Originally posted by touring39
View Post
F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEhdottomasti merkkikohtaisella sarjalla, ei yleisellä ryöstösarjalla saa kuin sähköt sekaisin. Väärä paikka säästää...
Leave a comment:
-
Originally posted by takur View PostOletteko tilanneet koukun merkki kohtaisella vai yleissähkösarjalla? F10:iin olisi asennus tarkoitus tehdä lähiaikoina kunhan saan asiat itselle selviksi
Onko tuon yleissarjan kanssa odotettavissa haasteita?
Leave a comment:
-
Oletteko tilanneet koukun merkki kohtaisella vai yleissähkösarjalla? F10:iin olisi asennus tarkoitus tehdä lähiaikoina kunhan saan asiat itselle selviksi
Onko tuon yleissarjan kanssa odotettavissa haasteita?
Leave a comment:
-
Siis löytyykö Westfalialta jälkiasennettavaa sähköisesti alle taittuvaa vetokoukkua???
Leave a comment:
-
Täältä löytyy Westfalian irroitettavan koukun asennusohje...
Kuten pdf:stä näkyy, alamuoveja leikellään...
Leave a comment:
-
Originally posted by Stombe View PostPuskurin ja vetokoukun rungon välissä on sellanen muovikäikäle niin sen joutu jättämään pois.
Kokemus Westfalian koukusta F11-koriin, Thulesta en osaa sanoa kuin käy.
Itsellä oli jo vakiopuskurin alle jätetty tuo vakiomuovitouhu siten, että latasta oli väännelty profiili, jonka varassa tuo touhu oli...samallailla sitten asensin uuden m-sportin osan...olipa monimutkasesti selitetty
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostF10/11 korisissa koukku on sama riippumatta onko M-sportti vai ei.
Ainakin Westfalian irroitettavan ja sähköllä kääntyvän kohdalla...
Diffusorin alalaidasta ja pohjapanssarista piti ottaa pikkupalat pois koukun sähköpistokkeen kääntöhässäkän edestä, mutta jää niin alas ettei häirii/jää näkyviin. (Thulen koukku siis ok vaihtoehto myös m-sportissa) "suojatulppakin" jäi just siihen minne toivoinkin.
Kuva hämää siinämielessä, että suojalätkä ei oo läheskään niin "pystyssä" mitä kuva antaa ymmärtää, koska kuva otettu kyykystä. (Kun nyt joku siihen takertuu mahdollisesti.
En tiedä tuon thulen koukun hintaa, mutta jos selvästi edullisempi niin pyydettäessä voin laittaa parempaa kuvaa istuvuudesta tms jos joku arpoo westfalian ja thulen välillä.
Kuinka vestfalian alkup koukku tulee kiinni ts miten diffusori ym tulee kun mun käsittääkseni noihin f-sarjalaisiin ei saa luukullista diffusoria ja jostainhan koukun tulee tulla "ulos"
Onko koukulliseen diffusoriin/pohjapanssariin tehty kolo jo tehtaalla vai miten.Last edited by Saarikoski; 29-09-2015, 17:54.
Leave a comment:
-
Originally posted by Stombe View PostTuossa rupesin jo vähän pihassa asentelemaan mutta en kyllä saa sopimaan sitä mustaa muovista kuorta tuohon vetokoukun runkoon oikein fiksusti vaikka kuvissa kerrottaisiin että sitä pittäis jotenkin paloitella. Ilmeisesti tässä kohtaa taitaa tulla m-sportin ero käsille, se muovikäikäle on vähän muodoltaan erilainen tavallisessa ja m-sportissa. Taidanpa jättää sen pois, eihän sillä ole edes mitään käytännön hyötyäkään.
Yön yli sinkin kuivuttua jatkoin sähköillä. Eteen vedin sen vihreän paketin mutta oranssi/mustalle en löytänyt kuskin takaloksun kohilta sitä musta-keltaista johtoa ollenkaan. Nyt täytyy vähän selvitellä.
Edit:
Ja aikani kun mietin ja kokeiltuani totesin; Se or/bk on jarruvalon ohjaus, ja minun autosta ei tosiaan sitä bk/ye löytynyt takaloksun kohdalta joten rosvosin oikeanpuolen taka-ajovalojen liittimen kakkosesta (vihreä/harmaa) jolloin jarruvalot rupes toimimaan myös. Näin siis ratkesi se - ja helpompi kait se siitä oli ottaa kun penkin reunalta.
Kun nyt sitä kuuluisaa sinistä johtoa ei ole kytketty ei päivävalo-asennossa tule vaunuun valoja, muut toiminnot kyllä toimii, niin uskallan epäillä että se johto tulee kytkeä ajovalojen ykköseen väriltään harmaa/keltainen (joka ohjaa taka-ajovaloja) jolloin pv:n ajovalot syttyisivät myös päivävalo-asennossa. Tämä siis epäily, nyt ei riittäny vielä aika kokeilla. Kokeilen kun kerkeän ja infoan.
Semmoisen huomion tein myös Eco-moodilla ajettaessa eli kun kaasun nostaa ylös menee vaihdelaatikko vapaa rullaustilaan (voi iDrive:ssa säätää päälle/pois) jos vauhtia on yli 30km/h, mutta kun kärry on perässä ei tuota enää taphdu eli veto on aina päällä oli moodi mikä hyvänsä
Leave a comment:
-
F10/11 korisissa koukku on sama riippumatta onko M-sportti vai ei.
Ainakin Westfalian irroitettavan ja sähköllä kääntyvän kohdalla...
Leave a comment:
-
Originally posted by Saarikoski View PostKuinkahan on kun omassa katiskassa on thulen irroitettava koukku ja varastossa on maalattu m-sport sarja odottamassa asennusta.
Kuinka isoja ongelmia on odotettavissa takapuskurin sovittamisessa.
Sen sinne kuitenkin päätin sovittaa...tarvittaessa muutetaan sitten koukun kiinnikkeitä tms edullisempaan asentoon.
Isoja ongelmia ei ollut.
Alasuojaa joutuu luonnollisesti paloittelemaan, mutta jouduin myös vähän ottamaan siitä M-sportin diffusorista siivun. Mutta sen verran kapean että jäi pokkauksen ns. sisäpuolelle jotta ei julkipuolelta lähtenyt mitään eli ei näy edelleenkään takaa katsottuna että olis koukkua ollenkaan. Puskurin ja vetokoukun rungon välissä on sellanen muovikäikäle niin sen joutu jättämään pois.
Kokemus Westfalian koukusta F11-koriin, Thulesta en osaa sanoa kuin käy.
Leave a comment:
-
Kuinkahan on kun omassa katiskassa on thulen irroitettava koukku ja varastossa on maalattu m-sport sarja odottamassa asennusta.
Kuinka isoja ongelmia on odotettavissa takapuskurin sovittamisessa.
Sen sinne kuitenkin päätin sovittaa...tarvittaessa muutetaan sitten koukun kiinnikkeitä tms edullisempaan asentoon.
Leave a comment:
-
Tietenkin varmistin sen että ei jarruvalot helota kokoaikaa!
Nuin ne ainakin toimi niinkuin pitääkin kun kärrin kanssa koetin.
Ja (minun) ohjeissahan ei mainitu kuten aiemmin kerroin jo että johtoa mihin se peräkontissa oleva tulee liittää, pl. takapenkin sivu josta pitäis se oranssi kaapeli kaapata.Last edited by Stombe; 05-09-2015, 20:32.
Leave a comment:
-
Kannattaa varmistaa että jarruvalot ei pala kokoajan. Nimittäin takavalolle taitaa tulla jännite koko ajan, valot kirkastuu kun jarrua painetaan...
Oikea tapa on ottaa lisäjarruvalon johdosta joka F11:ssa menee
kontin oikeassa sivussa (lenkki oikeassa sivussa keskellä konttia),
ks. siitä ohjeesta.
F10:ssä taas takapenkin takaa mutta ohjeessa on virhe,
kaapeli menee oikealla puolella eikä vasemmalla...
Leave a comment:
-
Tuossa rupesin jo vähän pihassa asentelemaan mutta en kyllä saa sopimaan sitä mustaa muovista kuorta tuohon vetokoukun runkoon oikein fiksusti vaikka kuvissa kerrottaisiin että sitä pittäis jotenkin paloitella. Ilmeisesti tässä kohtaa taitaa tulla m-sportin ero käsille, se muovikäikäle on vähän muodoltaan erilainen tavallisessa ja m-sportissa. Taidanpa jättää sen pois, eihän sillä ole edes mitään käytännön hyötyäkään.
Yön yli sinkin kuivuttua jatkoin sähköillä. Eteen vedin sen vihreän paketin mutta oranssi/mustalle en löytänyt kuskin takaloksun kohilta sitä musta-keltaista johtoa ollenkaan. Nyt täytyy vähän selvitellä.
Edit:
Ja aikani kun mietin ja kokeiltuani totesin; Se or/bk on jarruvalon ohjaus, ja minun autosta ei tosiaan sitä bk/ye löytynyt takaloksun kohdalta joten rosvosin oikeanpuolen taka-ajovalojen liittimen kakkosesta (vihreä/harmaa) jolloin jarruvalot rupes toimimaan myös. Näin siis ratkesi se - ja helpompi kait se siitä oli ottaa kun penkin reunalta.
Kun nyt sitä kuuluisaa sinistä johtoa ei ole kytketty ei päivävalo-asennossa tule vaunuun valoja, muut toiminnot kyllä toimii, niin uskallan epäillä että se johto tulee kytkeä ajovalojen ykköseen väriltään harmaa/keltainen (joka ohjaa taka-ajovaloja) jolloin pv:n ajovalot syttyisivät myös päivävalo-asennossa. Tämä siis epäily, nyt ei riittäny vielä aika kokeilla. Kokeilen kun kerkeän ja infoan.
Leave a comment:
Leave a comment: