Originally posted by juuhee
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Spetke View PostSaisiko asiallisia perusteluja miten se B47 sama venttiili kestäisi paremmin pidemmässä 6 sylinterisessä moottorissa? Miten sylintereiden määrä vaikuttaa venttiilin kestoon? :think-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostSaisiko asiallisia perusteluja miten se B47 sama venttiili kestäisi paremmin pidemmässä 6 sylinterisessä moottorissa? Miten sylintereiden määrä vaikuttaa venttiilin kestoon? :thinkBMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Mikähän tämän yksilön tarina on:
Ilmoituksessa väitetään vuosimalliksi 2011, mutta oikeasti kuitenkin 2010 vuosimallin auto.
Production Date: 2010-02-26
Rekisteröintipvm: 2011-06-01
Vaikuttaa erikoiselta :thinkBMW G31 540iA xDrive B58 -18
BMW F31 320iA xDrive LCI -19
Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
BimmerCode & BimmerLink + ENET
Comment
-
-
Originally posted by peLoGo? View PostMikähän tämän yksilön tarina on:
Ilmoituksessa väitetään vuosimalliksi 2011, mutta oikeasti kuitenkin 2010 vuosimallin auto.
Production Date: 2010-02-26
Rekisteröintipvm: 2011-06-01
Vaikuttaa erikoiselta :thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Olen isompaa perheautoa hankkimassa nykyisen coupen tilalle perheen päämäärän lisääntyessä ja BMW:n F-darja vahva ehdokas. Eli tuleva perheen kokoonpano lisäkseni on vaimo ja yksi mukula vaunuineen, sekä isohko 35 kg koira. Muksu vasta tuloillaan eikä vaunuja hankittuna, joiden kanssa noita F-sarjalaisia voisi käydä sovittamassa. Siksi kysyn.
Koira menee tarvittaessa takapenkilläkin, on tottunut siihen jo coupessa. Fyysisesti on ole kokeillut mutta ilmeisesti F10 tavaratilaan menee kivuttomasti kauppakassit ja vaunut rinnan (pakko mennä kun A4 b8 sedaniinkin menee)?
Itse asiassa mahtaako edes F11:n tavaratilaan mahtua samanaikaisesti lastenvaunut ja koira, eli koira menisi lähes joka tapauksessa takapenkille? Koira on tottununut olemaan vapaana autossa (turvavöissä toki kiinni) eli mihinkään ahtaaseen kuljetushäkkiin sitä ei olla tunkemassa. F10 vaan miellyttäisi omaa silmää huomattavasti enemmän kuin F11.Cayenne S E-Hybrid -15
Comment
-
-
Originally posted by Tyko View PostOlen isompaa perheautoa hankkimassa nykyisen coupen tilalle perheen päämäärän lisääntyessä ja BMW:n F-darja vahva ehdokas. Eli tuleva perheen kokoonpano lisäkseni on vaimo ja yksi mukula vaunuineen, sekä isohko 35 kg koira. Muksu vasta tuloillaan eikä vaunuja hankittuna, joiden kanssa noita F-sarjalaisia voisi käydä sovittamassa. Siksi kysyn.
Koira menee tarvittaessa takapenkilläkin, on tottunut siihen jo coupessa. Fyysisesti on ole kokeillut mutta ilmeisesti F10 tavaratilaan menee kivuttomasti kauppakassit ja vaunut rinnan (pakko mennä kun A4 b8 sedaniinkin menee)?
Itse asiassa mahtaako edes F11:n tavaratilaan mahtua samanaikaisesti lastenvaunut ja koira, eli koira menisi lähes joka tapauksessa takapenkille? Koira on tottununut olemaan vapaana autossa (turvavöissä toki kiinni) eli mihinkään ahtaaseen kuljetushäkkiin sitä ei olla tunkemassa. F10 vaan miellyttäisi omaa silmää huomattavasti enemmän kuin F11.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Käytetäänpäs tätä ketjua kun kerran tämmöinen on. Autokuumetta meinaa puskea ja oma e60 LCI tekisi mieli vaihdella F10/F11 settiin. Kaikki aiemmat 5-satkut on ollut bensakoneella kun kilsoja tulee aika maltilla, se ehkä 20000 vuoteen ja sama meno jatkuu.
Onko näitten F-sarjaisten osalta tilanne tosiaan se että näitä ei bensakoneella juuri ole myyty? Ainakaan ei käytettynä tunnu liikkuvan yhtään. Kysymys kuuluukin että joutuuko tässä siirtymään diisselin (onko noissa bensapeleissä jotain kategorista vikaa), vai kannattaako lähteä kaivamaan Saksasta bensavermeitä jossa niitä edes jonkinverran tuntuu olevan tarjolla... Onkos täällä ylipäänsä kellään bensa F:stä kokemusta vai onko kaikilla diisseli alla?
Comment
-
-
Originally posted by MazterI View PostKäytetäänpäs tätä ketjua kun kerran tämmöinen on. Autokuumetta meinaa puskea ja oma e60 LCI tekisi mieli vaihdella F10/F11 settiin. Kaikki aiemmat 5-satkut on ollut bensakoneella kun kilsoja tulee aika maltilla, se ehkä 20000 vuoteen ja sama meno jatkuu.
Onko näitten F-sarjaisten osalta tilanne tosiaan se että näitä ei bensakoneella juuri ole myyty? Ainakaan ei käytettynä tunnu liikkuvan yhtään. Kysymys kuuluukin että joutuuko tässä siirtymään diisselin (onko noissa bensapeleissä jotain kategorista vikaa), vai kannattaako lähteä kaivamaan Saksasta bensavermeitä jossa niitä edes jonkinverran tuntuu olevan tarjolla... Onkos täällä ylipäänsä kellään bensa F:stä kokemusta vai onko kaikilla diisseli alla?
Nyt sitten erehdyksessä dieselin ostin,mutta hyvin palvellut tuo 520D perheen kauppakassina.Muista vaan ostaa auto jossa varusteita piisaa.Sen takia itselläkin tuo 2.0D pannu,kun sillä hetkellä kun autoa hain,se oli parhaiten varusteltu mitä Suomesta löysin joka sopi omaan budjettiin ja Saksasta uitettu oli tietenkin,koska Suomessa ei kukaan lyö 520D:hen 37k€ lisävarusteitaBMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by MazterI View PostKäytetäänpäs tätä ketjua kun kerran tämmöinen on. Autokuumetta meinaa puskea ja oma e60 LCI tekisi mieli vaihdella F10/F11 settiin. Kaikki aiemmat 5-satkut on ollut bensakoneella kun kilsoja tulee aika maltilla, se ehkä 20000 vuoteen ja sama meno jatkuu.
Onko näitten F-sarjaisten osalta tilanne tosiaan se että näitä ei bensakoneella juuri ole myyty? Ainakaan ei käytettynä tunnu liikkuvan yhtään. Kysymys kuuluukin että joutuuko tässä siirtymään diisselin (onko noissa bensapeleissä jotain kategorista vikaa), vai kannattaako lähteä kaivamaan Saksasta bensavermeitä jossa niitä edes jonkinverran tuntuu olevan tarjolla... Onkos täällä ylipäänsä kellään bensa F:stä kokemusta vai onko kaikilla diisseli alla?
Eipä noita bensakoneella ole pahemmin tarjolla satunnainen 535i vois joskus olla..
Tosiaan varusteita mahdollisimman paljon niin tuntuu ihan eri autolta kuin karvalakki mausteilla olevaF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostOtappa viacar:iin yhteyttä niin etsii sulle mieluisen bensakoneella olevan myllyn saksasta ja ottaa tarvittaessa vanhan vaihdossa.
Eipä noita bensakoneella ole pahemmin tarjolla satunnainen 535i vois joskus olla..
Tosiaan varusteita mahdollisimman paljon niin tuntuu ihan eri autolta kuin karvalakki mausteilla oleva
Annat Markukselle speksit mitä vähintään autossa pitää olla ja Markus heittää sulle 2-3 vaihtoehtoa mistä valkkaatte sulle parhaiten sopivan.
Kaikki normaalit autoliikkeen palvelut löytyy eli esim. rahoitus, vaihtoauton hyvitys, lisähinnasta toiset renkaat, vetokoukku, ulkopuolinen takuu yms.
Kilometreistä saat myös kirjallisen takuun.
P.s. Pyörii täällä foorumilla nimimerkillä MajorDrake, josset jo tiennytLast edited by JP-76; 20-02-2016, 13:13.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Comment