kutonen on aina kutonen, mutta silti...), niin se on kyllä turha satsaus. Olen tässä 3 530d:n jälkeen tullut siihen tulokseen, että maantieajossa yli 200hv:n tehoresurssit jää vähän vajaalle käytölle.
En ole vielä koskaan päässyt kokeilemaan tommosta vermettä, joten en oikein osaa sitä kaivatakaan. Voisin kyllä väittää, että kun oma ajo on pitkää maantieajoa, pääasiassa Tku-Hki -motaria, niin lieneekö se semmosessa mitenkään tarpeen???
Pitäisihän sen pienemmän kääntösäteen, nopeamman ohjauksen ja ketteryyden lisäksi parantaa myös käytöstä ja mukavuutta kaistanvaihdoissa. Nähdäkseni tuo on huippuvaruste joka muuttaa tuon laivan ohjaustuntumaltaan paljon paremmaksi.
Makuasioita sanoi koira. Mulla on nykyisessä autossakin noi kolme ensimmäistä, enkä ole valmis luopumaan niistä. Varsinkin tuo tutkaohjattu cruise on ihan ykkönen! Orkkisradiota ei selvinpäin kuuntele, mutta tosiaan tuo viimeinen on tietysti sitten jo tavallaan yks lysti.
Ja mitä tulee siihen, että 520d->525d maksaa kymppitonnin eroa, ja sillä rahalla saa parikymmentä hepoa lisää (myönnän, kutonen on aina kutonen, mutta silti...), niin se on kyllä turha satsaus. Olen tässä 3 530d:n jälkeen tullut siihen tulokseen, että maantieajossa yli 200hv:n tehoresurssit jää vähän vajaalle käytölle.
Aktiivicruise on ehdoton must motari ajossa, kertoo kokemusta on.
Itse jätin suosiolla pois nahkat, navigoinnin, headup, koukun, aktiivituuletuksen, 10te noista kun muodostuu helposti.
Sen sijaan Sportpenkit, Hifi, takaluukun automattiikka, usb yhteys, aktiviicruise ja business paketti sai täältä myös kannatusta tilauslomakkeeseen.
Kuinkas mulla jäi semmonen mielikuva, että Naantalissa esitellyssä 530d:ssä oli sporttipenkit, mutta kankaiset semmoset. Vai ovatko orkkispenkitkin jo "parantuneet" niin paljon, että näyttivät sporteilta...?
Kuinkas mulla jäi semmonen mielikuva, että Naantalissa esitellyssä 530d:ssä oli sporttipenkit, mutta kankaiset semmoset. Vai ovatko orkkispenkitkin jo "parantuneet" niin paljon, että näyttivät sporteilta...?
Vaikuttaa siltä, että sport penkkejä ei saa kuin nahkojen yhteydessä. Ruotsin hinnasto sallii vain nahkojen yhteydessä. Samoin Saksan konfiguraattori poistaa kangaspenkki valinnan, kun valitsee sport penkit. Ei hyvä, ei. Ihme polittiikka.
Comment