Total Quartz Ineo LL 5W30 olen itte viime aikoina käyttäny. Ihan ok ainakin eteläisemmässä Suomessa, jossain pohjoisessa voisi laittaa 0W30 joka on BMW :n nykyinen suositus. Ei niillä kovin suurta eroa ole kunhan luokitukset on oikein.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kiitos vastauksista! Löysin kuin löysinkin lopulta pöntön autotallista, ja tosiaan 0W30 meni viimeksikin. Tosin olen syksyllä ostanut ja laittanut sinne tuote Quartzin Ineo Effiencyä, mutta onko käytännön väliä laitanko samaa nyt vaihtaessa, vaiko juuri tuota edellä mainittua Ineo Long Lifeä? Hinnan eroa näkyis 5litran pöntöllä olevan 30€ luokkaa ettei sinällään konkurssiin mene vaikka Effiencyä ostaisi, mutta kumpi vois olla parempi? Pohjosessa ei tule reissattua, Pirkanmaan seudulla vaikutan, toki osaahan täälläkin sitä pahimmillaan pakkasta olla aika kivasti
Comment
-
Eikös tämä ole oikea tuote ll04/ll19 luokitukset.Originally posted by mEL0 View PostKiitos vastauksista! Löysin kuin löysinkin lopulta pöntön autotallista, ja tosiaan 0W30 meni viimeksikin. Tosin olen syksyllä ostanut ja laittanut sinne tuote Quartzin Ineo Effiencyä, mutta onko käytännön väliä laitanko samaa nyt vaihtaessa, vaiko juuri tuota edellä mainittua Ineo Long Lifeä? Hinnan eroa näkyis 5litran pöntöllä olevan 30€ luokkaa ettei sinällään konkurssiin mene vaikka Effiencyä ostaisi, mutta kumpi vois olla parempi? Pohjosessa ei tule reissattua, Pirkanmaan seudulla vaikutan, toki osaahan täälläkin sitä pahimmillaan pakkasta olla aika kivasti
Comment
-
Näköjään tuossa Effiencyssä on molemmat ja LL versiossa vain Ll04. Onko sit niin isoa eroa, Motonetissa ei käytännössä hinnan eroa niin taidan käydä sit vaan tuota Effiencyä Ja näköjään longlifea ei ainakaa Mätänetissä ole 0W30 niin mennäänpä tuolla Effiencyllä vain kun sitä ennenkin käyttänyt.Originally posted by 314da View Post
Eikös tämä ole oikea tuote ll04/ll19 luokitukset.
Comment
Comment