Originally posted by fraatti
View Post
Väylän hain lopulta kuljettajan jalkatilasta, kun takaa ei väylää tuntunut löytyvän mistään. Edestäkin sen joutui ottamaan eri liittimestä, kun väylää ei löytynyt (ainakaan oikeissa väreissä) sieltä mistä piti.
Etujalkatilan sähköbokseilla on kyllä kohtuullisen täyttä eikä tilaa näpertelyyn liiemmälti ole. Jos vain tarvittavat signaalit löytyy takaa, niin kytkennät on varmasti helpompi tehdä takana. Oliko väylässä kuitenkin joku häiriöriski, jos sen haaroittaa takana?
Mallikohtaisella boksilla parkkitutka kytkeytyy pois käytöstä, kun kärry on kiinni. Tutkakuvan sijasta näytölle tulee vetokoukkusymboli. Auto on siis tietoinen kärrystä, joten jos jotain mukautetaan kärryä vetäessä, senkin pitäisi toimia?
Leave a comment: