535d ssä ei mahda olla apukuskinpuolella kontissa sitä muovista koteloa? Mopomalleissa farkkuun ei ole pakko koriin puhkoa reikää kun se johtosarja yltää sieltä muovilokeron pohjalta olevasta valmiista läpiviennistä. Mut tota koteloa ei vissiin ole mikäli on putken päät molemmilla puolilla autoa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
Originally posted by JulleW View PostHyvä, kiitos. Eli pora, maali ja kenties jokin tiivistysmassa on hyvä olla. Tarvitaanko tuon johtosarjan asentamiseen / sähköpuolen tekemiseen jotain erikoistyökaluja, liittimiä tai muuta?
Btw, olikohan niin että takapuskuri oli torx-pulteilla kiinni, muistaakseni T45:thinkF10 -11
E21 315 -83
Comment
-
-
Vihdoin oli aikaa ottaa tämä projekti työn alle, ja eilen suht onnistuneesti sain kaverin kanssa ns. vaiheen 1 suoritettua. Rautakauppakierros tuli siitä syystä, että rauta, jonka paikalle järeämpi palkki kiinnitettiin, oli kiinni 18mm muttereilla. No pakista löytyi 17 ja 19mm pitkä hylsy, muttei 18mm.
Toinen tylsä juttu oli se, että tuossa palkissa oleva uloke, jonne puskurin alle jäävä muoviosa klipsuilla kiinnitettiin, oli ihan mutkalla eli ottanut kuljetuksessa osumaa. Kun sen suoristi, ei kiinnikeet napsahtaneet paikoilleen vaan jäivät löysäksi. No, patentilla siitä selvittiin. Projekti jäi sähköjen osalta vielä kesken, joten vielä riittää puuhaa.
Mutta, huoh. Tänään jalkaani heiluttelin takaluukun takana/alla - turhaan. Ei aukea kuten ennen. Mitä olen siis mokannut? Missä on tuo tunnistin, joka heilautuksen tunnistaa ja antaa käskyn avata luukku?
Mietin olenko liittänyt jonkun liittimen väärin päin, mutta mielestäni se ei ollut mahdollista. Osaako joku auttaa mistä voisi olla kyse?
Itse koukku istuu täysin eikä mitään tuosta M-performance takadiffuusorista tarvinnut rikkoa. Ja koukku irroitettuna jää kaikki 100% piiloon.F11 535xda M-sport -17
Ex:E91 330xda -07 283hv/686nm (AJ Tech)
Comment
-
-
Originally posted by JulleW View PostVihdoin oli aikaa ottaa tämä projekti työn alle, ja eilen suht onnistuneesti sain kaverin kanssa ns. vaiheen 1 suoritettua. Rautakauppakierros tuli siitä syystä, että rauta, jonka paikalle järeämpi palkki kiinnitettiin, oli kiinni 18mm muttereilla. No pakista löytyi 17 ja 19mm pitkä hylsy, muttei 18mm.
Toinen tylsä juttu oli se, että tuossa palkissa oleva uloke, jonne puskurin alle jäävä muoviosa klipsuilla kiinnitettiin, oli ihan mutkalla eli ottanut kuljetuksessa osumaa. Kun sen suoristi, ei kiinnikeet napsahtaneet paikoilleen vaan jäivät löysäksi. No, patentilla siitä selvittiin. Projekti jäi sähköjen osalta vielä kesken, joten vielä riittää puuhaa.
Mutta, huoh. Tänään jalkaani heiluttelin takaluukun takana/alla - turhaan. Ei aukea kuten ennen. Mitä olen siis mokannut? Missä on tuo tunnistin, joka heilautuksen tunnistaa ja antaa käskyn avata luukku?
Mietin olenko liittänyt jonkun liittimen väärin päin, mutta mielestäni se ei ollut mahdollista. Osaako joku auttaa mistä voisi olla kyse?
Itse koukku istuu täysin eikä mitään tuosta M-performance takadiffuusorista tarvinnut rikkoa. Ja koukku irroitettuna jää kaikki 100% piiloon.F82 harraste
Comment
-
-
Originally posted by tuoasm View PostTuli ostettua epähuomiossa 2012 malliin +3/2014 vm johtosarja. Mitähän eroa noissa on?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Postväyläjohdot otetaan erin värisistä ja itse ohjainboxi on eri.
Comment
-
-
No niin, just tuli F11 Koukkupajalta, asennettu alhaalta-irroitettava Westfalia ja ECS-johtosarja. Takaluukun comfort access ei toimi enää eli ei aukea takaluulku, vaikka kuinka jalkaa heiluttaa takapuskurin alla. Onkohan jollain ollut sama ja mikä oli korjaus? Liekö anturi mennyt rikki asennuksessa...
Comment
-
-
Originally posted by tone View PostNo niin, just tuli F11 Koukkupajalta, asennettu alhaalta-irroitettava Westfalia ja ECS-johtosarja. Takaluukun comfort access ei toimi enää eli ei aukea takaluulku, vaikka kuinka jalkaa heiluttaa takapuskurin alla. Onkohan jollain ollut sama ja mikä oli korjaus? Liekö anturi mennyt rikki asennuksessa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostPitäisi toimia varsinkin jos koukku on irtallaan. Siinä takapuskurin sisällä olevassa muovissa on se anturi kiinni, joko se on poistettu, rikottu, asennettu väärin (liian syvälle puskuriin) tai sen liitin on irti.
EdIt: Anturi on paikallaan ja ehjä, vaikuttaisi, että vetokoukun palkin lisäämisen jälkeen jalalla pitää osua aivan lähelle puskurimuovia eli tunnistus on heikompaa kuin aiemmin.
Vaikuttaa myös siltä, että auton avain ei saa olla lompakon kanssa samassa taskussa takaluukkua avatessa, vaan enpä keksi miten koukun lisääminen tätä olisi tätä muuttanut...
Comment
-
-
Originally posted by JyriSalmi View PostTietääkö kukaan monella muovirattaalla F11 2011 marraskuu, tehtaan koukku on? Tietäis monta ratasta pitää Sampalta tilata?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment