F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Crete88
    Bimmer Rookie
    • Mar 2023
    • 84
    • Lohja

Total Quartz Ineo LL 5W30 olen itte viime aikoina käyttäny. Ihan ok ainakin eteläisemmässä Suomessa, jossain pohjoisessa voisi laittaa 0W30 joka on BMW :n nykyinen suositus. Ei niillä kovin suurta eroa ole kunhan luokitukset on oikein.

Comment

• mEL0
      Newbiemmer
      • Mar 2023
      • 26
      • Tampere

Kiitos vastauksista! Löysin kuin löysinkin lopulta pöntön autotallista, ja tosiaan 0W30 meni viimeksikin. Tosin olen syksyllä ostanut ja laittanut sinne tuote Quartzin Ineo Effiencyä, mutta onko käytännön väliä laitanko samaa nyt vaihtaessa, vaiko juuri tuota edellä mainittua Ineo Long Lifeä? Hinnan eroa näkyis 5litran pöntöllä olevan 30€ luokkaa ettei sinällään konkurssiin mene vaikka Effiencyä ostaisi, mutta kumpi vois olla parempi? Pohjosessa ei tule reissattua, Pirkanmaan seudulla vaikutan, toki osaahan täälläkin sitä pahimmillaan pakkasta olla aika kivasti

Comment

• 314da
        Bimmer Fanatic
        • May 2015
        • 456
        • J

Originally posted by mEL0 View Post
        Kiitos vastauksista! Löysin kuin löysinkin lopulta pöntön autotallista, ja tosiaan 0W30 meni viimeksikin. Tosin olen syksyllä ostanut ja laittanut sinne tuote Quartzin Ineo Effiencyä, mutta onko käytännön väliä laitanko samaa nyt vaihtaessa, vaiko juuri tuota edellä mainittua Ineo Long Lifeä? Hinnan eroa näkyis 5litran pöntöllä olevan 30€ luokkaa ettei sinällään konkurssiin mene vaikka Effiencyä ostaisi, mutta kumpi vois olla parempi? Pohjosessa ei tule reissattua, Pirkanmaan seudulla vaikutan, toki osaahan täälläkin sitä pahimmillaan pakkasta olla aika kivasti
        Eikös tämä ole oikea tuote ll04/ll19 luokitukset.

Comment

• mEL0
          Newbiemmer
          • Mar 2023
          • 26
          • Tampere

Originally posted by 314da View Post
          Näköjään tuossa Effiencyssä on molemmat ja LL versiossa vain Ll04. Onko sit niin isoa eroa, Motonetissa ei käytännössä hinnan eroa niin taidan käydä sit vaan tuota Effiencyä Ja näköjään longlifea ei ainakaa Mätänetissä ole 0W30 niin mennäänpä tuolla Effiencyllä vain kun sitä ennenkin käyttänyt.

Comment

• Crete88
            Bimmer Rookie
            • Mar 2023
            • 84
            • Lohja

Varmasti hyvä ja oikea valinta uudempiin bemareihin. Itse pidän Totalia laatuöljynä.

Comment

Working...