F11 vetokoukku?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gsus325Coupe
    replied
    Sama homma. Asentaja meinas, että takaa ei saa väyläjohtoa laitettua (F10) ja veti sen eteen. Tästä tuli vähän lisäkustannuksia. Yhteensä Westfalian irroitettava koukku asennuksineen 700€.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Juuri vastaava. Otin tuolla mallikohtaisella sähkösetillä, kun ainakin se oli helppo asentaa viimeksi.
    Vahvistetaan vielä tänne, että PFJonesin toimitus oli super-nopea, ja Westfalian asennus suoraviivainen ja helppo.

    Leave a comment:


  • Gsus325Coupe
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Juuri vastaava. Otin tuolla mallikohtaisella sähkösetillä, kun ainakin se oli helppo asentaa viimeksi.
    Tänks, tilasin ton.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by Gsus325Coupe View Post
    Juuri vastaava. Otin tuolla mallikohtaisella sähkösetillä, kun ainakin se oli helppo asentaa viimeksi.

    Leave a comment:


  • Gsus325Coupe
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    No, joo, mutta paikallleen loksauttamisen oppii nopeasti. Minulla on kahdessa autossa ollut tuollainen westfalia ja nyt tilasin sellaisen F07:ankin (pfjonesilta). Itselleni on tärkeää juurikin tuo huomaamattomuus, kun koukun käyttö on perin satunnaista.
    Tämä siis kyseessä?

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by bittivirhe View Post
    Jos tuo on vastaava kuin se jonka hankin X1:een, niin en erityisemmin tykkää. Koukun kiinnitys on tehtävä joko sokkona, käsin tunnustelemalla (kädet rasvassa ja kurassa) tai sitten maassa maaten. Irrotus taas vaatii lukitusnappulan vetämistä, pyörittämistä ja samalla napakkaa potkua kuulaan, jolloin kuulaosa tipahtaa auton alta.

    No, onhan se hieno, kun mitään ei näy, juu.
    No, joo, mutta paikallleen loksauttamisen oppii nopeasti. Minulla on kahdessa autossa ollut tuollainen westfalia ja nyt tilasin sellaisen F07:ankin (pfjonesilta). Itselleni on tärkeää juurikin tuo huomaamattomuus, kun koukun käyttö on perin satunnaista.

    Leave a comment:


  • balikka
    replied
    Onkos kukaan asentanut tällaista koukkua:


    Ilmeisesti aika samantyyppinen kuin tuo westfalian ratkaisu.

    Leave a comment:


  • bittivirhe
    replied
    Originally posted by poke View Post
    se missä on irrotettavassa osassa pystykara. siitä ei jää mitään näkyviin kun irroittaa kuulaosan.
    Jos tuo on vastaava kuin se jonka hankin X1:een, niin en erityisemmin tykkää. Koukun kiinnitys on tehtävä joko sokkona, käsin tunnustelemalla (kädet rasvassa ja kurassa) tai sitten maassa maaten. Irrotus taas vaatii lukitusnappulan vetämistä, pyörittämistä ja samalla napakkaa potkua kuulaan, jolloin kuulaosa tipahtaa auton alta.

    No, onhan se hieno, kun mitään ei näy, juu.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by Gsus325Coupe View Post
    Mikäs noista westfalian kouluista on se, missä jää mahdollisimman vähän näkyviä osia kun koukku ei ole kiinni?
    se missä on irrotettavassa osassa pystykara. siitä ei jää mitään näkyviin kun irroittaa kuulaosan.

    Leave a comment:


  • Gsus325Coupe
    replied
    Mikäs noista westfalian kouluista on se, missä jää mahdollisimman vähän näkyviä osia kun koukku ei ole kiinni?

    Leave a comment:


  • Hurjis
    replied
    Originally posted by rville View Post
    Tulkitsenko oikein, että jotain tämän näköistä johtohässäkkää pitäisi metsästellä:
    http://www.ebay.com/itm/5er-Touring-...gAAOSw~AVYtlms
    Tuon samaisen setin itse asentelin...

    Leave a comment:


  • rville
    replied
    Tulkitsenko oikein, että jotain tämän näköistä johtohässäkkää pitäisi metsästellä:

    Leave a comment:


  • Hurjis
    replied
    Itse tilasin Westfalian irroitettavan koukun sähkösarjoineen hintaan 394Eur kotiovelle toimitettuna F11 bemariin. Mekaaninen asennus on aikas helppoa ja suoraviivaista ja ohjeet hommaan löytyy tältäkin palstalta.

    Sähköjen puolesta Westfalian ohjeeseen ei voi luottaa. Itsellä ei ainakaan takapenkin vierestä löytynyt ohjeen mukaista jarruvalon johtoa. Vedin muuten sähköt valmiiksi muilta osin ja ulkoistin loput liikkeelle jolla oli kokemusta Westfalian sähköjen asennuksesta. Hintaa kertyi 30eur + muutama kilometri ajoa ja 20min odottelua.

    Kaikki johdot asennetaan joko akkukoteloon tai takakontin oikealta puolelta aukeavan luukun takaa paljastuviin johtosarjoihin. CAN-väyläkin löytyy samasta paikasta. Tuo aikaisemmissa viesteissä hämmennystä herättänyt sini/ruskea johto minulla kytkettiin oikealle takavalolle menevään saman väriseen. Hyvin tuntuu kaikki toiminnot pelaavan.

    Koko hommalle hintaa kertyi siis 424 Eur
    Last edited by Hurjis; 28-02-2017, 15:24.

    Leave a comment:


  • rville
    replied
    Mistä koukku kannattaa hommata jos ajattelee itse ainakin osittain asentavansa sen?
    Onko sähköliitäntäsarjoissa erehtymisen mahdollisuus?

    Perus irroitettava siis hakusessa normipuskuriseen F11 koriin.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Oletko kokeillut hätävilkkua auto virrattomana?
    En. Hyvä huomio, täytyy testata...

    Leave a comment:

Working...
X